Hoofdmenu

Yeah! First WIN!

Gestart door Hakinnen, 24 april, 2006, 16:23:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

COOL 8)

en veel succes het verdere weekend :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

kleine update vanuit zolder..

Ale...we gaan sneller en sneller...in de lage 1.37ers nu.

maar de fabrieksteams ook...er is inmiddels een "onofficiele 1.32er" gemeten voor het  suzuki Castrol team..

1.32!  das ongelooflijk op zolder..

hoe dan ook...de fabrieks endurance teams rijden met superbike specs in hun fietsen omdat ze naar endurance regelment rijden.
Wij rijden met een "superstock spec" GSX-R1000 die motorisch aan het regelement van de "super-production" moet voldoen..das een bijna standaard GSX-R1000blok..



we zijn nu de snelste in de "super-production class" maar zullen nooit het gat naar de fabrieksteams kunnen dichtrijden...logisch  ..er zit ruim 40pk! verschil tussen onze superstock GSX-R en de SBK spec suzuki van het castrol team..

we zullen zien morgen...

banden gaan zeer goed nu...weinig slijtage..
we hebben inmiddels 110 ronden met één voorband gereden voordat ie gewisseld werd!


gisteren..

allard:


den sepp:




edit :evil:  :evil:  :evil:

en toen ging het mis.............. :evil:

1.36.9voor sepp zonet...snelste tijd tot nu toe in de superproductie!

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

voor morgen dus overstappen op de reserve motor..en dat is een probleem omdat die volledig op standaard set-up staat qua vering en instellingen overnemen van de andere werkt niet op dat niveau..de ene fiets is de andere niet ook al zijn het beide GSX-R's 1000s..

Ander probleem is dat de enige reservemotor voorhanden die dus nu als de motor voor de race gaat dienen, de fiets is die woensdag mee naar italie gaat voor de komende superstock race volgend weekend..
de racer voor het FIM cup1000cc kampioenschap!  en die mag dus absoluut niet kapot en zal gespaart moeten worden..

de derde GSX-R is in duitsland (oschersleben)  omdat Danny de Boer daar voor de cup rijdt dit weekend en die fiets is dus geen optie voor nu..

anyway...we gaan morgen toch starten ...op de andere fiets maar het is niet ideaal..

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..

Mounty

zoiets als:

Soms zit het mee, en soms tegen..

jammer genoeg zit het nu ff tegen, maar er worden wel meer wedstijdjes gereden..dan zullen jullie ook de snelste zijn...toch ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Citaat van: "FZ_Ron"zoiets als:

Soms zit het mee, en soms tegen..

jammer genoeg zit het nu ff tegen, maar er worden wel meer wedstijdjes gereden..dan zullen jullie ook de snelste zijn...toch ?

yep..soms zit het erg mee , soms zit het idd ff nog erger tegen..hoort erbij in een mechanische sport..

maar toch..we rijden als "FIM cup1000cc superstock gastteam" eenmalig in een WK evenment op WK niveau en zetten dan de "pole" in onze klasse (SSP) neer en laten zelfs enkele SBK class teams achter ons..en dan loopt op een crucial moment het blok kapot...maar goed..beter nu als in de race morgen..kapot was ie toch gegaan..ook GSX-R1000's zijn blijkbaar toch niet onsterfelijk...

Het is niet "een wedstrijdje om de kerk" ...dit is wk niveau en het kost megabakken met geld...afkomstig van sponsors..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

alé..piccie van de "eerste helft van de qualificatielijst van vanmorgen"

[

Mounty

Citaat van: "Hakinnen"..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

nu je het er toch over hebt...wat word bijvoorbeeld Castrol of Bitubo er beter op als een van de door hun gesponsorde motoren/rijders een wedstrijd wint of uberhaubt uitrijd ?? dit heb ik nog nooit gesnapt dat deze milioenen uitgeven aan sponsoring.. :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Hakinnen"..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

nu je het er toch over hebt...wat word bijvoorbeeld Castrol of Bitubo er beter op als een van de door hun gesponsorde motoren/rijders een wedstrijd wint of uberhaubt uitrijd ?? dit heb ik nog nooit gesnapt dat deze milioenen uitgeven aan sponsoring.. :?:

ah so..

nou..je moet het altijd vanuit het oogpunt van de sponsor zien..
Een sponsor wilt graag zijn naam op een "winnende formule" zien .
de sponsor wordt daardoor geasocieerd met succes, heeft meer naamsbekendheid  en ziet zijn product "winnen"..

Het is in feite heel simpel.....marketing..geld pompen in de racerij om het terug te halen uit de "straat branche"

Als er in een "beetje niveau race" tien motoren op bitubo staan en ze rijden alletien ergens achteraan in het veld is dat niet interesant.  Als er echter in een race één of twee fietsen op bitubo staan en er wordt gewonnen dan is dat zeer interesant. dat is te merken aan de verkoop en bovendien zullen er meer teams, coureurs en straatrijders interesse in het merk krijgen en het wellicht uiteindelijk aanschaffen.

voor mij persoonlijk:
Het feit bijvoorbeeld dat het team van Van Mol het nu zo goed doet is voor mij erg interesant..ik kan me daarmee profileren naar de recreateive circuit en straatrijder. Er zal immers niemand kunnen zeggen dat de Bitubo vering niet deugd of dat ik de afstelling niet voor elkaar kreeg.  
Ik op mijn beurt kan zeggen én onderbouwen dat de veringscomponenten goed zijn, goed om op hoog niveau te presteren of om races te winnen.
Voor mij is dat belangrijk..ik verdien helemaal niks aan de racerij , denk dat ik er als ik alles tel zelfs behoorlijk geld aan bijleg..
Maar diezelfde racerij zorgt er wel voor dat ik bitubo materiaal verkoop aan recreatieve circuitrijders of aan straatrijders,..en dat is dan wel weer een stukje verdiensten.  Het zorgt er bovendien voor dat ik serieus wordt genomen als "veringsboer" en niet gezien kan worden als "iemand die uit zijn nek staat te zeveren".
Als er geen motoren op bitubo stonden in de racerij zou het een stuk moeilijker zijn om de producten aan de man te brengen.
Snap je...als iemand met een sportmotor of een circuitfiets of whatever een goede shock zoekt wilt ie "in de praktijk getoetste" kwaliteit zien..niet slechts een "niet onderbouwd verkooppraatje" van een verkoper aanhoren.

en zo werkt het..

Als je de vering doet van teams die cup, ONK,  EK en nu dus WK doen wordt je door een potentiele klant nu eenmaal serieuzer genomen dan de "verkoper bij safe of motoport" die ook graag een shock wilt verkopen.

daarom is het voor mij noodzakelijk  om er de tijd en energie in te steken en zelfs een beetje geld..

ik moet een nog in nederland en belgie redelijk onbekend merk aan de man brengen...
Race and win on Sunday!.................sell on monday!

uiteindelijk hoop ik dat het zich terugbetaald..

:wink:[/i]

Mounty

verhelderend...all clear now..Thanks
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..


weet nog wel ergens een "beetje uit balanszijnde" GSXR1000 staan, misschien mag je zn blok wel lenen :mrgreen: (maarja kent m beter dan mij dus beter zelf vragen hahaha)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..


weet nog wel ergens een "beetje uit balanszijnde" GSXR1000 staan, misschien mag je zn blok wel lenen :mrgreen: (maarja kent m beter dan mij dus beter zelf vragen hahaha)

:D   Yo broeder sjeelksi..

die is al weer recht en bijna "ready to rock'n roll"..

ennuh..da blok is nie rap genoeg.. er is een "stiekum"verschil tussen "stock" en "stock"  :roll:  :wink:

anyway..ze hebben gisteren nog de complete voorvork en de achtershock omgezet naar de reserve fiets..we rijden weer dus en gaan voor de overwinning in de "productieklasse"..nu maar hopen dat die Gix wel heel blijft..fietske gaat wat te verduren krijgen vandaag.  wordt warm vandaag en dan 6 uur lang zwaar op zijn kl*ten..how to f*ck up a K6..
leuk hobby zo'n endurance weekend..twee nieuwe K6 blokken rijp voor revisie..volgend jaar moesten ze maar met ne Duc rijden..zijn we tenminste op vrijdag avond al weer thuis :mrgreen:  

Alé, ben weer weg naar zolder nu, heb er weer zin an..

mocht er iemand richting zolder gaan vandaag nog ?....bike to watch..#28

DeWitte

moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

hoeveel had die gixxer gelopen dan dat ie zijn blok opblies? of zijn ze eigenlijk niet gemaakt om constant vol gas te gaan?

in ieder geval, veel succes!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Ik ben net terug, vette shit daaro 8) Nog een paar mooie foto's kunnen maken van nummer 28... of althans ik heb op het goede moment op de knop gedrukt, of de foto gelukt is moet nog blijken.

Ook nog een Bandit 400 met volledig Yoshimura uitlaatsysteem gespot :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:

mijn grote dank daarvoor...  het heeft geholpen!!

PODIUM!

:D  :lol:  :D  :roll:







Verslagje volgt later ...eerst aan de frieten en in de douche..

motzy, motz jr and Tot ...leuk ff gezien te hebben