Hoofdmenu

oldtimers

Gestart door DeWitte, 03 mei, 2006, 20:26:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

hoe lang kun,wil jij eigenlijk doorrijden op je moto?

Kheb vroeger een belgische opa gekend (weet helemaal niet of ie nog leeft en waar) die met 73 z'n laatste R100 had verkocht omdat ie ut niet meer verantwoord vond. (moest een hele doos pillen leeg kuje elke dag :? ) voor die tijd reed die "oldtimer" nog vele trips ri frankrijk per jaar voor z'n vakantie. 8) mooie verhalen kon die trouwens vertellen.....

Hoe lang zou je theoretisch kunnen blijven rijden; tuurlijk zolang je medisch fit bevonden wordt; maar stel dat dit zo is??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

moeilijke vraag Dwars...

zolang de gezondheid het toelaat natuurlijk...verder zal er geen leeftijd aan gebonden zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"moeilijke vraag Dwars...

zolang de gezondheid het toelaat natuurlijk...verder zal er geen leeftijd aan gebonden zijn..

Helemaal mee eens Ron :P

Ik ga voor de 90. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"moeilijke vraag Dwars...

zolang de gezondheid het toelaat natuurlijk...verder zal er geen leeftijd aan gebonden zijn..

Helemaal mee eens Ron :P

Ik ga voor de 90. :wink:

idd hoop ik ook te halen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Theoretisch zou je kunnen rijden tot je met de neus omhoog gaat!
In de praktijk zie ik helaas heel vaak dat mensen te ziek en gebrekkig worden dat het niet meer gaat.
Daarom niet bij stilstaan, en gewoon doorgaan tot het niet meer kan. :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Zolang ik medisch gezien OK ben om een motor te besturen, dan zal ik nooit daarmee stoppen, ook het type motor zal niet veranderen, met hetgeen ik nu heb.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Hakinnen

Mijn vader rijdt ook nog altijd en die gaat ook hard richting 65 jaar..

Soes GSX1100S-Katana sinds jaar en dag.. :worship-cool:

Karin

Hopelijk nog heel erg lang....