NK Trial 2006 in Landgraaf

Gestart door DeWitte, 30 april, 2006, 05:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joepie1958

Moe, maar voldaan kan ik jullie meedelen dat het een geweldig succes geworden is, het aantal bezoekers voor 2 dagen was geschat op 1500, dat aantal was rond de middag reeds bereikt, ik denk dat er zeker 2000 bezoekers zijn geweest. :lol:
Aangezien het een voor Nederlandse begrippen nogal "bergachtig" was, gaf dit een extra bijkomstigheid aan het hele spektakel. :lol:
Helaas heb ik geen foto van de Duitse rijder die 's morgens even vond dat hij voor warm te rijden nog even van de route afmoest op even "dat" heuveltje op te springen, helaas lag hierachter iets dat op water (smerig) leek, hij ging niet kopje onder, maar zijn schouders waren wel onder geweest, zijn motor had op de bodem gelegen en voor hem was het dus gelijk einde (moet je ook maar op de route blijven) 8)
Aangezien ik momenteel een probleem heb om foto's op mijn eigen site te plaatsen, moet ik jullie verwijzen naar de site van trial club Landgraaf http://www.motortriallandgraaf.nl/
Ik denk dat de foto's in de loop van de week geplaatst worden, ik hoop alleen niet dat ze allemaal geplaatst worden want ik heb er zo'n 800 gemaakt :shutup:
Voor de uitslagen wil ik jullie ook naar bovenstaande site verwijzen :thumbsup:
Edit: Ik kan weer foto's plaatsen, even een korte impressie





Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

En naar afloop weer naar huis
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"Ben nu toch eens benieuwd hoe het is geweest :?:
(Ik had dit weekend helaas andere verplichtingen) :?

Joepie, vertel :!:

Ja joepie hoe was het

ik baal, ik had willen komen was het niet dat mijn koekblik z'n koppakking had opgevreten, normaal niet zo'n probleem maar omdat het een jolf vr6 is moest ik de halve auto slopen en ben ik twee dagen aan het sleutelen geweest
Smells like rubber

DeWitte

nieuwsbrief organisatie :wink:

CiteerBeste mensen,

Zoals ik vandaag al op het evenemententerrein aangaf heeft de regionale TV en Radiozender L1 ruim de aandacht geschonken om een perfecte samenvatting in elkaar te zetten van de Kampioepenstrial 2006. En daar is Maurice de Heus en zijn L1 crew in  geslaagd.

Kijk eens op www.L1.nl

L1 sprt en klik daarna op de video van de motortrial Landgraaf.


Groet,

John Vleugels
www.motortriallandgraaf.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away