Waar luister jij nu naar?

Gestart door Schmetzke, 29 mei, 2006, 17:49:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Schmetzke

Tijd voor nog een waardeloos topic.
Zet hier neer waar je op dit moment naar luistert... Het gekrijs van je vriendin, het gezeik van je vrouw of heb je gewoon een muziekje opstaan?

TS KO: The Prodigy - Breathe

@Nippon

naar de ventilator van de pc

Herr Tod

Johnny Cash - Folsom Prison Blues :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Tijd voor nog een waardeloos topic.

ow? :?  Ik zou zeggen Schmetzke, plaats een waardevol topic  :idea: of is zeiken makkelijker ?? :roll:

van mij mag deze op slot? hoe denkt de rest daarover??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie


Mounty

van mij mag ie...ik luister nu naar het gezeur van mijn dochters..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Citaat van: "FZ_Ron"van mij mag ie...ik luister nu naar het gezeur van mijn dochters..

Ja, dan kan het gezeever van Dwars er ook nog wel bij :mrgreen:

Sorry, kon het echt niet laten  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:

DeWitte



Citaat van: "Schmetzke"
Sorry, kon het echt niet laten

dat weet ik vregelvot :lol:  daarom gooi ik um voorlopig op slot: lul er gerust over verder in het ouw wieverhok (dat is daar voor bedoeld) en overtuig mij of een van de andere modjes maar van de meerwaarde ervan :idea: ik pas me wel aan aan de meerderheid :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away