Goedkoop alternatief

Gestart door DeWitte, 02 mei, 2006, 12:54:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

De V-Strom 1000 een (goedkoop) alternatief voor bijv. een GS.??? :?:  :?:



Hayasjeelski is er weg van :!: Joepie was ook positief (als gs rijder), Rookie (die op de DL 650 had gereden) was iets minder onder de indruk. Ikzelf heb ook op de 1000 gereden en moet zeggen qua power/koppel doet ie echt niet onder voor 'n GS. In tegendeel zelfs.
Ergonomisch (zithouding, smalle stuur) en afwerking vond ik stukken minder.

Daarentegen 10.500 euro (v-strom) tegen 15.000 (GS) is natuurlijk geen kattepis; vandaar mijn vraag?? de V-strom een goedkoop alternatief???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Wanneer je, zoals de meeste gs-rijders, nooit of nauwelijks van de verharde weg wil gaan, is de Suzuki zeker een aardig alternatief, en
kwa prijs/prestatie een stuk beter dan een gs.
Enige nadelen van de Suzuki als reismotor vind ik de kettingaandrijving,
en de nogal ongelukkige koffer/bagagerekoplossingen.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Motzippaldy

Proud on the South  

@Nippon

idd die ketting  :banghead4rv:

en heb je zo'n reisenduro weleens met koffers gezien breed  :!:   :rofl:
echt geen fileflitser :oops:



en volgens mij hoor je 'm in de winter roesten  :roll:

Joepie1958

Geen alternatief, dan liever een R80 G/S, maar voor eens op te rijden, best wel leuk (zoals bijna alle motoren) :lol:
Dan liever een pratschbrommert, maar niet zo een als die oranje die vanmiddag in Maastricht op m'n werk voorbij kwam, maakte meer lawaai dan het vliegtuig dat gelijktijdig overkwam en was zeker een kilometer ver te horen, zeer aso :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Denk dat deze V-strom een alternatief is voor als je ff motoloos bent :lol:



sjeelski goes V-strom  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Goedkoop alternatief? Ja, en dat niet alleen.

Het is:

mooier
sneller
degelijker
lichter
v-twin
suzuki

En dus ook nog eens goedkoper. Nou, ik wist het wel  :!:

Herr Tod

Ben het met je eens behalve op het gebied van degelijkheid. Die verzameling kilo's zal toch ergens moeten zitten bij de Beemer. Als je in dat topic over 3 dagen Beemeren op een tank oefen terrein kijkt dan vrees ik dat je van de V-Strom nog net een plastic koffie bekertje met metalen houder kunt maken mocht je dat er mee proberen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Ben het met je eens behalve op het gebied van degelijkheid. Die verzameling kilo's zal toch ergens moeten zitten bij de Beemer. Als je in dat topic over 3 dagen Beemeren op een tank oefen terrein kijkt dan vrees ik dat je van de V-Strom nog net een plastic koffie bekertje met metalen houder kunt maken mocht je dat er mee proberen.

Zit wat in ja  :lol:

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"Denk dat deze V-strom een alternatief is voor als je ff motoloos bent :lol:



sjeelski goes V-strom  8)


Gelukkig!!!Stel je voor dat je jullie Dolomieten-avontuur ook nog moeten  laten schieten door zo'n stelletje kloothommels die niet van andermans spullen kunnen afblijven.
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"Gelukkig!!!Stel je voor dat je jullie Dolomieten-avontuur ook nog moeten  laten schieten door zo'n stelletje kloothommels die niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Daarbij zal de strijd (is relatief want we zijn vrienden en gaan samen uit en thuis) ietwat eerlijker verlopen. Hij (sjeelski) zal minder uitgeput zijn om de Dwars-man bij te houden in Les Alpes :mrgreen: en aangezien hij nog steeds geen hut-koffers heeft moet ik ook nog zijn onderboXen mee moeten slepen :rofl:

ik begrijp dat deze die-hard biker  :yes6rs: zelfs nog bij Tonnie in Ruurlo, nadat ie z'n nieuwe aanwinst in Ermelo ophaalt, langsgaat voordat ie um in Sjengcity parkeerd 8)

VET-Coooool bolle, respect :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"Gelukkig!!!Stel je voor dat je jullie Dolomieten-avontuur ook nog moeten  laten schieten door zo'n stelletje kloothommels die niet van andermans spullen kunnen afblijven.
Citaat van: "Dwars"
Daarbij zal de strijd (is relatief want we zijn vrienden en gaan samen uit en thuis) ietwat eerlijker verlopen. Hij (sjeelski) zal minder uitgeput zijn om de Dwars-man bij te houden in Les Alpes :mrgreen: en aangezien hij nog steeds geen hut-koffers heeft moet ik ook nog zijn onderboXen mee moeten slepen :rofl:

ik begrijp dat deze die-hard biker  :yes6rs: zelfs nog bij Tonnie in Ruurlo, nadat ie z'n nieuwe aanwinst in Ermelo ophaalt, langsgaat voordat ie um in Sjengcity parkeerd 8)

VET-Coooool bolle, respect :wink:

tsja, goedkoop alternatief...... waren mn eigen woorden maar om dan een paar weken later ineens voor het blok gezet te worden op deze manier :?

anyway, denk dat ik voor mn eigen een goede doordachte keuze gemaakt heb, twas of:

- weer eenzelfde busa zien uit te halen (in dezelfde kleurstelling) en m op dezelfde plaats in heerlen parkeren en dan met schrootbuks in de aanslag gaan wachten
- stoppen met motorrijden (en een GS kopen)
- of te gaan voor het betaalbaar alternatief...... ( de Vstrom dus)

meteen naar Jacqmaer gebeld voor een demo en na 2 uurtjes rijden de keuze gemaakt en 5 minuten daarna telefonisch een net ingereden Vstrom (7K op de teller) gekocht, alleen........ t gekke ding stond nog in emmeloord :shock:  :shock:

dus met de taxi die kant op (in de stromende regen) zaakje financieel afgehandeld en weer opgestapt voor een proefritje van 280km terug naar t zuiden...... en moet zeggen, ondanks alles, toch met een smile op mn gezicht :mrgreen:

borculo was toch nog 114km uit de richting en zonder GPS en in de regen effe niet gedaan, maar komt snel goed Tonnie! hoop ook eens een keer zonder nat pak in de achterhoek te komen.........

dit is um dan

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

8)  :worship-cool: Sjeelski goes all-road :wink:  :thumbsup: veel veilige km's en errug blij dat ons dolle tieten avontuur gewoon doorgaat. Toch ?? :? of zijn de centjes op? we doen wel low-budget (zoeken gewoon een plaatselijke schone en schuiven daar wel bij :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Heel veel plezier ermee Marcel!!
En vooral vele veilige km!!

Oja, ben benieuwd of Dwars jou nou nog kan bijbenen daar in de Italiaanse bergen  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Mooie motor,
Zelfs vrouwlief vond zo ene mooi....

veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009