(http://img219.imageshack.us/img219/3065/kawasakiz10002007real2mk6.jpg) (http://imageshack.us)
aandrijving ZX10R blok, nw waveremschijven en ABS als optie. Nw SHOWA vering, ander subrframe andere uitlaten. In Zwart, Oranje en blauw: Groen is OUT :wink:
(http://img181.imageshack.us/img181/5118/kawasakiz10002007reallj1.jpg) (http://imageshack.us)
geef mij die 'oude' dan maar :shutup:
Ik moet eerlijk zeggen..
vind er geen z*k aan eigenlijk..
wellicht best een aardig fietske maar het design doet me helemaal niks, spreekt me niet aan..zit niks in
vindt het allemaal een beetje "van het zelfde laken een pak" tegenwoordig.
de uitlaten vindt ik spuuglelijk maar dat is dan weer okay voor de aftermarked..
een tegenwoordig gaat alles mee in de "radiaal remmen rage"..
nope..vondt de oude mooier
De uitlaat vind ik een verbetering tegenover de oude.
vind er niet zoveel aan, (en dat zeg ik echt niet omdat er hier een oude gekocht is)
Ikvind het geheel erg rommelig aandoen.
De aandacht wordt zowiezo veel te zeer op de uitlaten getrokken.
Nou vind ik de uitlaten van de oude ook niet mooi, maar deze :?:
Ik vind ze echt hondslelijk, zijn net megafoons langszij :!:
en dan die remschijven, dat mag dan wel vernieuwend of modern zijn, maar het ontwerp ligt in gehaakte versie bij mijn oma op de tafel :shock:
ik vond de oude ook mooier... en de uitlaten al helemaal :yes6rs:
hier bijv. op een gs500 gezet :twisted:
(http://images.verdult.de/albums/gs_treffen_2006/P8180031.sized.jpg)
Kawasaki is de koning van lelijke uitlaten :roll: Maar ja, meestal kun je die er af schroeven en gewoon zonder rijden :twisted:
Citaat van: "WhomBom"ik vond de oude ook mooier... en de uitlaten al helemaal :yes6rs:
hier bijv. op een gs500 gezet :twisted:
(http://images.verdult.de/albums/gs_treffen_2006/P8180031.sized.jpg)
:lol: Deze vind ik inderdaad mooier. (de uitlaten bedoel ik.) :lol:
mot g dg geliek i geeve whombom auwe oetloat s sjunner
mer ja herr tod hat ja og jeliek sjunu nuye koope en auwe draaf schroeve
:twisted:
Citaat van: "Hakinnen"Ik moet eerlijk zeggen..
vind er geen z*k aan eigenlijk.....Vondt de oude mooier
Yes Yes !!! :worship-cool:
Shit, is het al zolang geleden dat Kawa nog eens een mooie motor verkocht? Ik wordt oud geloof ik!! :cry:
Voor deze ene keer dan nog eens een echte motor. :D
(http://home.hccnet.nl/w.schoenmakers/Harley/Z1000.jpg)
gr. HD4ever. :wink:
Citaat van: "HD4ever"Citaat van: "Hakinnen"Ik moet eerlijk zeggen..
vind er geen z*k aan eigenlijk.....Vondt de oude mooier
Yes Yes !!! :worship-cool:
Shit, is het al zolang geleden dat Kawa nog eens een mooie motor verkocht? Ik wordt oud geloof ik!! :cry:
Voor deze ene keer dan nog eens een echte motor. :D
(http://home.hccnet.nl/w.schoenmakers/Harley/Z1000.jpg)
gr. HD4ever. :wink:
yep , die is mooi..z1000
kennis van me had een paar jaar terug een Z1-900 , die zijn nog toffer..mooi en origineel..heeft die dombo verkocht voor een "appel en een ei"..
kontje eraf, clipons erop en :worship-cool:
Citaat van: "WhomBom"kontje eraf, clipons erop en :worship-cool:
Dulle, zo'n schoonheid laat je toch orgineel :yes6rs: je gaat aan Katja Schuurmans toch ook geen neptieten hangen :?
(http://members.lycos.nl/alstro/katja.jpg)
mee eens dwars :stupid: :rofl:
Citaat van: "QuattroFrits"Citaat van: "WhomBom"ik vond de oude ook mooier... en de uitlaten al helemaal :yes6rs:
hier bijv. op een gs500 gezet :twisted:
(http://images.verdult.de/albums/gs_treffen_2006/P8180031.sized.jpg)
:lol: Deze vind ik inderdaad mooier. (de uitlaten bedoel ik.) :lol:
De uitlaten op zich vind ik niets mis mee, alleen de manier hoe ze aan die kawa hangen (al dan niet in goudkleur) vind ik niet mooi. Slaat een beetje als een tang op een varken.
(http://www.gerrys-page.de/Z1000/z1000_16.JPG)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/Z1000.jpg)
CiteerDe Kawasaki Z1000 heeft een dynamische uitstraling door zijn naar voren geplaatste massa en scherpe lijnen. Deze nieuwe 'super-naked' uit de 1000cc-klasse onderscheidt zich door een sterke acceleratie, goede remprestaties en een uitstekende handelbaarheid in de stad en op bochtige buitenwegen.
Het verhoogde koppel bij lage en middelhoge toerentallen zorgt voor felle stoplichtsprints, krachtig uitaccelereren van bochten en voldoende reserves voor snelle inhaalmanoeuvres. Door het nieuwe subframe worden motortrillingen tot een minimum beperkt.
Het chassis met Supersport-maatvoering en Showa-vering worden gecombineerd met een geheel nieuw remsysteem met drie "wave-type" remschijven en radiaal gemonteerde remklauwen vóór. ABS is optioneel. Het resultaat is een optimale controle over de motor onder alle omstandigheden: bij het accelereren, in bochten en bij hoge snelheden.
Door het nieuwe bodywork zijn het zadel, de tank en de voetsteunen ergonomischer vormgegeven.
bron: Motorxperience