Motor Forum Limburg

Techniek => Motorisch => Topic gestart door: Schmetzke op 31 augustus, 2006, 23:41:14

Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: Schmetzke op 31 augustus, 2006, 23:41:14
Dat je complete topend los scheurd van je drijfstang  :shock:  :shock:  :shock:

(http://www.bayarearidersforum.com/forums/images/threads/000/172/303/2600517-knock.jpg)

Je ziet het steeds vaker bij hoogtoerige ééncilinder viertakten... In dit geval een Honda CRF...
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: DeWitte op 01 september, 2006, 07:22:32
Wauw :shock: had deze de "schmetzke Treatment" gehad?? :wink:
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: karz op 01 september, 2006, 08:29:49
infirieure shit, moet toch ook steeds lichter allemaal..
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: Schmetzke op 01 september, 2006, 11:08:25
Gebeurd meestal bij het landen van een jump... In de lucht wordt er vaak een versnelling terug geschakeld om zo voldoende tractie te hebben bij het neerkomen van de jump. Maar er wordt dus ook wel eens een versnelling teveel teruggeschakeld.... En ja, dan doet de toerenbegrenzer er ook niks meer aan  :lol: Met dit als gevolg :mrgreen:

Heb er nog meer, zal even zoeken  :twisted:
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: Joepie1958 op 01 september, 2006, 17:57:02
Daar doe je met Ductape weinig meer aan :oops:
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: WhomBom op 01 september, 2006, 20:46:39
slipperclutch dan maar?  :roll:

wel heftig op zich...lijkt me niet zo plezant om mee te maken  :evil:
Titel: Hoe krijg je het voor elkaar...
Bericht door: Youp op 01 september, 2006, 21:51:44
auw, maar hopen dat dat niet bij mn drzje gebeurt :P