een "halve" 800 met ietwat meer boring: de HP1 dus met 450 cc. Bron Oliepeil
(http://img244.imageshack.us/img244/9812/bmwg450gsmw2.jpg) (http://imageshack.us)
willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
zijn grote broer de HP2, staat te boek als "king-size"
enduro. Onder deze noemer zal ook de 450 vallen.
(http://www.conti-tyres.co.uk/contibike/images/HP2.jpg)
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
zijn grote broer de HP2, staat te boek als "king-size" enduro. Onder deze noemer zal ook de 450 vallen.
(http://www.conti-tyres.co.uk/contibike/images/HP2.jpg)
de HP2 had toch een 2 in lijn :?:
ik zie op de foto een boxerblok :?
Citaat van: "Youp"de HP2 had toch een 2 in lijn :?:
ik zie op de foto een boxerblok :?
ech wel een boXer :wink: HP2 (High Performance)
(http://img91.imageshack.us/img91/3213/hp21dc7.jpg) (http://imageshack.us)
bron bmw-motorrad
CiteerMet 105 pk en een rijklaar gewicht van 175 kg is de HP2 Enduro het meest compromisloze offroad boxer seriemodel dat ooit gebouwd werd. Zijn extreem robuuste ontwerp is het basiskenmerk voor een perfect gebruik op alle terreinen. De HP2 is indrukwekkend krachtig en beschikt over geweldige rijeigenschappen.
Totaal nieuw is de volledig instelbare ophanging. Vooraan bestaat die uit een telescoopvork met wegafhankelijke demping (WAD). Achteraan werd gebruik gemaakt van de BMW Motorrad luchtvering, een systeem dat uitsluitend op lucht werkt en een uitstekende tractie biedt. De luchtvering weegt bijna 2 kg minder dan een klassieke schokdemper, wat een bijkomend voordeel oplevert voor dit 'Air Damping System' van BMW
Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
Nee, ze willen KTM achterna :thatsgay:
En KTM wil BMW achterna :thatsgay:
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
Nee, ze willen KTM achterna :thatsgay:
En KTM wil BMW achterna :thatsgay:
achja ik vind de HP2 anders wel een stoer alternatief voor een 990 adventure :yes6rs:
Citaat van: "Youp"Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
Nee, ze willen KTM achterna :thatsgay:
En KTM wil BMW achterna :thatsgay:
achja ik vind de HP2 anders wel een stoer alternatief voor een 990 adventure :yes6rs:
Je vergelijkt hem met de verkeerde. KTM's antwoord op de HP2 is toch echt de "SuperEnduro".
En als ik moest kiezen, werd het zéker een 990 Adventure :!:
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Youp"Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Youp"willen ze aankloppen bij de 450cc crossers? :lol:
Nee, ze willen KTM achterna :thatsgay:
En KTM wil BMW achterna :thatsgay:
achja ik vind de HP2 anders wel een stoer alternatief voor een 990 adventure :yes6rs:
Je vergelijkt hem met de verkeerde. KTM's antwoord op de HP2 is toch echt de "SuperEnduro".
En als ik moest kiezen, werd het zéker een 990 Adventure :!:
ah ja de superenduro kende ik nog niet, erg gaaf machien :yes6rs:
voor mij hoeft het ook niet z'n BMW is me veel te betrouwbaar, dan heb ik niks meer te sleutelen
Citaat van: "steefke"voor mij hoeft het ook niet z'n BMW is me veel te betrouwbaar, dan heb ik niks meer te sleutelen
gaat net zo goed kapot hoor :? helaas....
(http://img222.imageshack.us/img222/5894/attachment1un1.jpg)
ouwhoer hey... het supermoto gebeuren wordt nu toch wel echt een mode-trendje :? als zelfs bmw er ene gaat maken :?
Citaat van: "WhomBom"ouwhoer hey... het supermoto gebeuren wordt nu toch wel echt een mode-trendje :? als zelfs bmw er ene gaat maken :?
ouwhoer hey ruig he :)} :rofl: :)}
Allemaal wanna-be's :(
Citaat van: "Schmetzke"Allemaal wanna-be's :(
dich huidst de nagel op de kop :)} :)}
Citaat van: "Schmetzke"Allemaal wanna-be's :(
achja als het dadelijk uit de mode is bij het klootjesvolk blijven alleen de diehards nog over 8)
Citaat van: "Schmetzke"Allemaal wanna-be's :(
wat maakt dat nou uit, is toch ook logisch: SM (of wannabee's so to speak) spreekt tot de verbeelding (kijk naar de XTX660 van Yamaha) er zal zeker markt voor zijn :wink: wat jij of ik daar van vind zal die gasten (producenten) een rotzorg wezen :wink:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "Schmetzke"Allemaal wanna-be's :(
wat maakt dat nou uit, is toch ook logisch: SM (of wannabee's so to speak) spreekt tot de verbeelding (kijk naar de XTX660 van Yamaha) er zal zeker markt voor zijn :wink: wat jij of ik daar van vind zal die gasten (producenten) een rotzorg wezen :wink:
wat dat uitmaakt? eerst was SM een select clubje... allemaal gasten die wel sturen kunnen, en "met elkaar houden" net zoals vroeger de motorrijders ueberhaupt. Zag je als motorrijder een andere motorrijder met pech? stopte je meteen. kwam je er na 100 km weer es ene tegen groette je natuurlijk! Toen werd het mode en ging iedereen motorrijden, en loopt zelfs het groeten terug.... Het probleem is niet dat er verschillende soorten sm-achtigen zijn, maar dat "het grote publiek" ermee aan de haal gaat. laatst bijvoorbeeld een debiel zien rijden op zo'n ding... :shutup: :cry: de ergste wannabee-rossi stak nog goed af tegen die :shock:
dus het maakt jou wat uit: goed dan: daar ligt BMW of Yamaha oid van wakker :? : wat de "koper" wil, wordt geleverd. zou ook dom zijn om anders zaken te doen, toch??? probeer het objectief te bekijken :idea:
aja, ik vat ook wel dat als bmw, yamaha of wie dan ook geld ruikt dat ze dat niet laten liggen... logisch.
ligt ook niet aan de fabrikanten... imho zijn motortjes als een XTX ook geen wanna-be's ze zijn alleen niet zo opgefokt.
maw, een echte SM is als een echte racer....extreem.
Wil niet zeggen dat bijv. een thundercat (XTX) geen leuk motortje is. Wil dus ook niet zeggen dat je met een echte SM sneller bent als met een XTX... net zoals er genoeg R1-rijders zijn die die thundercat maar niet bijgebeend krijgen.
de gasten die echter allemaal opeens een SM gaan kopen (waarom? geen idee, vanwege het stoere image?) en zo de vraag creeren waar BMW nu ook op inspringt zijn imo de wanna-be's.... net zoals een aantal jaartjes geleden de hele volksstromen die aan de supersport gingen :evil: