United Motors V2S 650 R, rebadged Hyosung :? :? voor 5999 USD. wel een koopje, nix voor de circuitmannen hiero? :wink: Ontwerp is toch echt niet verkeerd, na?
Hier bestellen :wink: (http://www.umamerica.com/site/usa/motorcycles/sp/features/features2.html#usa_motosp2)
(http://img412.imageshack.us/img412/7862/unitedmotorsv2swg3.png) (http://imageshack.us)
(http://img412.imageshack.us/img412/2986/v2s650rsideredsmrl8.gif) (http://imageshack.us)
(http://img106.imageshack.us/img106/2351/v2s650raction1largeiv7.jpg) (http://imageshack.us)
CiteerTYPE SPORT
ENGINE TYPE 647CC, 4-STROKE , 2-CYL.
BORE AND STROKE (mm) 81.5 X 62
COMPRESSION RATIO 11.5 TO 1
COOLING LIQUID
IGNITION CDI
TRANSMISSION 6 SPEED WITH MANUAL CLUTCH
FINAL DRIVE CHAIN
STARTING SYSTEM ELECTRIC
FRONT SUSPENSION TELESCOPIC FORK
REAR SUSPENSION SWINGARM
FRONT BRAKE DUAL DISC
REAR BRAKE DISC
FRONT TIRE 120/60 ZR-17-55W
REAR TIRE 160/60 ZR-17-69W
OTHERS
DIMENSIONS (LxWxH) 81.1" X 29.1" X 44.3"
SEAT HEIGHT 30.7"
WHEELBASE 56.5"
FUEL CAPACITY (US gal) 4.50
WARRANTY 3 YEAR ENGINE, 18 MONTHS ALL PARTS
DRY WEIGHT (Lbs) 460
OIL CAPACITY (US qts)
naar de foto zitten staren..
alez..ik herken er veel RSV-mille in..en iets MV achtigs in de koplamp..
wil het ding voor niks niet hebben..maar goed..waarschijnlijk onderschatten we de koreaanse en met name ook de chinese motorproducenten momenteel gigantisch..de jappen zijn ook ooit begonnen met copieren van italiaans en engels spul
het zal geen tien jaar meer duren denk ik en dan maken die mannen volledig deel uit van de motorfietsproductie..ontwerpen maken hoeven ze niet..die jatte ze net als de jappaners destijd van het europese spul...en...ze zullen goedkoop hun productie kunnen aanbieden..massaproductie..lage lonen..
als met name de chinezen ooit dezelfde kwaliteit in die fietsen krijgen als wat er momenteel uit japan komt? kwestie van tijd denk ik..