Ik vin um iig mooier (alleen al omdat er geen soepzoekie op staat :mrgreen:) toch 190 pk beloven de kawa-manne :p
(http://img254.imageshack.us/img254/7235/2008kawasakiz1400qs8.jpg) (http://imageshack.us)
190 PK ;D Damn!
Alleen jammer hoe die uitlaatbochten vooraan lopen. Verstoort de lijnen als je het mij vraagt. Meh ja, wie vraagt mij iets!
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:
Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:
hebben ze toch nog iets goeds op een suzukie gevonden... ;D
Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:
ik weet ook wel welke van de twee ik zou kiezen uit jullie garage. Hij is groen..... :-X
Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:08:56
Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:07:01
Ik vind de Soes toch orgineler kwa design, kijk bij die Kawa naar de ingebouwde knippers voor, gewoon gejat van Soepzoeki, omdat ze zelf niks orgineels kunnen bedenken :roll:
Als ik hier in de garage kijk en ik moet kiezen tussen de kawa en de Soes, alleen al op looks, weet ik wat ik kies :mrgreen:
ik weet ook wel welke van de twee ik zou kiezen uit jullie garage. Hij is groen..... :-X
I'M With SuzukiLimburg :worship-cool: Z1000 is :worship-cool:
Waarom zouden jullie dan voor de Z1000 of voor mijn part voor de Z 1400 gaan ???
Nou?
ik zou voor de Z1000 gaan. Vind ik gewoon een mooie gemeen uitziende machine. Tja, dat is een gevoel wat je hebt hé.
Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...
Citaat van: FZ_Ron op 27 augustus, 2007, 21:35:13
Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...
vrouwelijk??? hoezo?
Op het suzuki owners forum, ben ik toch de enige vrouw met een GSR :-\
dat de Z1000 meer power heeft, ja allicht tis ne 1000 de GSR een 600 :roll:
Citaat van: suzuki-girl op 27 augustus, 2007, 21:38:27
Citaat van: FZ_Ron op 27 augustus, 2007, 21:35:13
Wrom..
De looks , heeft wat meer power , enne...persoonlijk vind ik de gsr wel erg mooi maar wel erg vrouwelijk...
vrouwelijk??? hoezo?
Op het suzuki owners forum, ben ik toch de enige vrouw met een GSR :-\
dat de Z1000 meer power heeft, ja allicht tis ne 1000 de GSR een 600 :roll:
De motor is vrouwelijk en daarom kruipen de kerels er graag op. ;)
Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet. Als ik zou kiezen wist ik het wel ondanks dat ik nooit anders als Suzuki heb gereden.
Dat heeft wat mij betreft ookniks met het vermogen te maken. Zou hem puur op de looks kopen.
De GSR heeft trouwens wel een lekker vutje, meh ja, jij wil de uitlaten gaan veranderen wat imo ten koste gaat van de looks.
Doe mij die maar :lol:
http://motorforumlimburg.nl.virt6.transip.nl/forum/index.php?topic=1746.0
Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:42:25
Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet. Als ik zou kiezen wist ik het wel ondanks dat ik nooit anders als Suzuki heb gereden.
Dat heeft wat mij betreft ookniks met het vermogen te maken. Zou hem puur op de looks kopen.
De GSR heeft trouwens wel een lekker vutje, meh ja, jij wil de uitlaten gaan veranderen wat imo ten koste gaat van de looks.
Over die uitlaten kan ik kort zijn, dat is mijn smaak, en dat hoeven anderen niet mooi te vinden, als ik het maar mooi vind, ik prefereer metaal boven plastic. ;)
En voor de rest, als hier mensen komen en onze motoren zien, die nul verstand ervan hebben, zeggen allemaal: die groene is zeker van jou...... :mrgreen:
I rest my case :mrgreen:
Van mij mogen ze ze alle 2 de maas in rijden, die kawa lijkt wel een pokemon.. :fuckyou:
Zelfs Mr.Kawa vind het niks die Z1400 :-X
enne die uitlaten, ze konden bij Kawa wel een patent op lelijke uitlaten hebben :?
Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 20:32:17
Ik vin um iig mooier (alleen al omdat er geen soepzoekie op staat :mrgreen:) toch 190 pk beloven de kawa-manne :p
(http://img254.imageshack.us/img254/7235/2008kawasakiz1400qs8.jpg) (http://imageshack.us)
Kawasaki concurrent van Suzuki??????, neu, niet echt, Suzuki heeft in mijn beleving geen concurrentie, vroeger niet, nu niet, en nooit niet :oops:
Of zeg ik nu iets waarbij je gaat denken, die RRH, is iets de weg kwijt :oops: :lol:
getverdemme . wat een lelijk fritekot is het toch...
wederom een uiting van Japans motorfiets design..ze snappen het daar gewoon niet he..
laatste echt mooie japanner is imo toch wel de 2004 R1 geweest..daarna heb ik weinig echt moois meer gezien qua lijnen..
dit en dat B-King gedrocht slaan echt alles..
van die nep marchesini velgen, kilo's plastic plaatwerk, nog steeds van die rubber meuk van remleidingen erop terwijl ze volgens de trent wel gebruik maken van radiaal remtangen, el -cheapo voorvork erin..
weet niet wat ze aan het doen zijn daar in Japan maar alez..de meeste BMW's zijn lelijk maar de duitsers houden het tenminste nog bescheiden..deze kawa schreeuwt het werkelijk uit qua lelijkheid.
alez..naked bike? doet u mij dan maar een oude MV Brutale..zelfs na al die jaren nog steeds vele malen mooier dan hetgeen ze momenteel vanuit Japan met de duizenden tegelijk van de lopende band afschoppen.
bedoel..een KTM superduke is ook een naked bike..en das ook niet bepaald een boegbeeld van design en lijnenspel. maar alez..die fiets heeft tenminste uitstraling..deze kawa niet..alez..als een Fazer 1400 cc zou hebben zou ie zo uitzien waarschijnlijk..
fritekot
schei toch uit: ne Brutale :roll: of ne du 999?? Ontieglijk lelijke hokken :yes6rs: . zelfs italianen maken een miskleun en deze 2 bijv. slaan alles. nog lelijker dan een Beemer GS :mrgreen: Let wel, deze waka trekt ook op niks en de B-king ook niet: toch zal het veel kopers trekken. Dan hebben die ook geen smaak, toch?? :-\
schön ist nicht schön, gevallen macht schön :yes6rs:
moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098 :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne... :yes6rs:
Citaat van: Dwars op 28 augustus, 2007, 07:35:31
schei toch uit: ne Brutale :roll: of ne du 999?? Ontieglijk lelijke hokken :yes6rs: . zelfs italianen maken een miskleun en deze 2 bijv. slaan alles. nog lelijker dan een Beemer GS :mrgreen: Let wel, deze waka trekt ook op niks en de B-king ook niet: toch zal het veel kopers trekken. Dan hebben die ook geen smaak, toch?? :-\
schön ist nicht schön, gevallen macht schön :yes6rs:
alez..sorry maar ik vindt een brutale niet lelijk..
smaken verschillen maar ik dacht toch dat een brutale een knappe motorfiets is.
een 999 is lelijk..mee eens. alhoewel..komt voornamelijk door die topkuip denk ik.
Ken er één met een 999 racer die gebruik maakt van 1098 kuipwerk...das best cool.
Italianen maken idd ook miskleunen..ook technische , noemde de brutale als voorbeeld omdat het de brutale is en ik 'm mooi vindt..niet persé omdat ie italiaans is.
Deze kawa vindt ik een fritekot eerste klas..naked bike?! Pff..my ass. er zit geen kuip op neen, maar om 'm nu naked te noemen..kot is overladen met plastic
Citaat van: karz op 28 augustus, 2007, 07:47:36
moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098 :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne... :yes6rs:
Mee eens...999 is lelijk..
toch zou ik mijn sp1 zo omruilen voor een 999 circuitslet.
Weet niet wat het is...maar t is een blijft maar gewoon een honda.. kan er niet koud of warm van worden..en al brand het ding ter plekke af...boeit me geen ruk (financieel natuurlijk wel / om de motor..pfff..ech niet)
iedere standaard 999 heeft termi's..net als iedere 748-916-996-998-1098
hetgeen er standaard onder een duc met seatpipes zit is "made by termignoni". Het staat er alleen niet op.
Zou het er wel op staan en zou het spul standaard in carbon of titanium eronder zitten ..zou termi weinig aftemarked verkopen ...slim dus van termi. ze zijn huisleverancier voor standaarduitlaten voor ducati..ze vergeten er termignoni op te zetten..en vervolgens verkopen ze de afmarked voor diezelfde ducs.
Aan alle ducs met een aftermarked termi systeem heeft meneer termi dus 2 x een uitlaat verkocht! hahahaha
Citaat van: Hakinnen op 28 augustus, 2007, 08:11:54
Citaat van: karz op 28 augustus, 2007, 07:47:36
moa het is populair om de 999 lelijk te noemen, maar de 999 is relatief lelijk , dus geil zat , maar niet zo als een 998 of 1098 :yes6rs:
M'n nieuwe buur heeft een 999 met termignoni's enne... :yes6rs:
iedere standaard 999 heeft termi's..net als iedere 748-916-996-998-1098
hetgeen er standaard onder een duc met seatpipes zit is "made by termignoni". Het staat er alleen niet op.
Zou het er wel op staan en zou het spul standaard in carbon of titanium eronder zitten ..zou termi weinig aftemarked verkopen ...slim dus van termi. ze zijn huisleverancier voor standaarduitlaten voor ducati..ze vergeten er termignoni op te zetten..en vervolgens verkopen ze de afmarked voor diezelfde ducs.
Aan alle ducs met een aftermarked termi systeem heeft meneer termi dus 2 x een uitlaat verkocht! hahahaha
Ja ok, :lol: zo heb je ook een yamaha fazer en een yamaha v-max , daar zit ook verschil in.
Ok, hij heeft er open carbon termignoni's op zitten.
Ben het met Tonnie eens:
Suzuki heeft geen concurrentie nu niet en vroeger niet , ze zijn en waren altijd al veel minder dan de rest. :mrgreen:
En wat betreft de Busa, 100 pk meer dan mijn hok, maar na drie bochten zag ik 'm niet meer in mijn spiegels
afgelopen zaterdag. Over bruikbare PK's gesproken. :-X
Citaat van: SuzukiLimburg op 27 augustus, 2007, 21:42:25
Het gaat zich hier niet erom om de GSR af te kraken, maar de Z1000 ziet er gewoon stoer en ruig uit, terwijl de GSR er wat liefelijker en zachter uitziet.
dat bedoel ik...