Power Box die vermogensbeperkingen verwijdert
Extra vermogen... verbeterde gasresponse... opheffing snelheidslimiet...Dat kan allemaal met de X-TRE Power Box. De X-TRE is een Power Box die de motorfiets vermogensbeperkingen verwijdert en via een data-link directe communicatie heeft met de motorfiets ECU en display. De X-TRE verwijdert de beperkingen die een injectie tuning module (bijv. PowerCommander) niet weg kan halen. De X-TRE zorgt voor een volledig vermogen/koppel in alle versnellingen en een verbeterde gasresponse. De X-TRE is plug-en-play doormiddel van OEM stekkers en werkt perfect samen met of zonder andere gemonteerde electronische modules (bijv. PowerCommander of SpeedoHealer). Voor de 2008 Hayabusa betekent de X-TRE een vermogensvermeerdering van 9pk. En voor bijvoorbeeld de 2008 B-King zelfs 15pk meer! Ook voor andere motorfietsen verwachten wij e-XTRE-me verbeteringen.
De X-TRE is een must-have voor circuitrijders maar ook voor alle snelheidsrecordverbeteraars; want de X-TRE heft tevens het snelheidslimiet op. Dus vanaf nu is het ook mogelijk om met meer dan 300km/h over het asfalt (circuit) te vliegen.
Wat de X-TRE ook uniek maakt is dat deze dankzij zijn geavanceerde microchip technology nauw samen werkt met de motorfiets. Verschillende gear-mappings en instellingen kunnen ingesteld en bekeken worden via het motorfiets display en de OEM Versnelling Indicator blijft gewoon normaal functioneren.
(http://img229.imageshack.us/img229/2592/xtrexts01ku9.jpg) (http://imageshack.us)
De X-TRE is hiermee 's werelds meest geavanceerde Timing Retard Eleminator (TRE). De X-TRE is op dit moment leverbaar voor alle Suzuki modellen met ingebouwde versnelling indicator en binnenkort ook leverbaar voor andere motorfietsen met ingebouwde versnelling indicator.
De X-TRE gaat 89 euro kosten. Voor meer informatie over de X-TRE kunt u terecht bij uw Dealer of Benelux importeur MotoPro Sport (info@motopro.com / 0599-663000)
Bron: Motopro
Wauw, zou m'ne Beemer dan ook tegen de 300 kunnen lopen :mrgreen: :mrgreen:
En dat alles voor nog geen 100 euri, da's echt een koopje, ik denk dat er maar twee koop :yes6rs: :yes6rs:
Citaat van: Joepie1958 op 22 september, 2008, 22:08:53
Wauw, zou m'ne Beemer dan ook tegen de 300 kunnen lopen :mrgreen: :mrgreen:
En dat alles voor nog geen 100 euri, da's echt een koopje, ik denk dat er maar twee koop :yes6rs: :yes6rs:
twee in serie zetten en je gaat 600 met je Beemert
Ik zou niet weten waar in dat ding moet inpluggen :dunno: :schater:
poeh wat een krachtige statements :roll:
Een motor moet die restricties wel hebben he.
Ik weet dat dat bij de TLR zo was in de eerste 3 versnellingen. De 'TRE' is niet meer dan een weerstandje op de juiste plek die je computer voor de gek houdt. De computer denkt dat dat je altijd in de 6 rijdt en geeft vol vermogen af.
Als je weet wat je doet kun je hetzelfde bereiken voor de prijs van een weerstandje en wat soldeertin. Beschrijving is voor de meeste motoren wel te vinden op internet.
Citaat van: karz op 23 september, 2008, 08:53:33
poeh wat een krachtige statements :roll:
Een motor moet die restricties wel hebben he.
Ik weet dat dat bij de TLR zo was in de eerste 3 versnellingen. De 'TRE' is niet meer dan een weerstandje op de juiste plek die je computer voor de gek houdt. De computer denkt dat dat je altijd in de 6 rijdt en geeft vol vermogen af.
Als je weet wat je doet kun je hetzelfde bereiken voor de prijs van een weerstandje en wat soldeertin. Beschrijving is voor de meeste motoren wel te vinden op internet.
Helaas werkt de truuk met het weerstandje niet meer bij de nieuwe Suzuki's.
Citaat van: Busaberke op 23 september, 2008, 13:50:23
Helaas werkt de truuk met het weerstandje niet meer bij de nieuwe Suzuki's.
Want ?
Citaat van: karz op 23 september, 2008, 14:06:05
Citaat van: Busaberke op 23 september, 2008, 13:50:23
Helaas werkt de truuk met het weerstandje niet meer bij de nieuwe Suzuki's.
Want ?
dit wordt tegenwoordig op een andere manier door de boordcomputer geregeld, ik weet het niet meer precies :oops:
Is voor mij ook niet belangrijk want bij mijn Soes werkt het wél nog met het weerstandje :worship-cool:
Citaat van: Busaberke op 23 september, 2008, 14:09:42
Citaat van: karz op 23 september, 2008, 14:06:05
Citaat van: Busaberke op 23 september, 2008, 13:50:23
Helaas werkt de truuk met het weerstandje niet meer bij de nieuwe Suzuki's.
Want ?
dit wordt tegenwoordig op een andere manier door de boordcomputer geregeld, ik weet het niet meer precies :oops:
Is voor mij ook niet belangrijk want bij mijn Soes werkt het wél nog met het weerstandje :worship-cool:
:headbang:
En is het resultaat iets waar je anders 90 euro voor over zou hebben ? :dunno:
TRE staat voor Timing Retard Eliminator en die term lijkt mij slecht gekozen voor dit apparaat aangezien je hiermee ook mappings kunt instellen.
Dit is dus eigenlijk een goedkope Power Commander en dit is dus ook direct het grote verschil met alleen een weerstandje ergens tussenprikken. En dan zeg ik op mijn beurt, dan is 90 Euro niet te duur.
Citaat van: SuzukiLimburg op 01 oktober, 2008, 12:28:55
TRE staat voor Timing Retard Eliminator en die term lijkt mij slecht gekozen voor dit apparaat aangezien je hiermee ook mappings kunt instellen.
Dit is dus eigenlijk een goedkope Power Commander en dit is dus ook direct het grote verschil met alleen een weerstandje ergens tussenprikken. En dan zeg ik op mijn beurt, dan is 90 Euro niet te duur.
Ehm :confused: waar staat dat dat ding een mapping kan wijzigen ?
CiteerWat de X-TRE ook uniek maakt is dat deze dankzij zijn geavanceerde microchip technology nauw samen werkt met de motorfiets. Verschillende gear-mappings en instellingen kunnen ingesteld en bekeken worden via het motorfiets display en de OEM Versnelling Indicator blijft gewoon normaal functioneren.
Uiteraard kun je dit absoluut niet vergelijken met een Power Commander, ik probeer alleen te zeggen dat het meer is dan gewoon een TRE.