Motor Forum Limburg

Algemeen => Nieuwe gebruikers => Topic gestart door: vn2000 op 13 april, 2009, 11:23:34

Titel: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: vn2000 op 13 april, 2009, 11:23:34
Hi Limbobikers,

Mijn naam is Jacques the teacher ( heeft met mijn werk te maken  :oops: ).
Vulcan2000 gaat voor het derde jaar op pad.
Het eerste type uit de Kawasaki cruisers met een 2 liter blok (2004)
Rijdt als een tierelier. ;)Lekker kmters vreten en overal naar toe.
Motor bevalt prima. Lekker degelijk Japans spul.
VRA-motorclub ook helemaal top.
En dit Limburgs Motor Forum ziet er ook goed uit. :cool:
Ga het in de toekomst in de gaten houden

groet the teacher :thumbsup:

Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Motzippaldy op 13 april, 2009, 12:52:19
Welkom@MFL
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: karz op 13 april, 2009, 13:06:02
welkom :cool:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: B-Witch op 13 april, 2009, 15:01:15
Welkom @ MFL :cool:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: HD4ever op 13 april, 2009, 15:05:20
Citaat van: vn2000 op 13 april, 2009, 11:23:34
VRA-motorclub ook helemaal top.

Hè Teacher.....Welcome @ MFL.

VRA ??? Is dat een afsplitsing van de bekende VOCN?
Als ex-Vulcan rijder heb ik die VOCN vroeger wel eens bezocht. Was echter niet zo mijn ding  :-X

grtz HD4ever  ;)
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Gassie op 13 april, 2009, 15:26:08
welkom hier op het forum
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Mounty op 13 april, 2009, 15:48:22
welkom :yes6rs:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: DeWitte op 13 april, 2009, 16:14:02
welkom @ MFL  :cool:

cool zo'n 2 liter cruiser :worship-cool: hebbie ook piccies?
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: BMWhub op 13 april, 2009, 18:45:38
Welkom@MFL
:cool:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Steefke™ op 13 april, 2009, 19:25:01
Welkom @ MFL :yes6rs:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Joepie1958 op 13 april, 2009, 19:52:39
It's a teacher living on a vulcan :worship-cool:
Welkom meester Jacques, working dangerous, dan moet je wel iets heftigs hebben om te ontspannen, 2ltr is maar net voldoende :yes6rs:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Toledo op 13 april, 2009, 21:03:07
Welkom @ mfl
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: vn2000 op 13 april, 2009, 23:39:52
Hi HD4ever,

Klopt het VOCN was er eerder dan het VRA
In 2005 was de breuk een feit uit onvrede over het VOCN. :-X
Had het daar na een jaartje ook wel gezien en opgezegt. :worship-cool:
VRA is veel meer een ongeregeld gezellig zooitje met veel chapters over de grens.
Dit jaar Wales,Duitsland,Belgie en misschien Zweden op het programma. :yes6rs:
Hi Dwars,
Moet ff uitzoeken hoe ik een piccie op het forum krijg
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: DeWitte op 14 april, 2009, 08:25:16
Citaat van: vn2000 op 13 april, 2009, 23:39:52
Hi Dwars,
Moet ff uitzoeken hoe ik een piccie op het forum krijg

hier de handleiding, estebleef  ;)
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=246.0
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: vn2000 op 14 april, 2009, 23:41:09
(http://img6.imageshack.us/img6/4972/mijnvn2000.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=mijnvn2000.jpg)

Bedankt voor de duidelijke uitleg voor het plaatsen van deze foto Dwars.
Heeft toch wel wat he vindt je niet? ;)

VN2000 | 2004 Specificaties
Ontdek de techniek met de belangrijkste specificaties van je nieuwe Kawasaki.
  Type motor  Vloeistofgekoeld, 4-takt V-Twin (2 cilinder)
  Cilinderinhoud cm³  2,053 cm³
  Boring x slag  103.0 x 123.2 mm
  Compressieverhouding  9.5:1
  Kleppensysteem  OHV, 4 kleppen per cilinder
  Maximaal vermogen  76 kW {103 PK}/4,800 tpm
  Maximaal koppel  177 N.m {18.0 kgf.m}/3,200 tpm
  Brandstofsysteem  Brandstof injectie: ø46 mm x 2
  Ontsteking  Digitaal
  Startmotor  Electrisch
  Versnellingen  5 versnellingen
  Frame type  Dubbel wiegframe, hoogwaardig staal
  Balhoofdhoek/Naloop  32°/182 mm
  Vering, voor  49 mm telescopische vork
  Vering, achter  Swingarm met monoshock (non-link type) met 8 voudige instelbare demping en volledig verstelbare veervoorspanning
  Veeruitslag, voor  150 mm
  Veeruitslag, achter  100 mm
  Banden, voor  150/80R16M/C (71V)
  Banden, achter  200/60R16M/C (79V)
  Remmen, voor  Dubbele 300 mm remschijven met 4 zuiger remkauwen
  Remmen, achter  320 mm remschijf met 2 zuiger remklauw
  Afmetingen (L x B x H)  2,535 x 1,025 x 1,155 mm
  Wielbasis  1,735 mm}
  Zithoogte  680 mm
  Brandstofcapaciteit  21 liter
  Drooggewicht  340 kg
  Automatische ontsteking lichten (AHO)  Ja
   Voldoet aan de EU emissienorm  EURO 2

Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: DeWitte op 15 april, 2009, 07:24:32
 :shock: Maximaal koppel  177 N.m {18.0 kgf.m}/3,200 tpm  :worship-cool:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: Gassie op 15 april, 2009, 14:01:47
daar trek je toch bijna geulen in het asfalt als je gas geeft  :D
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: vn2000 op 15 april, 2009, 23:28:38
De stoep van de oprit is ook nodig aan een opknapbeurt toe :yes6rs:
Loopt namelijk een beetje bergaf :mrgreen:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: HD4ever op 16 april, 2009, 16:50:42
Leuke vette tourbuffel.  :worship-cool: Lijkt verdomd veel op de Harley Davidson Roadking Classic, en dat voor €10.000,- minder. Goede keuze !!  :yes6rs:
De 21 liter tank lijkt me wel een beetje erg krap voor zo'n 2 liter cruiser.  :-X
Hoever kom je met een volle tank?

grtz HD4ever  ;)
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: vn2000 op 16 april, 2009, 23:55:17
Hi HD4ever,
De Roadking van Kawasaki hi hi hi,  :lol:  de financieele situatie speelde ook een rol bij de aanschaf van mijn VN2000 want een echte roadking zit er voor mij niet in, dus dit was voor mij een perfect alternatief.
Ja wat het benzineverbruik betreft :oops: ligt natuurlijk ook aan mijn rijgedrag.
Kachel ik met 100 km per uur zit ik rond de 1:20
Neem ik hogere snelheden bijv. 130 km per uur zit ik rond de 1:16
Ga ik nog sneller gaat het heel rap. Zeker boven de 180km/per uur.
Dan zie ik de meter (digitale blokjes) letterlijk opraken.
Echter na het plaatsen van een Hypercharger luchtfilter kontateer ik dat bij rustig rijgedrag hij zelfs wat zuiniger is gaan rijden.
(http://img206.imageshack.us/img206/5831/kurproseries.png) (http://img206.imageshack.us/my.php?image=kurproseries.png)

Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: DeWitte op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: karz op 17 april, 2009, 08:59:06
Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)

Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil .. dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden  :naughty:
Titel: Re: Nieuw forumlid 2e paasdag 2009
Bericht door: DeWitte op 17 april, 2009, 10:23:13
Citaat van: karz op 17 april, 2009, 08:59:06
Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin  :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)

Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil ..  dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden  :naughty:

schrijf ik zo'n onzin?  :mrgreen: nee zonder gekheid: zit al langer te denken aan een cruiser a la deze Deux Litres. Voor mezelf heb ik de psychologische grens :oops: van 50 jaar gezet :-X om zo ene aan te schaffen, maar wellicht eerder? :roll: laat ik er maar eerst eens uitgebreid op koetschen: wellicht moet ik zulk soort uitspraken daarna herzien? of niet> wie zal het zeggen :lol: