Hi Limbobikers,
Mijn naam is Jacques the teacher ( heeft met mijn werk te maken :oops: ).
Vulcan2000 gaat voor het derde jaar op pad.
Het eerste type uit de Kawasaki cruisers met een 2 liter blok (2004)
Rijdt als een tierelier. ;)Lekker kmters vreten en overal naar toe.
Motor bevalt prima. Lekker degelijk Japans spul.
VRA-motorclub ook helemaal top.
En dit Limburgs Motor Forum ziet er ook goed uit. :cool:
Ga het in de toekomst in de gaten houden
groet the teacher :thumbsup:
Welkom@MFL
welkom :cool:
Welkom @ MFL :cool:
Citaat van: vn2000 op 13 april, 2009, 11:23:34
VRA-motorclub ook helemaal top.
Hè Teacher.....Welcome @ MFL.
VRA ??? Is dat een afsplitsing van de bekende VOCN?
Als ex-Vulcan rijder heb ik die VOCN vroeger wel eens bezocht. Was echter niet zo mijn ding :-X
grtz HD4ever ;)
welkom hier op het forum
welkom :yes6rs:
welkom @ MFL :cool:
cool zo'n 2 liter cruiser :worship-cool: hebbie ook piccies?
Welkom@MFL
:cool:
Welkom @ MFL :yes6rs:
It's a teacher living on a vulcan :worship-cool:
Welkom meester Jacques, working dangerous, dan moet je wel iets heftigs hebben om te ontspannen, 2ltr is maar net voldoende :yes6rs:
Welkom @ mfl
Hi HD4ever,
Klopt het VOCN was er eerder dan het VRA
In 2005 was de breuk een feit uit onvrede over het VOCN. :-X
Had het daar na een jaartje ook wel gezien en opgezegt. :worship-cool:
VRA is veel meer een ongeregeld gezellig zooitje met veel chapters over de grens.
Dit jaar Wales,Duitsland,Belgie en misschien Zweden op het programma. :yes6rs:
Hi Dwars,
Moet ff uitzoeken hoe ik een piccie op het forum krijg
Citaat van: vn2000 op 13 april, 2009, 23:39:52
Hi Dwars,
Moet ff uitzoeken hoe ik een piccie op het forum krijg
hier de handleiding, estebleef ;)
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?topic=246.0
(http://img6.imageshack.us/img6/4972/mijnvn2000.jpg) (http://img6.imageshack.us/my.php?image=mijnvn2000.jpg)
Bedankt voor de duidelijke uitleg voor het plaatsen van deze foto Dwars.
Heeft toch wel wat he vindt je niet? ;)
VN2000 | 2004 Specificaties
Ontdek de techniek met de belangrijkste specificaties van je nieuwe Kawasaki.
Type motor Vloeistofgekoeld, 4-takt V-Twin (2 cilinder)
Cilinderinhoud cm³ 2,053 cm³
Boring x slag 103.0 x 123.2 mm
Compressieverhouding 9.5:1
Kleppensysteem OHV, 4 kleppen per cilinder
Maximaal vermogen 76 kW {103 PK}/4,800 tpm
Maximaal koppel 177 N.m {18.0 kgf.m}/3,200 tpm
Brandstofsysteem Brandstof injectie: ø46 mm x 2
Ontsteking Digitaal
Startmotor Electrisch
Versnellingen 5 versnellingen
Frame type Dubbel wiegframe, hoogwaardig staal
Balhoofdhoek/Naloop 32°/182 mm
Vering, voor 49 mm telescopische vork
Vering, achter Swingarm met monoshock (non-link type) met 8 voudige instelbare demping en volledig verstelbare veervoorspanning
Veeruitslag, voor 150 mm
Veeruitslag, achter 100 mm
Banden, voor 150/80R16M/C (71V)
Banden, achter 200/60R16M/C (79V)
Remmen, voor Dubbele 300 mm remschijven met 4 zuiger remkauwen
Remmen, achter 320 mm remschijf met 2 zuiger remklauw
Afmetingen (L x B x H) 2,535 x 1,025 x 1,155 mm
Wielbasis 1,735 mm}
Zithoogte 680 mm
Brandstofcapaciteit 21 liter
Drooggewicht 340 kg
Automatische ontsteking lichten (AHO) Ja
Voldoet aan de EU emissienorm EURO 2
:shock: Maximaal koppel 177 N.m {18.0 kgf.m}/3,200 tpm :worship-cool:
daar trek je toch bijna geulen in het asfalt als je gas geeft :D
De stoep van de oprit is ook nodig aan een opknapbeurt toe :yes6rs:
Loopt namelijk een beetje bergaf :mrgreen:
Leuke vette tourbuffel. :worship-cool: Lijkt verdomd veel op de Harley Davidson Roadking Classic, en dat voor €10.000,- minder. Goede keuze !! :yes6rs:
De 21 liter tank lijkt me wel een beetje erg krap voor zo'n 2 liter cruiser. :-X
Hoever kom je met een volle tank?
grtz HD4ever ;)
Hi HD4ever,
De Roadking van Kawasaki hi hi hi, :lol: de financieele situatie speelde ook een rol bij de aanschaf van mijn VN2000 want een echte roadking zit er voor mij niet in, dus dit was voor mij een perfect alternatief.
Ja wat het benzineverbruik betreft :oops: ligt natuurlijk ook aan mijn rijgedrag.
Kachel ik met 100 km per uur zit ik rond de 1:20
Neem ik hogere snelheden bijv. 130 km per uur zit ik rond de 1:16
Ga ik nog sneller gaat het heel rap. Zeker boven de 180km/per uur.
Dan zie ik de meter (digitale blokjes) letterlijk opraken.
Echter na het plaatsen van een Hypercharger luchtfilter kontateer ik dat bij rustig rijgedrag hij zelfs wat zuiniger is gaan rijden.
(http://img206.imageshack.us/img206/5831/kurproseries.png) (http://img206.imageshack.us/my.php?image=kurproseries.png)
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)
Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)
Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil .. dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden :naughty:
Citaat van: karz op 17 april, 2009, 08:59:06
Citaat van: Dwars® op 17 april, 2009, 05:04:19
lijkt me wel stoer echt de "dikste" te hebben> ik wil ook zo'n VETTE deux litres twin :worship-cool: (of moet ik daar veel ouder> lees rustiger> voor zijn? :cry:)
Ik meen me ergens posts van jouw te herinneren dat je met iedere fiets alles kan doen als je maar wil .. dus go for it zou ik zeggen.
Leeftijd zou zou ik niet evenredig met rustiger stellen, sommigen worden alleen maar gekker als ze ouder worden :naughty:
schrijf ik zo'n onzin? :mrgreen: nee zonder gekheid: zit al langer te denken aan een cruiser a la deze Deux Litres. Voor mezelf heb ik de psychologische grens :oops: van 50 jaar gezet :-X om zo ene aan te schaffen, maar wellicht eerder? :roll: laat ik er maar eerst eens uitgebreid op koetschen: wellicht moet ik zulk soort uitspraken daarna herzien? of niet> wie zal het zeggen :lol: