De custom die Honda voor de Amerikaanse markt heeft ontwikkeld en daar ook bouwt. De 'clean' afgewerkte 1300 cc V-twin levert 58 pk bij 4.250 toeren en heeft een maximum koppel van 107 Nm bij 2.250 toeren, lekker laag dus. Maar het zijn vooral de looks van de Fury die de aandacht trekken. Daar werkt het blok goed aan mee, maar let ook op de onder een forse hoek geplaatste voorvork, het 9-spaaks voorwiel, de druppelvormige tank, de lange wielbasis, de dikke achterkant met 200-achterband en de dubbelle uitlaten zijn absoluut gezichtsbepalend. Verder heeft de VT1300CX oftewel Fury een onderhoudsarme cardan en standaard ABS. De Europese Fury komt in de kleuren blauw en matzwart
(http://www.autoevolution.com/images/news/hondas-vt1300cx-to-hit-uk-in-2010-8776_1.jpg)
http://www.youtube.com/watch?v=GfDyGq2w4wU&feature=player_embedded
Heb hem al in het wild gezien, sjoen!! alleen de tank/backbone ziet er wat "raar" uit
En remleidingen :-X
dat is een echte asfaltsloper, als je allemaal die pk's op het achterwiel zet :lol:
ik mis alleen de pedalen om mee te trappen :mrgreen:
Citaat van: Joepie1958 op 07 februari, 2010, 09:20:43
dat is een echte asfaltsloper, als je allemaal die pk's op het achterwiel zet :lol:
ik mis alleen de pedalen om mee te trappen :mrgreen:
met 58 pk's kom je op de openbare wegen goed mee uit de voeten
ik heb liever 60 pk's die allemaal gebruik :roll:
als 150 pk's waarvan 80 % in de kast blijft liggen :-X
geef mij maar veel koppel ;)
dan slijt m'n rubber op de versnellingspook minder :lol: kost toch weer 3€ bij de Hobbyist :mrgreen:
107 NM is leuk cruisen :yes6rs:
t is en t blijft ene jap. :yes6rs:
jep, ut gaat niet kapot :mrgreen: