Eentje voor mezelf en eentje voor als ik samen met mijn vriedin of zoontje op pad ga (Honda).
:worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Heel vette bikes!!
nondeju, echt mooi gedaan :worship-cool:
Ik moet bekennen dat mijn kantoor er een stuk saaier uitziet :lol:
Mooie bikes :worship-cool:
Mooie motors!! :lol:
Nice toys :yes6rs:
mooie bikes maar dat gaat lijkt het maar net met die arrow aan de binnenkant van de stepjes normaal liggen die toch aan de buiten kant erlangs
Begrijpend lezen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar die zin kan ik niet helemaal volgen.
Normaal heeft een VFR00 dempers onder het zadel. De Arrow (titanium, speciaal aangepast) zit aan de binnenkant van het steppie (3 cm of zo) en er zit geen verbrande zool zan, dus het kan.
vette machines :worship-cool:
Citaat van: Gerard op 12 maart, 2010, 18:29:44
Begrijpend lezen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar die zin kan ik niet helemaal volgen.
Normaal heeft een VFR00 dempers onder het zadel. De Arrow (titanium, speciaal aangepast) zit aan de binnenkant van het steppie (3 cm of zo) en er zit geen verbrande zool zan, dus het kan.
beetje verkeerd uitgedrukt misschien maar je begreep het wel.
collega heeft ook een vfr en dan heb je inderdaad die 2 uitlaten boven hangen,maar normaal hangt dat pijpje bij de motoren waar ie bijhoort buiten de motor onder de steps.
heb je dan een overgang laten maken naar 1 pijp of heb je de splitser gewoon weggelaten
Deze demper sluit aan op de originele bochten (die gaan origineel eerst naar 1 pijp en worden onder het zadel weer gesplitst). De originele dempers heb ik nog en kunnen zo weer worden gemonteerd.
Enkele aanpassingen gedaan de afgelopen periode aan de Martek:
- Wielen in metallic blauw gespoten en voorzien van witte-parlemoer velgstriping (vergelijkbaar met het witte van de streep over de tank, zitje)
- Voorspatbord in metallic blauw gespoten en voorzien van een brede en smalle streep zoals op de rest van de Martek
- Electromotor van de J&H klep in de uitlaat onderaan het blok bevestigd. Deze zat eerst boven het motorblok (zichtbaar) en is nu niet meer zichtbaar (clean).
- Regelunit van de J&H naar achter in het zitje verplaatst. Deze zat eerst ook enigszins zichtbaar onder de tank
- Opschoning van wat kabelwerk
Een paar detail foto's.....
Ik ben anti-naked :-X
Maar dit is een ZEER strak fitske :yes6rs:
mooi :worship-cool:
is er geen andere oplossing voor die vloeistofreservoirkes van rem en koppeling? Ontsiert het geheel een beetje imo. :?
Citaat van: Dwars® op 11 april, 2010, 08:03:19
is er geen andere oplossing voor die vloeistofreservoirkes van rem en koppeling? Ontsiert het geheel een beetje imo. :?
Het is niet mijn model motor, ik vind hem wel heel mooi geworden, maaaaar..........
Ik ben het helemaal met Dwars eens. (gebeurt niet vaak :mrgreen: )
Het is Brembo radiale rem- en koppelingshandle en die zijn alleen met losse resorvoirs. De potjes zijn van Rizoma en ik denk als je het ooit eens in het echt ziet, dat het wel mee valt met uitzien :yes6rs: (het is de eerste keer dat ik het hoor, dus zal in het echt wel mee vallen)
zou zo maar kunnen, maar wellicht 4kante iig plattere modellen te vinden?
Is dit dezelfde??
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3228/filmpje/Martek-what-else.html
Citaat van: Timeeh op 15 april, 2010, 14:59:28
Is dit dezelfde??
http://www.motormeuk.nl/bekijken/3228/filmpje/Martek-what-else.html
Kan haast niet anders lijkt me, ik had hem ook al gezien
Dat is dezelfde, alleen is het filmpje van een jaar geleden. Op het vaste land in Europa rijden er 3 en dit is de enige in Nederland. Overigens zijn ze allemaal anders. Dus de kans dat je er nog eentje tegen komt is bijna nihil. Zelf op treffens in Duitsland waar ik naar toe ga voor "Spezialfahrwerke", heb ik nog nooit een andere Martek gezien.