(http://www.mxworld.be/gallery/mantovasaturday/tn_GY1O7648.jpg)
8)
:shock: en het verhaal erachter???
Het systeem dient als demping van het geluid, met behoud van het vermogen van een open demper. Dit aangezien het geluid voor de 2006 GP-MX op max 95 dB is gesteld.
Dat buiske vergroot het opp. van de voorbocht waardoor de koeling van de uitlaatgassen beter zal zijn. Door afkoeling van de uitlaatgassen wordt de dichtheid kleiner waardoor de "knal" zal afenemen.
Het is dus gewoon een opgelast stukske buis, waar geen gassen doorheen stromen, maar wel (koude) buitenlucht welke zorgt voor de afkoeling.
Het ziet er niet uit vind ik, maar wel een goede oplossing :!:
Cool idee,
Ik weet niet of het zo veel zoden aan de dijk zet.
Wel als je last van backfires hebt, kun je misschien je uitlaat zo koel krijgen dat die onverbrande benzine wat in de bocht zit niet onsteekt.
maak er dan gewoon koelvinnen op :?
Citaat van: "WhomBom"maak er dan gewoon koelvinnen op :?
mhoa , Zijn 2 koelvinnen die in elkaar over gaan. Als je die motor ooit op je cadaver krijgt (want daar is ie voor gemaakt), dan heb ik liever zo'n buisje op mijn borstkas drukken dan een paar koelvinnen in mijn pens.
Citaat van: "WhomBom"maak er dan gewoon koelvinnen op :?
Zie http://www.akrapovic-exhaust.com voor vacatures :mrgreen:
Touché. :wink: moving on
Motzypovic :? :shock:
(http://img355.imageshack.us/img355/8451/dsci0031medium6gv.jpg)
(http://img355.imageshack.us/img355/2871/dsci0032medium9ao.jpg)
(http://img355.imageshack.us/img355/5566/dsci0033medium6ny.jpg)
8) :worship-cool: Motzy for president
Volgens mij had je die buis beter open kunnen laten :idea: