Avond 4Daagse WMTC der KrommePoekel Wylre 27-30 juni

Gestart door DeWitte, 31 mei, 2006, 19:43:25

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Zeker leuke foto's en wat een mooi nieuw pak heeft die Ron aan.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

By the Way...dat pak had ik niet alleen van mijn allerbeste vrouw, maar ook van mijn twee dochters...
(dit moest ik ff vermelden van Dochter FZ-Angie)
De volgende keer gaat ze wel mee....als ze lief is.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:shock: Moe maar voldaan :?:  :?:  :?: .

Voldaan wel, maar moe nog niet. :wink:

Een echte bok is niet kapot te krijgen. :twisted:

En het navigatiesysteem frits-frits heeft zijn functie maar weer eens bewezen, batterijen leeg maar toch nog leesbaar (en dat zonder leesbril). :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"By the Way...dat pak had ik niet alleen van mijn allerbeste vrouw, maar ook van mijn twee dochters...
(dit moets ik ff vermelden van Dochter FZ-Angie)
De volgende keer gaat ze wel mee....als ze lief is.. :lol:

Een dochter die meedoet aan zo'n cadeau is volgens mij altijd lief. :wink:
Volgende keer verplicht mee, en de ander meid kan bij de kinderoppas blijven (mijn wederhelft :twisted: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Ik vind foto's heel mooie  :worship-cool:  en ik heb opgemerkt dat Ron een nieuwe pak heeft  :shock:  :?
Proud on the South  

B-Witch

Leuke piccies!!!

En wat me inderdaad direct opviel: wat een mooi nieuw pak heb jij gekregen van vrouw en kids Ron :lol:  :lol:  :lol:

enne mooi kapsel Mw Dwars :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Leuke piccies, het was een leuk ritje en vooral natuurlijk het laatste stukje
Vijlenerbos toen we even los gingen, en Luckie 13 je ging lekker in het Vijlenerbos ik kon je niet lossen. Hoewel ik wel sneller omhoog rij dan omlaag, hebben jullie dat ook ?

Trouwens Ron was dat nou een nieuw pak dat je aan had ?

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"Hoewel ik wel sneller omhoog rij dan omlaag, hebben jullie dat ook ?

:stupid:  :banghead4rv:
Proud on the South  

The Dominator

Citaat van: "Dwars"The piccie's :wink: niet alle zijn gelukt (te donker, bewogen of zon :? en Mw Dwars is nog in opleiding als moto-graaf zeg maar  :wink: ) hier een selectie. Als iemand de piccie's in orginele formaat wil: mail to Dwars@hetnet.nl

Bij vertrek Fz-Ron (helemaal in ut nieuw)

leuk stoeipakje, nu nog een nieuwe bike en dan flitstie helemaal :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"The piccie's :wink: niet alle zijn gelukt (te donker, bewogen of zon :? en Mw Dwars is nog in opleiding als moto-graaf zeg maar  :wink: ) hier een selectie. Als iemand de piccie's in orginele formaat wil: mail to Dwars@hetnet.nl

Bij vertrek Fz-Ron (helemaal in ut nieuw)

leuk stoeipakje, nu nog een nieuwe bike en dan flitstie helemaal :mrgreen:

Mischien iets voor me volgende verjaardag... :lol:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"mja die vonkentrekkende GsA   :yes6rs: met Duo :worship-cool:  staat al in zoveel geheugens gegrifd dat het aan zelfverering zou grenzen om die ook nog hiero te plaatsen :mrgreen:

Stoefer  :lol:  :lol:

SuzukiLimburg

Tja, dat FZ-Ron een nieuw pak had was me ook direct opgevallen gisteren, maar we zijn tijdens de nabeschouwing tot de conclusie gekomen dat zijn motor niet bij het pak past.
Hij moet er nu een blauwe motot bijkopen, dus het zal wel een R1 worden.

Leuk om mee te beginnen. Vrouwlief en de kids maar eens lief aankijken, maar die hadden de conclusie zelf al getrokken geloof ik.  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: "SuzukiLimburg"Tja, dat FZ-Ron een nieuw pak had was me ook direct opgevallen gisteren, maar we zijn tijdens de nabeschouwing tot de conclusie gekomen dat zijn motor niet bij het pak past.
Hij moet er nu een blauwe motot bijkopen, dus het zal wel een R1 worden.

Leuk om mee te beginnen. Vrouwlief en de kids maar eens lief aankijken, maar die hadden de conclusie zelf al getrokken geloof ik.  :D

ik denk dat het bij een busje blauwe verf gaat blijven..een R1 zit er echt niet in...een R6 mischien wel..

Mounty

by the way...heb vandaag de roete nog eens gereden..met dochterlief achterop.  hier en daar beetje anders gereden omdat ik de route niet goed in de TomTom kreeg...volgende keer toch weer de FritsFrits mee.. :lol: