Hoofdmenu

EICMA Milaan

Gestart door The Dominator, 01 juni, 2006, 06:54:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

ook dit jaar ben ik, na goede ervaring vorig jaar, weer van planne naar de EICMA beurs in Milaan te gaan voor de mooie nieuwe "modellen"


beurs is dit jaar van 14 - 19 november dus in Milano

nog iemand??

//www.eicma.com
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"voor de mooie nieuwe "modellen"

:shock: The Dominator is free on the marked :wink: jaja :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"voor de mooie nieuwe "modellen"

:shock: The Dominator is free on the marked :wink: jaja :mrgreen:

2 zielen, één gedachte!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"ook dit jaar ben ik, na goede ervaring vorig jaar, weer van planne naar de EICMA beurs in Milaan te gaan voor de mooie nieuwe "modellen"


beurs is dit jaar van 14 - 19 november dus in Milano

nog iemand??

//www.eicma.com

Yep...hakki's in

DeWitte

Hakki gaat ook voor de nieuwe " modellen" ?? :?

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Hakki gaat ook voor de nieuwe " modellen" ?? :?

:mrgreen:

nope..heb reeds jaren een "oud model"..vindt het eigenlijk wel best zo.

al da gezever me die nieuwe modellen.. :mrgreen:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Hakki gaat ook voor de nieuwe " modellen" ?? :?

:mrgreen:

nope..heb reeds jaren een "oud model"..vindt het eigenlijk wel best zo.

al da gezever me die nieuwe modellen.. :mrgreen:

alleeh dan maar effe int juiste topic zeveren..... (anders krijg ik dalik nog de naam van topicvervuiler)
tickets zijn geboekt! nu maar afwachten op de roddels wat er allemaal gepresenteerd gaat worden en dan kijken of de roddels waar zijn, herr sjeelski gaat genoeg geheugenkaartjes meenemen om wat genoeg kiekjes van die modellen te kunnen maken :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Hakki gaat ook voor de nieuwe " modellen" ?? :?

:mrgreen:

nope..heb reeds jaren een "oud model"..vindt het eigenlijk wel best zo.

al da gezever me die nieuwe modellen.. :mrgreen:

alleeh dan maar effe int juiste topic zeveren..... (anders krijg ik dalik nog de naam van topicvervuiler)
tickets zijn geboekt! nu maar afwachten op de roddels wat er allemaal gepresenteerd gaat worden en dan kijken of de roddels waar zijn, herr sjeelski gaat genoeg geheugenkaartjes meenemen om wat genoeg kiekjes van die modellen te kunnen maken :mrgreen:

alé..ik trap af...

roept u maar of hakki gelijk heeft..(yep, een paar weet ik er al ... :roll: )

paar  stellingen..ik roep maar wat he...

ktm komt met een 1150LC8 adventure.......wacht dus maar ff met die 1200GS dwars...?
Ducati komt met een 620 hypermotard erbij naast de 1000?
Ducati komt met een 1048 cc twin?
Aprillia komt met een V4..wk superbike??????
Suzuki komt met een GSX-R1000K7 die geheel nieuw is.."king of the hill!"
Suzuki komt met een nieuwe busa 1300cc v6?
Suzuki komt eindelijk voor de dag met die B-KING?
Aprillia komt met een RSV1200 of toch een 750 triple :roll:
Honda komt met een superblackbird met een v-5 erin.
Kawasaki stopt met motoren bouwen en gaat vol overgave zich toeleggen op het stofzuigersegment en het vervaardigen van gifgroene koelkasten met ram-air..

roept u maar...sommige zijn onzin , andere speculaties , weer anderen weet ik reeds zeker..

gaan er trouwens nog meer naar milano..?  voor de prijs hoef je het niet te laten en hakki weet de weg "downtown" :mrgreen:

DeWitte

gaan jullie op en neer (op dezelfde dag) of blijven jullie ook pitten?  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"gaan jullie op en neer (op dezelfde dag) of blijven jullie ook pitten?  :wink:

da kan beide he..

de heen vlucht gaat vanaf brussel om 6.15 ben je om 8.15 in bergamo..ff 20 minuten met de bus en je zit in milaan centrum..vanaf daar met de metro naar de EICMA..

in principe kun je dan dezelfde dag nog terug..er gaat s'avond om 21.15nog een vlucht terug naar brussel. goed te doen als je dan om 6 uur weer in de metro stapt en dan weer de bus naar het vliegveld

zit je drie uurkes later weer lekker thuis.

kan wel ,.maar dan ben je doodop denk ik..

liever een hotelletje voor 1 nachtje , s'avonds ff wat drinken en dan lekker pitten om de volgende dag nog eens in alle rust wat over de beurs die gigantisch is te lopen of ff milaan in te gaan..

ik ben niet zo'n "overnachter' slaap het liefste gewoon thuis maar om het op één dag te doen is me dan net wat teveel van het goede

ik ga de 14de en kom de 15de s'avonds weer terug

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
liever een hotelletje voor 1 nachtje , s'avonds ff wat drinken en dan lekker pitten om de volgende dag nog eens in alle rust wat over de beurs die gigantisch is te lopen of ff milaan in te gaan..

ik ben niet zo'n "overnachter' slaap het liefste gewoon thuis maar om het op één dag te doen is me dan net wat teveel van het goede

ik ga de 14de en kom de 15de s'avonds weer terug

hey wat toevallig ik ook..... anyway tickets zijn geregeld, overnachten ook (gezellig met zn allen in een jeugdherberg) nu nog maar effe wachten dat die italiaantjes de voorinschrijvingen afsturen....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
hey wat toevallig ik ook..... anyway tickets zijn geregeld, overnachten ook (gezellig met zn allen in een jeugdherberg) nu nog maar effe wachten dat die italiaantjes de voorinschrijvingen afsturen....

Ik hoop dat het niet hetzelfde italiaantje is wat (nog stééds) mijn pocketbike onderdelen moet opsturen!  :guns:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"

Ik hoop dat het niet hetzelfde italiaantje is wat (nog stééds) mijn pocketbike onderdelen moet opsturen!  :guns:


vandaag post in de bus uit milano :mrgreen:

mn toegangskaart voor EICMA 2006 is dus bij deze in de pocket  :D

kan niet wachten dat t 14 november is.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Busaberke"

Ik hoop dat het niet hetzelfde italiaantje is wat (nog stééds) mijn pocketbike onderdelen moet opsturen!  :guns:


vandaag post in de bus uit milano :mrgreen:

mn toegangskaart voor EICMA 2006 is dus bij deze in de pocket  :D

kan niet wachten dat t 14 november is.........

mooi he..


das nog es service of niet dan...

International trade visitors...

gratis toegang.binnen op de dag dat het voor publiek niet kan. gratis toegezonden...uitstekende service..

Anyway..heb mijn pasje ook weer binnen..