MFL Recalcitrance Tour 2006

Gestart door DeWitte, 07 juni, 2006, 15:44:56

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Dag 2 met speciale dank aan Roger Thewissen van THAT 8) die de televisie van Sjeelski van verse route's en info had voorzien :worship-cool:

De honeymoonsuiten om half 9 na een stevig duits ontbijtje incl vele eieren (waarover later meer :? ) achter ons gelaten en weer op pad: brrrr koud hoor nog alles :shock: net 5 graden bij vertrek :? Zoals gezegd een route van THAT waarbij er gemiddeld 1000 bochten per uur inzaten richting bodensee. Alsof je uren achtereen op de achtbaan zat: yep met een gemiddelde van nog steeds dik 100 km/h een heftige achtbaan mag je wel stellen. gewoonweg Wauw 8)

Leermoment 7) een erectie krijg je niet alleen van mooie vrouwen :mrgreen: ook van vette bochten op "volles Rohr ey".
leermoment 8 ) langs de bodensee is k*t met zoveel touristen en "umleitungen"

ff plas en sms pauze  :wink: voordat we aan het klimwerk begonnen 8)

Via de bochtige Bregenzerwald richting Furkapass 8) Gelukkig waren de Oostenrijkse Gendarmen net hun radar aan het opruimen toen ik daar met dik 90 langs ragde :roll:

Leermoment 9) meer geluk dan verstand, dwing je toch op de een of andere manier af :wink:

Aan de voet van de Furkapass ff de reisleider gevraagd of er nog zijwegen kwamen waar we moesten afslaan? : negatief  :!: dus Volles Rohr naar boven :twisted: Yep Dwars was ut bergklimmen nog steeds niet verleerd  :wink:

It's lonely at the top  8)  en in een heerlijk zonnetje onze trouwe pakezels maar in de sneeuw gezet om af te koelen  :roll:

Trouwens dames wist u dat deze kanjer met lethal smile weer "zu haben ist" :lol: yep: ijsgekoeld en toch heet als een uitlaat van een V-strom bovenop een Alp :lol:

De afdaling was eigenlijk nog mooier (qua bochten dan he) alleen de Gendarmen nu op motoren stonden verdekt opgesteld :lol: alleen voordat die hun botsmuts hadden opgezet waren we allang verdwenen :?

Leermoment 10) verstand komt dus echt niet met de jaren  :!:

Toen maar richting Silvrettapas :shock: onderweg nog een paar inheemse schoonheden met een hondje aangezeverd tijdens een pitsstop 8)

Leermoment 11) lees de borden onderweg ergens naar toe: zodat je weet of een pas/weg is afgesloten

@#$%^& terug dan maar richting St Anton am Arlberg. onderweg nog ff voor een Schnitzel gestopt bij de Stomste Oostenrijker die er bestaat :rofl:

Leermoment 12) de stomste Oostenrijker die er bestaat heeft met afstand ut lelijkste en vadsigste wijf van de hele wereld :rofl: dus heren troost u en kus en knuffel uw eigen vrouw vanavond nog eens extra :P

Leermoment 13) zet je zonnebril af in een tunnel, zeker als je sowieso al nachtblind bent :(

In St Anton dat in deze tijd uitgestorven leek toch nog een hotel gevonden: incl zwembad en een zweethok die voor ons 2-en nog later openbleef. Mijn rechterpols en vooral hand begon flink pijn te doen: zelfs het snijden van een schnitzel deed al auwa: flink wat ontstekingsremmers en ibuprofen ten spijt een kut nacht voor de boeg: bijna niet slapen en een stijve rechterhand die 2x zijn normale omvang bijna had bereikt :cry:  

leermoment 14) leer je eens te gedragen naar je leeftijd :lol:
Leermoment 15) hou van je eigen vrouw alsof ut de laatste exemplaar op de wereld is; het kan altijd erger nl.:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

ow ja ff nog terugkomend op die vele eieren eten :lol:

Leermoment 16) als je veel vreet onderweg zorg er dan altijd voor wc-papier bij je te hebben :roll:

Leermoment 17) als je zonder dames op pad gaat kun je zelfs een scheten en boer wedstrijd houden :rofl: (yep en Sjeelski heeft beiden gewonnen)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"
Leermoment 13) zet je zonnebril af in een tunnel, zeker als je sowieso al nachtblind bent :(

Misschien 1 tip als je met zonnebril rijdt, als je de tunnel nadert houdt dan van te voren even 1 oog gesloten en als je de tunnel inrijdt, open je het gesloten oog dan zie je tenminste iets aangezien dat oog al aan het donker gewend is.  :wink:

Verders heel leuk verslag en dito foto's  :rofl:

DeWitte

Dag 3 dan maar :?

zoals al verteld bijna niet geslapen en een dikke rechterklauw: wss veroorzaakt door overbelasting in combi met een paar versleten wervels (yep wor een ouwe loellie  :? ) iig met een uiterst meevoelende Sjeelski overlegd en besloten om niet door te rijden naar Italie; :?  je zal daar maar staan en niet verder kunnen rijden:

m'n voorrem gebruiken deed ik dus alleen als het nodig was en gasgeven deed ik vooral met m'n pols (throtlle rocker werkt echt dus om je hand te ontlasten) dus richting noorden dan maar.  je moet dan echt anders gaan rijden, veel meer glooiender/ronder rijden en het echte raggen achterwege laten zeg maar (gas open/dicht en vol in de ankers voor een bocht). Ook aangezien ik geen macht had in die hand rijd je toch ff anders. nog maar een paar pillen naar binnengewerkt en toch op pad. Sjeelski liet ik veel verder voor me uit rijden zodat ik beter op de bochten kon anticiperen: als hij remde wist ik dat ik nog eerder van ut gas af moest.

iig via de Voralbergpas (geloof ik :? ) de oberjochpas richting Lech, prachtige wegen en bochten: veel minder touristen (dus auto's) en je raadt het nooit :P  :shock: die bolle met Maxima en de poete aan ut rondstruinen :shock:

geintje :mrgreen: alhoewel een blondje dat sjeelksi aan de foon had het meteen geloofde :rofl:

leermoment 18 ) blondjes leven makkelijker :mrgreen:

vanuit Lech richting Kempten (bayern) over bochtige wegen en nog een pas die ff niet meer weet  :oops: die door een motorrijder zijn aangelegd; kan gewoonweg niet anders: werkelijk fenomenaal en bijna geen (tegen-)verkeer.  :worship-cool: Wel nog ff van ut gas af omdat er aan de linkerkant de Polizwei, feuerwehr en 2 traumahelicopters stonden bij een onfortuinlijke auto die een riviertje in was gedoken  :shock:  :shock: hij had een bruggetje gemist zeg maar :rofl: (ow  :oops: nee is niet om te lachu)

leermoment 19) auto's zijn niet geschikt om te duiken

the Dominator op volle snelheid de pas af 8) Yep zo'n V-twin brult lekker tussen die bergen :worship-cool:

Lekker een bakkie thee in een werkelijk stralend zonnetje en mijn handje begon weer een beetje te functioneren (leve de Farmacie :P ) zodat ik er ook weer vertrouwen in kreeg :? bijna niets anders dan alleen motorrijders tegenkomend echt volles rohr ey. met snelheden van vaak tegen de 180 berg op en berg af  :cum: Op een kruispunt wel nog ff op een flinke klapper gewacht (bleef gelukkig uit :shock: ) van een invoegende motorrijder die een toyota wou testen op schockbestendigheid :roll:  Wat een druiloor :? die keek gewoon niet de weg af toen die koekblikker er aan kwam op de voorrangsweg en met de snelheden die daar werden bereikt :shock: ik zat echt op een megaklap te wachten (ik zat achter die Toyota met een metertje of 75) denk nog heb je het telefoonnr van die traumaheli??? die man kwam net 0,5 mtr van um stil met z'n koekblik en toen pas zag die motorrijdende sukkel die auto pas.

Leermoment 20) Toyota's hebben goeie remmen :?

Via Kempten door het beierse woud over wederom fenomenale wegen zonder verkeer en met veel bochten: yep Sjeelski met z'n televisie for president  :worship-cool: Aangeland in Ravensburg (van de spelletjes en puzzels) onze laarzen uitgeschopt en bij een eetcafeetje in het centrum aan de bratwurst en de kasespatzle 8)

Leermoment 21) televisie kijken en motorrijden gaat niet altijd samen, want soms moet je dan ook vol in de ankers om een bus niet te puutsche :wink:

Werkelijk een prachtig route en toch nog dikke 400km gedaan aangeland in Freudenstad in de Schwarzwald. stervensdruk en veel volk op de been. :P Gezellie dachten wij; nu nog een slaapplekje, ff douche en naar het musikfestival (ja wisten wij veel :? ) de farmaceutica liet me in de steek want ondertussen kon ik nog niet meer het kleingeld uit me beurs pakken of de overigens overheerlijke pizza in stukken snijden :cry: Denk, mss morgenvroeg gaat het wel weer een beetje; we zien wel.
eerst feesten dus......

Leermoment 22) Duitsers houden alleen feestjes als de manschaft moet spelen en dus niet te verwarren met musicfestivals.

Luidruchtiger en agressiever volk zelden gezien als daar bier in zit en met voetbal is opgezweept. Je hoort bij wijze van spreken de laarzen al weer marcherend door de straten en het "Deutschland uber Alles" dreunt nog uren na  :yes6rs: als daar een kleine met een snorretje weer voorop zou lopen heb je zo weer de poppen aan het dansen; vast van overtuigd :!:

Yep wij maar heel stil in een hoekie van een terras aan een pilsje aan ut loetsche en met verbijstering alles aanschouwend :? dan maar op tijd naar bed :wink:

Leermoment 23) heerlijk als er geen vrouwen meegaan op vakans, dan hoef je je kamer ook niet altijd op te ruimen :rofl:

Leermoment 24) van veel TV kijken krijg je slecht ogen :mrgreen:

Dames mss nog vrijgezelle vriendinnen??? hij is er echt aan toe en laten we wel wezen toch niet te versmaden en een uitstekende partij :lol: ; tis een lekker joongk :lol:

DeWitte

Dag 4 :cry:

na wederom een kutnacht (niet slapen en verekken van de pijn) opgestaan met een hand die nog dikker was dan de dag ervoor :? Ow ja ik schijn toch nog ff gepit te hebben want Sjeelski gooide met een kussen omdat ik um wakker gesnurkt had :rofl:

Leermoment 24) Snurken kun je beter bij je eigen vrouw doen; die neemt dat met veel liefde voor lief :mrgreen:

het plan; Via de Schwarzwald Taler Strasse (nr 462 dus) de Schwarzwald Hochstrasse (nr 500) en dan van zin om via de vogezen richting Luxemburg te rijden en pas zondag naar huis. Echter ik kon door m'n gebrek (ja want iedere gek heeft er minstens 1) de V-strom met een ontketende Sjeelski nog niet mss meer volgen.  In Forbach bij de Tankstelle besloten (samen uit samen thuis principe :wink: ) dat ondanks een overdosis aan pillen met hand nou helemaal niet meer mee wou denken :cry: Dus alleen de Hochstrasse te nemen en dan via Offenburg de A5 en de A61 te nemen richting huus :cry:

leermoment 25) een Sjeng als reisgenoot is zo gek nog niet :wink:

de voorbereidingen op de Hochstrasse dan: camera monteren en ondertussen nog gefilosofeerd over boomstammen, vrouwen en die combinatie :rofl:

(filmpje binnenkort te aanschouwen)

Leermoment 26) Boomstammen zijn wel geschikt om vrouwen naakt over heen te gooien zeker met mooi weer :lol:  en minder geschikt om achter je Gs te hangen om te kijken of je ze van de plek krijgt :mrgreen:

De Schwarzwaldhochstrasse dus: VET, VETTER, VETST 8) een aanhakende porsche 911 nog ff uitgeremd en klaar voor het echte werk: Voor wie de weg niet kent: een circuit van 60 km met wegen zo breed als een autoweg, de ene bocht na de andere waar je met 140-150 doorheen kan :cum:  :worship-cool: Ff de pijn verbeten kon ik het niet nalaten ff de kop over te nemen en de GS te pijnigen zoals ie ze allang niet meer langs z'n kloten had gehad (gaf geen krimp hoor) motorrijders die langs de kant stonden keken ons na met open mond :mrgreen:

WAUW wat een weg en je kunt er zo hard als je durft :shock:

Leermoment 27) Duitsers hebben motoren en motorwegen uitgevonden: kan gewoonweg niet anders :worship-cool:

Leermoment 28 ) Polizwei heeft op zaterdagochtend geen zin om controles uit te voeren en laat iedereen zich lekker uitleven :wink:

op het terras van het Bikerhotel Kaffee und Kuchen en ff nagenietend Haki ff bellen om um van onze bevindingen van de Schwarzwaldhochstrasse op de hoogte te brengen :lol:

Leermoment 29) Haki is ook maar een mens :mrgreen:

Iig tijd voor de reis naar huis via de Autobahn: me laatste pillen, want dat laatste ragstuk was net ff te veel :cry: bij een tankstelle nog een broodje en redbull veroberd en toen : karamba......... 8) .
Wist niet dat een Gs dikke 210 op de teller krijgt  :shock:  :shock: en dat zo'n V-Strom nog op je uitloopt :?

Leermoment 30) de Polizwei mag je gerust bij wegwerkzaamheden inhalen met dik 180 :lol: zeggen ze niets van hoor.

Nog ff een domme hollander voor rotte vis uitgemaakt omdat ie z'n vw met net 120 voor je ingooit als jij met groot licht vol gas berg af komt  :roll:
zulks soort capriolen zie je duitsers echt heel weinig maken, kunnen snelheden toch veel beter inschatten en anticiperen op de autobahn :?

leermoment 31) als je een paar dagen van huis bent kan je dochter gelijk verkering hebben met de local patser Lars (wat's in a name he :? )

leermoment 32) We gaan een MFL tripje organiseren richting Schwarzwald wss in combi met THAT; 2 daagjes uitleven, overdag scheuren (of touren; want dat kun je daar ook perfect hoor) en 's avonds feestjes bouwen (nieuws volgt hierover later)

Leermoment 33) een V-strom of een GsA doen niet voor elkaar onder; ze hebben beiden hun sterke en minder sterke eigenschappen:

Conclusie: beide stoomboten gaven geen krimp en voor dit soort trips de perfecte reisgezellen 8)

Iig Grote dank aan Marcel voor z'n perfecte guiding en kameraadschap  8)  :worship-cool: Hij heeft ook een rammel foto's en zelfs filmpjes gemaakt en die zullen wel niet lang op zich laten wachten:  :? alhoewel hij had een afspraak met 2 blondjes in een Hot-tub  8)

Go for it Tiger :mrgreen:

B-Witch

Zo te lezen hebben jullie je evengoed geamuseerd.
Zul je achteraf wel blij zijn geweest dat je die trottle rocker erop hebt gezet, zal dan toch wel ontlasten denk ik?

Wat betreft dat motortripje..SUPER idee :thumbsup:

Enne nog beterschap met je hand, laat je maar lekker verwennen vandaag, en dan komt dat vast weer helemaal goed  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

naise pics  :worship-cool:

beterschap met je hand  :wink:

'n ijsje kun je ook links eten  :mrgreen:

The Dominator

hier dan ook nog wat piccies van mijn kant, gemaakte filmpjes mot ik nog zien te bewerken want zijn nu resp 100 en 110MB .mov files......

tsja, niet alleen de pols is aant verslijten, ook de blaas begint na te laten (zeker als je de hele dag op zo'n trilplaat zit)

en nog een kiekje vooraleer het eerste klimwerk (alwaar we er proefsondervindelijk achterkwamen
dat je niet te kort achter iemand aan moet rijden die terwijl haarspeldbochten nemend tv kijkt  :oops:

en toch blijft t vreemd, onder aan de berg zweet je uit je motorpak en boven aangekomen zit je in de sneeuw
(alhoewel we beiden tijdens het bergbeklimmen toch wel een aantal hartverwarmende dingen meegemaakt hebben
(oma's die met kleinkind achter een bocht willen oversteken enzo)   :twisted:

en weer beneden sta je zowat in de set die imo regelmatig gebruikt wordt om legpuzzels op te fleuren.......

bij de stomste oostenrijker (die nog vol grootspraak vertelde dat ie skileraar was en dit alleen maar deed om zijn vriendin
(ja die lelijke vadsige) te helpen, maarrrrr zei hield de beurs want hij stopte t geld gewoonlijk in zn achterzak en was dan de weg ermee af.
nog effe een wortelblonde schoonheid gevraagd om effe deze twee kerels gebroederlijk naast elkaar op de gevoelige plaat vast te leggen

en nog effe een close-up van de schnitzel, die overigens errug lekker was, maar veels te groot voor
die kleine met die grote mond, maar een doggybag vondtie net te ver gaan (werdt m wel aangeboden door nakomeling van imo benny neyman)

van daaruit dus rochting sankt anton im arlberg waar ik een paar maanden ook was om te skiejen, was maar iets van 40km meer
maar wat ik vergeten te vertellen was toen ik vroeg "door de tunnel of over de pas?" was dat de tunnel maar liefst 14km lang was
en das voor nne nachtblinde best lang heb ik me erna laten vertellen (moet je ook nog 8.50 pp voor betalen)

eenmaal daar aangekomen bleek t pittoreske skistadje dus in het tussenseizoen een spookstad te zijn waar alleen nog maar bussen met hoogbejaarde engelsen in de paar openzijnde hotels gedropt worden....
na het betrekken van de suite wilde ik nog effe een kijkje nemen bij het hotel (op de piste) waar ik was in het sneeuwseizoen, best raar als dat nu gewoon langs de weg omringd door gras ligt......
toen

nu

wordt vervolgd
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Rookie

Goed verhaal mannen! Zo zie je maar weer motorrijders onder elkaar kunnen alles aan.

Samen uit samen thuis :worship-cool:

Ben benieuwd naar de onboard beelden van The Dominator.

Wat betreft de plannen voor een MFL weekend naar de bochtenhemel...
Dit jaar nog? Ik wil ook mee!

Oh ja, sterke met je hand.

Bakkertjedeeg

Damn... piccies zien er goed uit. Lijkt me echt gaaf om daar met bijv. een SM te raggen. Jammer van je hand... :(

QuattroFrits

:oops: Ziet er allemaal prima uit en klinkt zeer goed, :oops: Alleen ik krijg pijn in mijn pols van het zijdelingse scrollen. :cry:

:twisted: Leermoment ? : maak het beeld op maat. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Hakinnen

Vette shit mannuh..

klopte he, wat ik zei over dien schwarzwalder hochstrasse... Volles rohr!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Vette shit mannuh..

klopte he, wat ik zei over dien schwarzwalder hochstrasse... Volles rohr!

ik was er al eens een paar keer geweest maar nog nooit zo snel :twisted:

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"

tsja, niet alleen de pols is aant verslijten, ook de blaas begint na te laten (zeker als je de hele dag op zo'n trilplaat zit)

liever zeik van een trilplaat dan schijt van een rijstkoker :mrgreen:
5x schijten op een dag is toch ook niet meer normaal

btw upload die foto's nie zo groot kuuke: heb de rest net ff geresized :wink: