Hoofdmenu

MFL Recalcitrance Tour 2006

Gestart door DeWitte, 07 juni, 2006, 15:44:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Dwars"krijg die filmkes niet geopend :cry: ik hoor alleen ut geluid??? iemand een oplossing ??

jah..ik heb realplayer en die ging DivX voor Windows downloaden..daarna kreeg ik ook beeld erbij...zal ff zoeken naar een linkje..



edit : Linkje gevonden.. :arrow:   DivX
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

DivX gedownload, geïnstalleerd en filmkes bekeken.

:shock: Helaas zie ik hoofdzakelijk alleen het asfalt tot wat meters voor de motor. :cry:

Leermoment voor de volgende keer (geldt ook voor mij) het beter richten en controleren van de camera. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Cyclebase

Leuk verhaal en mooie foto's heren  :!:

Die 'sjeurstrasse' maakt inderdaad erg nieuwsgierig ...
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

DeWitte

thanX FZron 8) krijg nou alweer jeuk: tering was die Schwarzwals Hochstrasse AFFENTITENSUPERGEIL :cum:

en niemand en dan bedoel ik NIEMAND haalde ons in  :worship-cool:

gaan we echt regelen zo'n MFL meets the Schwarzwald weekend 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

toppie Dwars, wel een lang weekend dan he :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"toppie Dwars, wel een lang weekend dan he :mrgreen:

Heb vandaag met Roger Thewissen van THAT motortours gesproken: hij gaat ons supergeilebochtenroute's aanleveren.

maar ff concreet worden dan?

Voorstel:
volgend jaar Juni een hoteleke afhuren: bijv. dat 1e waar we waren in de schwarzwald.
(leuke bar, indoor zwembad en ontbijt waren perfect)

-Vrijdag namiddag/avond iedereen op eigen gelegenheid aanrijden (dikke 400km) 's avonds plan bespreking aan de bar ??
-zaterdags en zondags daar in de buurt (schwarzwald) de route's van Roger rijden (zowel op GPS als op routerol) op eigen gelegenheid: (ga er echt geen tourguide uithangen :roll: )

alternatief: voor zaterdag en zondag 26 x de schwarzwaldhochstrasse op en af raggen :twisted:

alternatief 2, combi van beiden :wink:

let wel :!: : iedereen rijdt er op eigen gelegenheid, verantwoordelijkheid en eigen veilige snelheid. Het is geen MFL reisje?? enige dat ik wil doen is hotel boeken voor de groep en de rest zoek je in principe lekker zelf uit:

de een wilt toeren en mss dingen bezichtigen, de ander in het zwembad hangen en nog ene wil porsches uitdagen op de B500 :? en ikke wil bijv. alleen maar aan de bar hangen en sterke verhalen vertellen :mrgreen:

en zondagsnamiddags terug naar huus: als groep of alleen: mag je ook lekker zelf bepalen.  :wink:

na ?? ff peilen wie er zin aan heeft ???

edit: sjek this http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?p=32728#32728
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke