Nieuwe pendelfiets gezocht.

Gestart door karz, 28 juli, 2006, 13:04:34

Vorige topic - Volgende topic

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Leuk zijn jullie, nu gaan jullie allemaal een Beemer aanschaffen, ik denk dat ik maar eens ga kijken voor een Gas-Gas :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

B-Witch

Karz,  veel veilige pendelkm's ermee :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Thx, voor jullie reacties. Aangezien hier zoveel BMW rijders zijn,  heeft iemand nog koffers liggen voor dat ding. Of weet iemand of BMW koffers uitwisselbaar zijn tussen de verschillende BMW modellen ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"Thx, voor jullie reacties. Aangezien hier zoveel BMW rijders zijn,  heeft iemand nog koffers liggen voor dat ding. Of weet iemand of BMW koffers uitwisselbaar zijn tussen de verschillende BMW modellen ?

ja nondeju: Ik ben op zoek naar het Adventure (hut) kofferset dus R- serie Touringkoffers in de aanbieding incl draagbeugels: alleen moet je voor de RS voor het linkerkoffer een andere binnenschelp regelen. is allemaal Los te krijgen en om te zetten (wellicht ook 2e hands) (aangezien die voor de GS aangepast is voor de uitlaat) koffers voor de gehele R 11XX serie zijn gelijk. zelfs mogelijk middels andere cylinders alles gelijksluitend (met 1 sleutel alles, contactslot, zadel, koffers van 1 motor) te krijgen.

bel me, prijs komen we wel uit. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"Ik ga hem vanmiddag ophalen ;)

euh Karz aan de Beemer  :shock:  :thumbsup:

nou Haki nog :mrgreen:

:rofl:

hakki rijdt bijna niet meer he..

en als er ooit weer een straatfiets moet komen voor wat kilometerkes te maken dan wordt het 100% ne 950LC8

:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "karz"Ik ga hem vanmiddag ophalen ;)

euh Karz aan de Beemer  :shock:  :thumbsup:

nou Haki nog :mrgreen:

:rofl:

hakki rijdt bijna niet meer he..

en als er ooit weer een straatfiets moet komen voor wat kilometerkes te maken dan wordt het 100% ne 950LC8

ja kijk jij bent handig, kan zelf sleutelen en remt toch nooit :mrgreen: als ik dat allemaal kon, dan ging ik ook voor die Lc8 :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Veel veilige km's met je nieuwe fiets ;)

Cyclebase

Hey Kars,

proficiat met de home-work-home bike.

Ik hoor het wel hoe die rijdt.
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

May Day

Citaat van: "Schmetzke"Mooi ding. Pap heeft dezelfde, ook een 93"er. En ik kan je alvast melden: Dat ding heeft weldegelijk te weiniggrondspeling. Ik heb de voetsteps al gaar gereden van dat ding.
grote knul hoor  :roll: Overigens, als je de voetsteps gaar rijdt, dan zijn de cilinderdeksels ook aan vervanging toe. Na een paar mm stepje wegslijten zijn de cilinders aan de beurt.....

Voor het inzetgebied van dit ding is de grondspeling ruim voldoende. Dat dat op circuit of bij gumwerk op openbare weg niet zo is, snapte ik ook al.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Leuk voor erbij, Karz!
Veel plezier ermee.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Leuk voor erbij, Karz!
Veel plezier ermee.

zie je gaat best een beemer naast een zoezoekie in de garage :mrgreen: nou jij nog aan de beemer :lol:
je bent toch al vernieuwend bezig met de AR ipv die zweedse slopel :mrgreen:

Busaberke

Veel plezier ermee.

zie je gaat best een beemer naast een zoezoekie in de garage :mrgreen: nou jij nog aan de beemer :lol:

jaja, ik ga me de komende winter een beemer halen!
om me aan te warmen
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Veel plezier ermee.

jaja, ik ga me de komende winter een beemer halen!
om me aan te warmen

wo hub stich oetgehange?
ennuh..wat deat dea kookblik in dienen avatar?