HD Rally 2006 in Leopoldsburg.

Gestart door HD4ever, 28 juli, 2006, 23:27:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Ja hoor, het is weer zover. De 2006 HD rally is weer in volle gang in het Belgische Leopoldsburg. In het centrum van het stadje is weer het hele weekend Big Party en veel action. Dit moet je eens gezien hebben.
http://www.hdleopoldsburg.com/home.html
Enkele foto's staan op:http://www.hdleopoldsburg.com/pictures.htm.

gr.HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

AngelInMe

Ja daar is mn oom nu ook met zn HD, heb hem niet op de foto's gezien  :lol:

HD4ever

Er staan 436 foto's online van het treffen op:


http://www.heavymetal13.nl/Leopoldsburg2006/


( Thanks to Heavymetal13 voor de mooie pics.  :thumbsup:  )


gr. HD4ever. :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Desmo-devil

Heb van verschillende kanten gehoord dat Leopoldsburg naar de KL... gaat
. Entree weer 10 euro duurder, eten en drinken ook belachelijke prijzen.
Zelfs al entree  betalen om ergens te zitten kijken.
Angel invloeden ???

Gehaktbal

Citaat van: "Desmo-devil"Heb van verschillende kanten gehoord dat Leopoldsburg naar de KL... gaat
. Entree weer 10 euro duurder, eten en drinken ook belachelijke prijzen.
Zelfs al entree  betalen om ergens te zitten kijken.
Angel invloeden ???

belachelijk ,zou er nog geen halve euri voor willen betalen,alleen maar om naar andere motoren te kijken
naked bike or wife,i like it both

AngelInMe

Citaat van: "81"
Citaat van: "Desmo-devil"Heb van verschillende kanten gehoord dat Leopoldsburg naar de KL... gaat
. Entree weer 10 euro duurder, eten en drinken ook belachelijke prijzen.
Zelfs al entree  betalen om ergens te zitten kijken.
Angel invloeden ???

belachelijk ,zou er nog geen halve euri voor willen betalen,alleen maar om naar andere motoren te kijken

Het is een evenement, zoals er meer evenementen zijn (auto's etc) en daar moet je nu eenmaal voor betalen. Mensen gaan er heen voor de sfeer en de hele beleving en het was van dond t/m zondag met bandjes en nog meer te doen. Ieder zijn ding toch? ;)

Desmo-devil

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "81"
Citaat van: "Desmo-devil"Heb van verschillende kanten gehoord dat Leopoldsburg naar de KL... gaat
. Entree weer 10 euro duurder, eten en drinken ook belachelijke prijzen.
Zelfs al entree  betalen om ergens te zitten kijken.
Angel invloeden ???

belachelijk ,zou er nog geen halve euri voor willen betalen,alleen maar om naar andere motoren te kijken

Het is een evenement, zoals er meer evenementen zijn (auto's etc) en daar moet je nu eenmaal voor betalen. Mensen gaan er heen voor de sfeer en de hele beleving en het was van dond t/m zondag met bandjes en nog meer te doen. Ieder zijn ding toch? ;)

Vorig jaar 25 euro entree, dit jaar 35 euro, te belachelijk voor woorden maakt niet uit voor welk evenement.  Als jongens die daar al sinds jaar en dag naar toe gaan over klagen zegt dat voor mij genoeg.

AngelInMe

Citaat van: "Desmo-devil"
Vorig jaar 25 euro entree, dit jaar 35 euro, te belachelijk voor woorden maakt niet uit voor welk evenement.  Als jongens die daar al sinds jaar en dag naar toe gaan over klagen zegt dat voor mij genoeg.

Die gaan ook al sinds jaar en dag en ik heb niemand horen klagen, dit is incl ontbijt en alles wordt duurder dus zo'n evenementen ook. PUNT.

Desmo-devil

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Desmo-devil"
Vorig jaar 25 euro entree, dit jaar 35 euro, te belachelijk voor woorden maakt niet uit voor welk evenement.  Als jongens die daar al sinds jaar en dag naar toe gaan over klagen zegt dat voor mij genoeg.

Die gaan ook al sinds jaar en dag en ik heb niemand horen klagen, dit is incl ontbijt en alles wordt duurder dus zo'n evenementen ook. PUNT.

Neem maar van mij aan dat als een bepaalde niet nader te noemen club de zaken gaat controleren, dat je hun dan aan het sponseren bent. En je moet je afvragen of dat de bedoeling is van de gemiddelde Harley rijder.
Ben je er zelf trouwens al eens geweest ?? Nou ik wel, en zo bijzonder is het allemaal niet als ik het vergelijk met andere treffens.
In ieder geval iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij wel of niet
accepteerd.  DIKKERE PUNT.