Porsche rebuild klusje..........

Gestart door The Dominator, 14 augustus, 2006, 11:45:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "The Dominator"

weet niet of ik daar proefsondervindelijk wil achterkomen......... gewicht komt toch t meest op achteras

Probeer het bij Bogman uit, als je je jeep naar binnen kunt rijden huur je die bak anders niet.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

En anders ga je toch voor de optie van Dwars ;)

DeWitte

die porsche is toch breder dan 1,5mtr :? dan zouden ze achterwielen tegen elkaar staan :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"die porsche is toch breder dan 1,5mtr :? dan zouden ze achterwielen tegen elkaar staan :?

Moa, zijn relatief toch vrij iele bandjes.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"die porsche is toch breder dan 1,5mtr :? dan zouden ze achterwielen tegen elkaar staan :?

ben al bezig met een autoambulance die 2000kg mag laden (voor 60 euro te huur) nu nog effe busje ervoor en gaan........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Ik heb geinformeerd bij mijn vorige werkgever of ik de vrachtauto mocht lenen...maar helaas mocht ik dat niet meer...de zeikerd. :evil:
Anders was ik wel met je erheen gereden en dat ding opgehaald, achterop de vrahtauto en terug...jammer want daar zitten oprijplaten bij die 2500 kilo kunnen hebben (worden wel eens graafmachientjes mee vervoerd.)

jammer....suc6 iig met het vervoer..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Als je hem zelf wilt vervoeren, zul je een groot rijbewijs moeten hebben i.v.m. het totale gewicht.
Als het niet anders is, probeer een vrachtwagen met open bak te regelen.
Mijn rijbewijs zou hier groot genoeg voor moeten zin. (alle cattegorieën die ze te koop hebben)
:roll: Ik hoor of lees wel iets. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"Als je hem zelf wilt vervoeren, zul je een groot rijbewijs moeten hebben i.v.m. het totale gewicht.
Als het niet anders is, probeer een vrachtwagen met open bak te regelen.
Mijn rijbewijs zou hier groot genoeg voor moeten zin. (alle cattegorieën die ze te koop hebben)
:roll: Ik hoor of lees wel iets. :roll:

dan heb je er twee meer als ik...(ABC)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"dan heb je er twee meer als ik...(ABC)

:twisted: Je hebt altijd baas boven baas. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits"Als je hem zelf wilt vervoeren, zul je een groot rijbewijs moeten hebben i.v.m. het totale gewicht.
Als het niet anders is, probeer een vrachtwagen met open bak te regelen.
Mijn rijbewijs zou hier groot genoeg voor moeten zin. (alle cattegorieën die ze te koop hebben)
:roll: Ik hoor of lees wel iets. :roll:

heb dus al die autoambulance, of bus of jeep ervoor! mocht ik behoefte hebben aan chauffeur (mag zonder pet hoor) dan meld ik me wel..... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Ik hoor wel iets.(of niet)

:roll: En die pet die gooi ik dan wel weg. :cry:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

trek ergens n slangetje uit of zo en bel de anwb dat ze je komen afsleepe
living the life the way it comes

karz

Citaat van: "crazy j"trek ergens n slangetje uit of zo en bel de anwb dat ze je komen afsleepe

Een tractor zonder kenteken 330 km verwijderd van je woonplaats..yeah right. Ze zullen staan te popelen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

crazy j

living the life the way it comes