Hoofdmenu

ff sturen

Gestart door DeWitte, 26 augustus, 2006, 11:59:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: the Stig op 26 juni, 2009, 11:45:34
Beter,

Ik had ook wel zin om te gaan maar door de weeks komt altijd heel slecht uit voor mij.

Was de curryworst goed genoeg voor het topic "de beste curryworst" ?

Ik heb nog weinig referentiemateriaal, maar ik vond het één van de betere!!

Mounty

Citaat van: Yvil op 26 juni, 2009, 09:46:15

Kwam aan de andere kant van de rursee uit.


daar kun je een leuk rondje rijden zodat je sommige bochten een paar keer kunt pakken...zitten een paar hele mooie bij daar, ben der zelf ook 2 weken geleden geweest. Hadden een camper voor ons en daardoor hebben we dat rondje nog maar eens gereden...sjun doa wah.

)Laats ook in Luxemburg geweest, ff klein stukje. Zeer binnen kort ga ik per autobahn naar de grens en dan binnendooe afzakken...moeten ook mooie wegen zijn daar...iemand al geweest ?(
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ahamay

Iemand zin om morgen een rondje Eifel te "rijden".
Wel pas rond 13:00 (ivm rommelmarkt)

Groet

Maurice

Mounty

Citaat van: ahamay op 25 juli, 2009, 22:45:35
Iemand zin om morgen een rondje Eifel te "rijden".
Wel pas rond 13:00 (ivm rommelmarkt)

Groet

Maurice

dat tijdstip wil ik weer terug zijn.... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Rij heel veel in Luxemburg. Vaak op zondag : Eupen / Malmedy / St Vith / Clervaux / Vianden en dan via Eifel terug +/- 350 km
Iets zuidelijker in Larochette ligt motorcamping Daytona. Ik ging daar vaak een dag of drie met het tentje staan en vandaar uit kan je geweldige routes rijden, super asfalt en alleen maar bochten. En s ''ávonds altijd super gezellig Bikers, bier en BBQ.

Mounty

Citaat van: Desmo-devil op 26 juli, 2009, 08:16:40
Rij heel veel in Luxemburg. Vaak op zondag : Eupen / Malmedy / St Vith / Clervaux / Vianden en dan via Eifel terug +/- 350 km
Iets zuidelijker in Larochette ligt motorcamping Daytona. Ik ging daar vaak een dag of drie met het tentje staan en vandaar uit kan je geweldige routes rijden, super asfalt en alleen maar bochten. En s ''ávonds altijd super gezellig Bikers, bier en BBQ.

dat rondje rij ik ook vaker...vaak met enige aanpassing onderweg :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

Citaat van: Desmo-devil op 26 juli, 2009, 08:16:40
Rij heel veel in Luxemburg. Vaak op zondag : Eupen / Malmedy / St Vith / Clervaux / Vianden en dan via Eifel terug +/- 350 km
Iets zuidelijker in Larochette ligt motorcamping Daytona. Ik ging daar vaak een dag of drie met het tentje staan en vandaar uit kan je geweldige routes rijden, super asfalt en alleen maar bochten. En s ''ávonds altijd super gezellig Bikers, bier en BBQ.

Niks mis mee, alleen dat de motorcamping Daytona niet meer bestaat, het is een motorhotel geworden in Dasburg tegen de Luxemburgse grens aan.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

vanaaf 18uur ga ik samen met Mw Dwars stukkie koetsche, Timeeh, Gassie gaan ook mee, nog iemand? Yvil?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 09:51:43
vanaaf 18uur ga ik samen met Mw Dwars stukkie koetsche, Timeeh, Gassie gaan ook mee, nog iemand? Yvil?

18 uur ga ik i.v.m. werk niet halen. Waar spreken jullie af en welke kant gaan jullie op?

Een half uurtje later haal ik waarschijnlijk wel, is dat misschien ook een optie?



DeWitte

kunne we best doen. We komen wel jou kant op dan samen> PB ff je adres (ofwaar je brommert) staat of zo?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nou kijk eens naar de buienradar: vooruitzicht 3 uur (nieuw) wat er deze kant op komt. Ben d'r bang voor  :shock:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx

mja we zien wel wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Wil wel! kan niet oma word iets van 150 ofzo, mogelijk laatste verjaardag. Gaan met z´n allen wokken, jiepeee :puke:
God Forgives, I Don't

Yvil

Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 12:08:19
nou kijk eens naar de buienradar: vooruitzicht 3 uur (nieuw) wat er deze kant op komt. Ben d'r bang voor  :shock:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx

mja we zien wel wa?

Dat kunnen we denk ik wel vergeten  :cry:
Maar goed, we wachten het maar eens even af.

Timeeh

Citaat van: Yvil op 27 juli, 2009, 12:31:28
Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 12:08:19
nou kijk eens naar de buienradar: vooruitzicht 3 uur (nieuw) wat er deze kant op komt. Ben d'r bang voor  :shock:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx

mja we zien wel wa?

Dat kunnen we denk ik wel vergeten  :cry:
Maar goed, we wachten het maar eens even af.

Nee, het zonnetje blijft wel schijnen hoor!!  :-X

De Sjeng

Citaat van: Timeeh op 27 juli, 2009, 12:44:22
Citaat van: Yvil op 27 juli, 2009, 12:31:28
Citaat van: Dwars® op 27 juli, 2009, 12:08:19
nou kijk eens naar de buienradar: vooruitzicht 3 uur (nieuw) wat er deze kant op komt. Ben d'r bang voor  :shock:
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx

mja we zien wel wa?

Dat kunnen we denk ik wel vergeten  :cry:
Maar goed, we wachten het maar eens even af.

Nee, het zonnetje blijft wel schijnen hoor!!  :-X


Hier in sjengcity regent het al!!
God Forgives, I Don't