Hoofdmenu

Hill Climbing Andler Belgie

Gestart door Desmo-devil, 29 augustus, 2006, 18:42:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

Aanstaande weekend staat in Andler- Schonberg in Belgie ( vlakbij St Vith) weer het Hill Climbing op het programma.
Als je van spectaculaire actie houd is dit zeker een aanrader.
In verschillende klasses ( crossmotoren, trailmotoren en eigenbouw) wordt er weer geprobeerd de zeer steile wand van de plaatselijke steengroeve te bedwingen. Spectaculaire motoracties en valpartijen zijn gegarandeerd.

Ik ben de afgelopen twee jaar bij dit super goed georganiseerde evenement geweest en ik heb op die helling gestaan. Je moet echt een groot hart hebben om hier omhoog te rijden met je motor en vooral om omlaag te komen.
En zo ziet het van boven uit !!! :?


De winnaar in 2004 bij de specials Johny Geilenkirchen uit Heerlen (nl)
met zijn Ducati monster special . Vorig jaar derde

Op zaterdag zijn er trainingen s'avonds life muziek op zondag vanaf 9 uur de wedstrijden. camperen kan ook vanf vrijdag.
Ik ben in het verleden op zondagmorgen binnendoor vertrokken ( Is ook nog een leuke rit naar St Vith)  en s'avonds ben je in een uurtje thuis via de autobaan. Iemand intersse om er naar toe te rijden ?



Kijk voor het volledige programma en  veel meer foto's op
www.hillclimbing.be

DeWitte

:worship-cool: iid vetstoer daar, wel al enige jaren geleden, maar was zeer de moeite waard en flink lachu daar :wink: veel plezier:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Was weer een super  geslaagde dag, ondanks het slechte weer.
Volop spectaculaire  actie, gezellige drukte tussen voornamelijk motorvolk en goed van eten en drinken.
Volgend jaar absoluut weer !!

Youp

iemand (Marc) uit het dorp waar ik vandaan kom is daar als het goed is 7e geworden met een LC4 (geen idee welke klasse) :yes6rs:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

#4
this is hill climbing  :worship-cool: :yes6rs:

http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s

en nog meer

http://www.youtube.com/watch?v=1KDqS3REyCs

Voor uw info:
de Harley in het filmpje schopt er 250 pk's uit. En de meeste machines zijn dan wel als crosser vermomd, de ingebouwde supersportblokken met nitro hebben wel iets meer pk's als standaard...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Aanstaande weekend is het weer Hillclimbing in Andler-Schonberg

We zijn al een paar jaar niet geweest dus dit jaar gaan we weer eens kijken, altijd sensationeel om te zien.
We vertrekken zaterdag met de camper.
Dus als je een leuke bestemming zoekt voor een mooie motorrit door de ardennen met een leuk einddoel dan is dit zeker een aanrader.

Desmo-devil

Komend weekend is het weer zo ver. Het hillclimbing in Andler Shonberg. Sensatie gegarandeerd.
We hebben besloten om dit jaar weer eens een kijkje te gaan nemen. Vanaf zaterdag zitten wij op de camping met een aantal jongens.

Als je op zoek bent naar een mooie motorrit met een leuk einddoel voor de zondag dan is dit zeker een aanrader.

Desmo-devil

Het was moeilijk kiezen tussen Knastert cross en Hillclimbing maar dit jaar toch maar weer eens gekozen voor het laatste, en ik heb er geen spijt van. Vanaf zaterdagmiddag op de gelegenheidscamping en ik heb er geen spijt van.
Het begint wel steeds meer uit de hand te lopen bij die gekke Belgen. Midden door het camping terein is een cross ovaal waar 24 uur door gecrossed wordt met alles wat maar wielen heeft ( dus toch Knastertcross)
Haha in het campingregelement staat " crossen op de camping verboden "
In ieder geval heel veel actie en gezelligheid zowel op de camping als op de berg.
Volgend jaar gaan we al op vrijdag :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 07 september, 2010, 12:26:39
Haha in het campingregelement staat " crossen op de camping verboden "

Misschien stond jij wel op de crossbaan.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.