het grote droom topic

Gestart door DeWitte, 30 augustus, 2006, 08:25:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

geloof het of niet... die dingen zijn van 0-100 elke standaard gix weg  :yes6rs:

een gix met zeg 180 pk en 170 kilo.. opgeteld een bestuurder van 80 kilo geeft een pk/gewichtsverhouding van 180/250=0.72

de bosshoss, 500pk, 500 kilo met bestuurder van 80 kilo geeft 500/580=0.86
hoe zwaarder de bestuurder is, hoe beter het uitpakt voor de boss-hoss

komt nog bij dat zo,n boss hoss dankzij zijn lengte echt niet op het achterwiel komt, en een gixx met zijn circuit-wielbasis best wel zeg maar  :roll:   tenzij je natuurlijk een verlengde gixxer hebt... zo'n echt drag beestje met wheeliebar en al, maar dan is zelfs de boss hoss hem in de bochten weg  :shock:

een gast bij mij op school heeft eens op zon ding gereden, wel de "kleine" 350 pk versie, maar toch. hij was er helemaal weg van  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

uhuh, en nu nog zorgen dat je niet eerst een kwartier je achterbandje staat op te roken voordat je uberhaupt maar naar voren komt.

Maar idd, als je rubber aan de grond blijft plakken dan ga je sneller.
Was met mijn 5,2 liter v8 dodge van 2.200 kg ook sneller weg bij het stoplicht dan wat voor een GTI-john dan ook. De eerste 50 meter dan he ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ja als we dan toch aan ut dromen zijn: deze dan :mrgreen:



Bedoel die 911 Turbo dan he op de achtergrond :twisted:

en deze om te onthaasten met de familie  :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

droomauto? carrera GT3  :worship-cool:



edit: met het extreem geile, porsche-only variabele kleplift systeem  :cum:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Citaat van: "WhomBom"de bosshoss, 500pk, 500 kilo met bestuurder van 80 kilo geeft 500/580=0.86
hoe zwaarder de bestuurder is, hoe beter het uitpakt voor de boss-hoss

Zie je nou wel. Met mijn gewicht kom ik dan op uit op 0.79 en krijg ik de pk's dus goed aan de straat en vreet die gix Tupperware wellicht op!  :rofl:

Maar goed, het is een leuke en tevens veel te dure brommer en wie het snelste aan het volgende stoplicht voor rood staat te wachten speelt eigenlijk geen rol.  :D  Boss Hoss blijft de ultieme boy toy. :yes6rs:

gr. HD4ever.  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joepie1958

Wil iemand die vierwielers uit m'n beeld halen :twisted:
Daarvoor ga ik wel naar andere sites :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

:oops: je hebt volkomen gelijk (nooit gedacht dat te moeten toegeven :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away