the black prince @peripherique: legendarisch of levensmoe?

Gestart door DeWitte, 15 september, 2006, 17:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Legendarisch Filmpje: 1 vd 1e van dit soort filmpjes op internet en wellicht de grootste malloot aller tijden op 2 wielen :shock:  :shock: : Bij deze gast lijkt de ergste hier @ MFL op een koorknaapje  :roll: BLACK PRINCE @ peripherique

edit: zijn vriendin slaapt soms bij hem achterop :shock:  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Legendarisch Filmpje: 1 vd 1e van dit soort filmpjes op internet en wellicht de grootste malloot aller tijden op 2 wielen :shock:  :shock: : Bij deze gast lijkt de ergste hier @ MFL op een koorknaapje  :roll: BLACK PRINCE @ peripherique

edit: zijn vriendin slaapt soms bij hem achterop :shock:  :shock:

ouwhoer...das toch echt al zo oud als methuzelemdinges..



verhaal ging dat ie zich in brussel op de ring zou hebben doodgereden..op ne camion geklapt

we (bij freaks toen) hebben dat toen eens "onderzocht" door alle brusselse kranten, nieuwsberichten en zo na te pluizen om te kijken of er ergens iets gemeld wordt van een dodelijk motorongeluk in die periode ..

niks gevonden..

zal dus nog wel leven ..beetje "mythe-achtig" en het filmpje heeft onderhand wel een beetje "cultstatus" vindt ik

ik persoonlijk vindt het maar een mongool

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"Legendarisch Filmpje: 1 vd 1e van dit soort filmpjes op internet en wellicht de grootste malloot aller tijden op 2 wielen :shock:  :shock: : Bij deze gast lijkt de ergste hier @ MFL op een koorknaapje  :roll: BLACK PRINCE @ peripherique

edit: zijn vriendin slaapt soms bij hem achterop :shock:  :shock:

ouwhoer...das toch echt al zo oud als methuzelemdinges..



verhaal ging dat ie zich in brussel op de ring zou hebben doodgereden..op ne camion geklapt

we (bij freaks toen) hebben dat toen eens "onderzocht" door alle brusselse kranten, nieuwsberichten en zo na te pluizen om te kijken of er ergens iets gemeld wordt van een dodelijk motorongeluk in die periode ..

niks gevonden..

zal dus nog wel leven ..beetje "mythe-achtig" en het filmpje heeft onderhand wel een beetje "cultstatus" vindt ik

ik persoonlijk vindt het maar een mongool


ja.... zoiets  :shock:  :rofl:

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

net nog es ff dit filmke gezien, toch wel heftig ritje hoor. Ik doe het hem niet na  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

Joker

 zou die gast nog leven ? zoiets kan onmogelijk blijven goed gaan
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.