Hoofdmenu

hey!

Gestart door Bianca, 22 september, 2006, 20:01:37

Vorige topic - Volgende topic

Schmetzke

En ik doe nog zó m'n best om me in te houden  :oops:

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"En ik doe nog zó m'n best om me in te houden  :oops:

:roll: Waarmee?? :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

zn rechterhand  :roll:

:mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Steefke™

Citaat van: "WhomBom"zn rechterhand  :roll:

:mrgreen:

op volgas/voldwars stand  :)}
Smells like rubber

Bianca

Taaaadaaaaaaaaaa Biancie heet unne Pratsjer! Wielang geet dat good :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

alex

Ach nei,heet ze ut toch gedoon :roll:
Ze heet der gei graas euver laote greuje.
Vaol veilige kilometerkes daan mer demet en netuurluk vaol plezeer.!!!!

WhomBom

een tweetakt nog wel... :D  veel plezier ermee  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Bianca"Taaaadaaaaaaaaaa Biancie heet unne Pratsjer! Wielang geet dat good :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:rofl: :rofl: veel suc6 ermee, du kuuke :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

Citaat van: "Dwars"

:rofl: :rofl: veel suc6 ermee, du kuuke :mrgreen:

Dat geet waal goodkaome!!!!!!!!! hahaha énzoe :roll:

Schmetzke

:oops: :mrgreen:

Jor

Hmm 2takt... hapt wel lekker!!  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:
En heel fijn om wieli's mee te make, ongewild of niet , ma dat moet je er niet bij vertelle  8)  8)
Ik zal alvast beginne met oefenen, kunnen we binnenkort eens een stukske rijden.... :mrgreen:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Taaaadaaaaaaaaaa Biancie heet unne Pratsjer! Wielang geet dat good :roll:

ich ben benuut wie lang dat het veurwiel de grond blief raken :wink:  lekker wheelie machienke 8)
Smells like rubber

Bianca

Citaat van: "Steefke"

ich ben benuut wie lang dat het veurwiel de grond blief raken :wink:  lekker wheelie machienke 8)

Gaon meteen wheelie's boewe.. ig kin dat!  :roll:

Jor

kwestie van genoeg gas geven, wel ff un veutje bie de rem houe!!  :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten