Hoofdmenu

Polsen

Gestart door Bianca, 13 oktober, 2006, 17:02:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Ja uhm... eigenlijk best erg voor mijn leeftijd maar goed, is een familiekwaaltje. Ik heb dus vaker met vochtig weer last van mijn pols. Heeft iemand hier toevallig nog een tip voor om het te beperken?

Thnx!

Schmetzke

Je racer inruilen voor een SuperMotard :mrgreen:  :shutup:

Bianca

Citaat van: "Schmetzke"Je racer inruilen voor een SuperMotard :mrgreen:  :shutup:

:)} dacht het niet!

karz

Of een ZZR ? Zit je net wat meer rechtop, de rest is hetzelfde.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bianca

Citaat van: "karz"Of een ZZR ? Zit je net wat meer rechtop, de rest is hetzelfde.

Nee liever andere optie's dan mijn motorke verkopen :o

Joepie1958

vochtvreter om je pols :?:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

minder wiexen  :wink:












:mrgreen:

The Dominator

Citaat van: "Bianca"Ja uhm... eigenlijk best erg voor mijn leeftijd maar goed, is een familiekwaaltje. Ik heb dus vaker met vochtig weer last van mijn pols. Heeft iemand hier toevallig nog een tip voor om het te beperken?

Thnx!

niet zo vaak remmen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Schmetzke

Heb je niks aan, zo'n forum vol gekken :mrgreen:

Bianca

Citaat van: "Schmetzke"Heb je niks aan, zo'n forum vol gekken :mrgreen:

Nee geloof het ook niet :roll:

Toledo

Ja, zo krijg ik het ook in de polsen

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

Kun je wat aan de vering stellen bij die kawa ?  Achter wat lager , voor wat hoger.   Klein beetje kan al helpen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"minder wiexen  :wink:












:mrgreen:

:rofl: ik zeik in de box :rofl:

ik zou niet rijden met vochtig weer :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Ja uhm... eigenlijk best erg voor mijn leeftijd maar goed, is een familiekwaaltje. Ik heb dus vaker met vochtig weer last van mijn pols. Heeft iemand hier toevallig nog een tip voor om het te beperken?

Thnx!

hier dan serieus antwoord: ik heb ook een lange tijd last gehad van allebij mijn polsen (z'n gevoel als of je constant met gekneusde polsen rond loopt) en ben naar de dokter geweest die had als advies een spuit erin, opereren of meer beweging, ik heb het laatste gedaan ik kocht weer een crossmotor een ging weer trainen sinds dien ben ik verlost van de pijn. Ik wil maar zeggen veel motorrijden en bewegen zou best kunnen helpen.
Smells like rubber

Desmo-devil

Is maar een oplossing voor supersport kwaaltjes.
KILOMETERS VRETEN !!