die pet past ons allemaal?

Gestart door DeWitte, 22 oktober, 2006, 09:52:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

met dank aan bmw-forum be

hoezo die pet past ons allemaal ?? :rofl: :rofl: plaats hier alle charmante piccie's van de mannen/vrouwen van hermandad die je vinden kunt :mrgreen:



















Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ja, dat is dat ding waar ik laatst es op getufd heb!  :rofl:

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"voor de dames :lol:



:?   deze zijn volgens mij toch voor een andere doelgroep..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke


Bianca

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"voor de dames :lol:



:?   deze zijn volgens mij toch voor een andere doelgroep..

Ik zou daar indd niet echt warm van lopen :lol:

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"voor de dames :lol:



:?   deze zijn volgens mij toch voor een andere doelgroep..

tis wat je eronder verstaat  :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

ik vind die pluche handboeien wel leuk :twisted:

:rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

Citaat van: "WhomBom"ja, dat is dat ding waar ik laatst es op getufd heb!  :rofl:


ze keken alleen niet zo blij meer toen we daar aankwamen (en jij voor de 2e keer)  :rofl:
opeloos benzine verslaafd...

WhomBom

lag er misschien aan dat er opeens vier van die herriemakers over het heuveltje heen kwamen  :roll:
maar inderdaad, ik denk dat ze me nu de volgende keer niet meer op zo'n ding laten  :x
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Youp

Citaat van: "WhomBom"lag er misschien aan dat er opeens vier van die herriemakers over het heuveltje heen kwamen  :roll:
maar inderdaad, ik denk dat ze me nu de volgende keer niet meer op zo'n ding laten  :x

zou het?  :P
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Volgensmij reej ik nog over één van de pilonetjes heen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: