Scuderia Pomodoro Rosso

Gestart door The Dominator, 23 oktober, 2006, 14:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

voila, circuitfietske is gekocht, alleen nog ophalen en dan wachten wat de teamkleuren voor seizoen 2007 gaan worden :mrgreen:

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Yo dottore Sjeelski..

perficiaaaaaat mit die witte sau.

teamkleuren? porscherood dan maar he..

team SPR Racing (Scuderia Pommodore Rosso)

gaat lekker met al die circuitmannuh die er maar bij komen...ik moest vast  maar es gaan zeveren hier en daar over bandenwarmers na..



:mrgreen:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
team SPR Racing (Scuderia Pommodore Rosso)

gaat lekker met al die circuitmannuh die er maar bij komen...ik moest vast  maar es gaan zeveren hier en daar over bandenwarmers na..

ik sta altijd open voor sponsoring :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

wasda voor ketel :wink: ?? ne cbr600?? kost nou zoiets? specs??
enne rood; neh da's voor meisjes :lol: (hier ga ik gezeik mee krijgen) grijs met blauw gelijk je smart  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"wasda voor ketel :wink: ?? ne cbr600?? kost nou zoiets? specs??
enne rood; neh da's voor meisjes :lol: (hier ga ik gezeik mee krijgen) grijs met blauw gelijk je smart  :yes6rs:

idd een CBR600 uit '91 oldschool dus :mrgreen:
zit een recenter motorblokske in maar van wanneer is nog de vraag.
voor de rest standaard fietske alleen nieuwe veerkes van voor...

voor het geld hoef je t niet te laten, kerel vroeg er 1250 eurokes voor, heb je tegenwoordig nog niet eens een fatsoenlijke fiets voor :mrgreen:

tis een low budget racerke he, dus ga echt niet teveel geld uitgeven aan een dure spuitbeurt en laat ik nu wel wat rode lak in huis hebben..... maar idd blauw zilver zijn wel mn voorkeurskleuren
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Steefke™

ja zeker spriet erin en gassen voor dat geld had ik het ook gedaan
Smells like rubber

B-Witch

Ziet er leuk uit hoor, heel veel plezier ermee :!:




enne, roze is de kleur voor meisjes, geloof dat Dwars ook al kleurendoof wordt :twisted:

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

May Day

Hehe, dat werd tijd. Nu nog even inschrijven voor mas du clos in mei bij eybis.com  8)
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Schmetzke

Gave ragbak :worship-cool:

Veel fun ermee  :wink:

Bakkertjedeeg

Goei gedaan!!! Ziet er goed uit. Wel andere bandjes, want dat is prut.

Desmo-devil

Kon je niet een van die twee rechts op de foto krijgen, had je eens een echte fiets gehad  :mrgreen:
Maar even serieus, leuke ragbak voor dat geld. Veel plezier ermee.

The Dominator

voila, mn nieuwe speeltje staat alweer in de schuur! en natuurlijk meteen maar effe kuipwerk eraf getrokken om te kijken hoe alles eronder uitzag en moet zeggen ziet er nog netjes uit..... :mrgreen:








kuipdelen en tank gaan asap naar de uberspritzer om ze te laten voorzien van een nieuw desgin met als thema "scuderia pomedoro rosso"
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

voila, sjuz op internet effe nieuw demperke gekocht dat ducatist komende week nog effe voor me gaat ophalen in beverwijk (thanks dude, kom je t ook effe brengen?? hahaha) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"voila, sjuz op internet effe nieuw demperke gekocht dat ducatist komende week nog effe voor me gaat ophalen in beverwijk (thanks dude, kom je t ook effe brengen?? hahaha) :mrgreen:

Klonk anders wel leuk zonder demperke  :rofl:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "The Dominator"voila, sjuz op internet effe nieuw demperke gekocht dat ducatist komende week nog effe voor me gaat ophalen in beverwijk (thanks dude, kom je t ook effe brengen?? hahaha) :mrgreen:

Klonk anders wel leuk zonder demperke  :rofl:

nou, met die kat's nog in de uitlaatbuis klonk het CBRke nog als een natte scheet hoor........  :?  wist dat er een nieuwere motor inzat maar met die kat's lijkt ie wel een stukkie nieuwer als een jaartje of 2.........

iemand een idee
* vanaf welk bouwjaar er katalysator in uitlaatbochten gemonteerd zijn?
* waar het motornummer van zo'n CBR600 staat ivm herkenning type
* kan je die kat's er trwouwens gewoon ertussenuit halen?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl