Scuderia Pomodoro Rosso

Gestart door The Dominator, 23 oktober, 2006, 14:01:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Dominator

Citaat van: "May Day"ooooooh!

Overigens, had je niet beter een van deze kunnen kopen, zit al blingblingbertolibitubo op en zo:

http://www.racing4fun.de/portal.php?mid=4&mid1=4&task=show_detail&id=7432

uhm, NEEJ!! t idee was low budget he, ga ik geen 10K fietske kopen.........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Herr Tod

Das 10K voor 2 als je de advertentie letterlijk neemt :shock: Krijg je wel maar 1 setje velgen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

alleeh weer een klus geklaard..... vanwege teamorders mag ik helaas niet teveel laten zien  :oops:

maar alleeh een sneak preview dan :mrgreen:

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Ik zie je hebt je bed er al naast gezet? :mrgreen: dat noem ik nog eens passie :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Ik zie je hebt je bed er al naast gezet? :mrgreen: dat noem ik nog eens passie :rofl:

sja een nieuwe hobby kost nu eenmaal tijd he, dus nu smorgens uit bed en hoppa meteen aan de brommer sleutelen.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

CiteerScuderia Pomodoro Rosso..!

#57- #91

La Passione per le Corse...

--------------------------------------------------------------------------

Welkom op de enige officiele webpagina van "la Scuderia pomodoro Rosso..!", Nederlands "hoop in bange dagen"vwb de motorracerij op wereldniveau!

Piloten voor  2007: de alom gevreesde  #57 "Dottore Sjeelski" & de in Stein wereldberoemde #91 Hakki "the spring-stalker"!

De concurentie mag "de borst vast deftig gaan natmaken"!

Op deze pagina houden wij onszelf volslagen voor de gek en onze trouwe concurenten, klanten, sponsors, fans, groupies,pitcrew, "gridgirls" en overige relaties idemdito.

Seizoen 2006 is ten einde..Scuderia Pomodoro Rosso..!, in de volksmond ook wel "SPR-Racing" genaamd deed het rustig aan in 2006 teneinde in 2007 zeer competetief voor de dag te kunnen komen.

Voorbereidingen voor 2007 zijn reeds in volle gang, echter met het oog op de altijd meekijkende concurentie geven we niet alles prijs reeds.."veer zegge niks teveul"...

Onderstaand een bescheiden overzicht van onze vorderingen tot nu toe:

NEWSFLASH! (14-12-2006)

Openheid van zaken en "top secret"geheimzinnigheid tesamen in één nieuwsoverzicht!

#91 Hakki "the spring-stalker" kan sowieso zijn klep niet houden dus geeft bij deze reeds volledige openheid van zaken voor seizoen 2007.

Nadat er diverse onderhandelingen met Ducati corse stukliepen om financiele redenen en Ducati fabriekscoureur Loris Capirossi te kennen gaf geen teammaat te willen hebben die sneller zou zijn nam "Hakki" het besluit om voor 2007 niet nogmaals uit te komen in de motoGP klasse maar om het een trede hogerop te zoeken! Terugkeer op het oude vertrouwde racenest dus.."la Scuderia Pomodoro Rosso...!" Verder een wildcard voor enkele races in het WK superbike!

Voor 2007: wederom de trouwe van #91 voorziene Ducati 748SP ....het zal genoeg zijn! tenslotte gunnen we de concurentie reeds een bescheiden voordeel!



in het insidercircuit wordt reeds gefluisterd dat  Hakki "the spring-stalker" reeds in intensieve training is en zich komende winter fanatiek vol overgave op de doorontwikkeling van zijn onderarmspieren en de motor zal storten. #1 troy Bayliss heeft reeds verkondigt dat het een lange harde strijd zal worden..zijn exacte woorden:

quote:
well..i do not fear troy and Haga for next year...the new Ducati is quiot okay already..i also think i can be world champion again..Corser is getting old and likes riding his girlfriend more then the Suzuki these days , Ruben Xaus rides like a silly woman but i have to be very careful with the unexpected i think..this "Hakki"seems to be a true maddog.they told me..compared to this "shakey" Byrne is a sissyqueen..The new "Ruben Xaus" they say?..but we'll see.."the spaghetti is never eaten as hot as being served".if he beats me i'm going to formula one for ferarri..

E.a wordt vervolgt..betrouwbare bronnen beweren dat "#91Hakki " een dezer dagen een live persconferentie zal geven tijdens zijn gastoptreden in de "Oprah Show" waar hij tevens zal aankondigen naast Rossi,Hayden en Gibernau een hoofdrol te hebben in de toekomstige 3de motoGP film "the doctor, the kentucky fried kid, the Silly Woman and Hakki the spring-stalker"..

op onderstaande foto een snelle blik op een "lapsheet" van afgelopen bandentest tijdens AMA superbike testevenement in Daytona beach!






--------------------------------------------------------------------------------


#57 Dottore Sjeelski:

Hier houden we het nieuws bewust zeer bescheiden: "veer zegge niks"
Wel kunnen we reeds stellen dat de #57 "potten zal gaan breken"..de concurentie zal zwaar overtroefd danwel afgedroogd worden.

In het kader van topsecret reeds een kleine voorbeschouwing op Sjeelski's topmateriaal voor 2007.  foto's zijn vanzelfsprekend niet voor publicatiedoeleinden. geheimzinnigheid ten top dus.  Alles wat u ziet dient u voor u te houden a.u.b.






Foto: vooruitblik op Dottore sjeelski's racer..."veer zegge nog niks".



Foto: voorvorkpreparatie "dottere Sjeelski racer seizoen 07".



Foto: vooruitblik op "de #57 Dottere Sjeelski racedash".

Als laatste kunnen we reeds melden dat het team de kerstdagen in alle rust zal doorbrengen om vervolgens af te reizen naar Laguna Seca voor de eerst shakedowns. Nadien wordt er in Valencia deelgenomen aan de eerste officiele SBK testen. #91 Hakki "the spring-stalker" struint momenteel door de Italiaanse olijfolie industrie in een zoektocht naar dé ultieme voorvorkolie.  #57 Dottere Sjeelksi zit vermomd als Marlon Brando eentweetal weken undercover in een  kuuroord annex sjiek bordeel om de spieren los te laten maken.

Rest ons alle trouwe sponsoren, Bertolli olio, Bitubo-Racesuspension, Beta-Tools, Dolce&Gabanna, Ducati-Corse en HRC-Honda te bedanken voor hun onaflatende toewijding en steun.

Als laatste wensen wij eenieder m.u.v de concurentie (die we slapeloze nachten toewensen ) fijne kerstdagen en een snel 2007.Ook namens onze langbenige pitcrew!

Tot de volgende "newsflash"


-Voor materiaalsponsoring, financiele bijdragen  en mental support kunt u zich melden bij ons ons managment afdeling public relations.
-Fans kunnen gesigneerde foto's bekomen bij de afdeling: "la fotografia della pomodore rosso".
- Groupies en "gridgirls"dienen zich vooraf per e-mail voorzien van "very close up foto"te melden bij de afdeling:"private relations"
-Teammanagers van concurerende teams gelieve niet te reageren.



--------------------------------------------------------------------------------


NEWSFLASH! (18-12-2006)

Tijden MotoGP test - Jerez dag 3, Spanje:

1   Dani Pedrosa           Repsol Honda   1'39.910
2   Valentino Rossi    Camel Yamaha    1'40.123
3   Dottore Sjeelksi  SPR Honda    1'40.524
4   Chris Vermeulen   Rizla Suzuki    1'40.766
5   John Hopkins            Rizla Suzuki    1'41.049
6   Shinya Nakano         Konica Minolta Honda    1'41.142
7   Colin Edwards          Camel Yamaha    1'41.254
8   Alex Barros             Pramac d'Antin Ducati   1'41.276
9   Loris Capirossi   Ducati Marlboro    1'41.492
10   Hakki                 SPR Ducati    1'41.592 11   Jeremy McWilliams   Ilmor SRT    1'44.661
12   Andrew Pitt            Ilmor SRT    1'44.983


Scuderis Pomodoro Rosso– Het elitaire en immens populaire team van SPR kon haar testprogramma die dag prima afwerken. Tegen het einde van de ochtend kwamen de SPR coureurs in actie. Zij begonnen de dag met een aantal bandentests voor Bridgestone. Daarnaast deden ze nog ontwikkelingswerk voor de vering en de doorontwikkeling van het motorblok/motormanagement. Hiermee waren de activiteiten duidelijk een vervolg op eerdere testen.

#91 Hakki "the spring-stalker"  / SPR-Ducati:

Per dag raken we steeds meer gewend aan de machine. Er zijn absoluut nog een aantal zaken die we kunnen verbeteren, maar er zijn nog een aantal tests te gaan voor de eerste wedstrijd komend jaar. Ik denk dat we volgend jaar voor in mee kunnen strijden. Vandaag hebben we ons vooral bezig gehouden met de motor, waarbij we de vermogensafgifte tijdens het accelereren niet te bruut er in wilden laten komen.
Ik haalde de 10de tijd van de dag maar reed maar met één hand aan de clip-ons omdat ik jeuk had. Gedurende de dag boekte we een goede vooruitgang, we zijn dan ook zeer tevreden. Ik ga nu snel naar mijn fans om posters te signeren.

#57 Dottore Sjeelski / SPR-Honda:

Vandaag zijn we als het ware opnieuw begonnen. Alles wat we al gedaan hadden, hebben we opnieuw uitgeprobeerd. We zijn begonnen in de ochtend met het chassis en de motor, in de middag hebben we ons bezig gehouden met bandentests voor Michelin. Mijn snelste tijd heb ik dan ook gereden op een setje kwalificatiebanden, dat is op zich niet verkeerd. Het is ook belangrijk om te weten wat deze motor doet op de qualifiers. Natuurlijk is er nog genoeg werk te doen voor dat het nieuwe seizoen start, maar het was een positieve test voor ons. Ik reed nu uiteindelijk de derde tijd en ben tevreden. Het is dat ik mijn "witte elvis-franje leahters" aan had en mijn broek niet lekker zat anders was ik valentino zeker nog voorbij gegaan! Hoe dan ook...de voorvork van de SPR honda is Fenomenaal goed, die hebben we na de testsessies in de pits dan ook steeds "afgedekt en verborgen gehouden" voor de priemende ogen van de andere teams! "ze kinne os get..veer zegge niks!

Ik zeik in de boks :rofl: :rofl:  hier de link incl foto's :thumbsup:

Ga zo door mannen en hou ons op de hoogte :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

:)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}  :)}
Smells like rubber

WhomBom

die olijfolie dampen zijn niet goed voor jullie nog groeiende hoofdjes  :rofl:  ik lig bubbel :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Thanks dudes..

alez..daarom zijn we er maar weinig..hakki heeft het druk en sjeelski zit in dat kuuroord annex luxe bordeel..

nieuwe newsflash oppe SPR site he!

komt ie..

http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html



:wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Thanks dudes..

alez..daarom zijn we er maar weinig..hakki heeft het druk en sjeelski zit in dat kuuroord annex luxe bordeel..

nieuwe newsflash oppe SPR site he!

komt ie..

http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html



:wink:

CiteerMeer nieuws na de jaarswisseling. O.a over onze niet te missen teampresentatie op toplocatie.  Wilt u in aanmerking komen voor een VIP Pas dient u contact op te nemen met ons managment!

mag ik een kaartje :rofl: :rofl:

:worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Hakinnen"Thanks dudes..

alez..daarom zijn we er maar weinig..hakki heeft het druk en sjeelski zit in dat kuuroord annex luxe bordeel..

nieuwe newsflash oppe SPR site he!

komt ie..

http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html



:wink:

Schitterend gewoon, jullie zijn echt GOED bezig, niets aan het toeval overlaten, hou ik van, de anderen beven en sidderen al, om al zo vroeg, in een dermate vergevorderd stadium te zijn, die kunnen alleen nog maar meerijden, maar NOOIT meestrijden, echt toppie :lol:  :lol:  :lol:
En ik mag mijn steentje daar ook aan bijdragen, enwel dit, werdt zojuist gebeld door sjeelski, en hij wil graag Zaterdag, naar de Achterhoek komen, om van mij nog enkele belangrijke tips te horen, en dermate op hem in te praten, dat het ook "tussen de oren"helemaal goed zit, om de keiharde competitie aan te gaan, maar dat komt helemaal goed, heb daar een 3 uur durende sessie voor uit getrokken, met na afloop hem laten ontspannen op de kartbaan www.kartingeefde.nl  ik ben er klaar voor, om hem te kneden voor het harde racevak.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

karz

Citaat van: "Hakinnen"Thanks dudes..

alez..daarom zijn we er maar weinig..hakki heeft het druk en sjeelski zit in dat kuuroord annex luxe bordeel..

nieuwe newsflash oppe SPR site he!

komt ie..

http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html



:wink:
:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"Thanks dudes..

alez..daarom zijn we er maar weinig..hakki heeft het druk en sjeelski zit in dat kuuroord annex luxe bordeel..

nieuwe newsflash oppe SPR site he!

komt ie..

http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html



:wink:

ziet er goed uit dudes :wink:
Smells like rubber

Hakinnen

hier ook maar ff...

T'is weer zover..daar gaan we weer dan..

Niet voor Bitubo of de utrechtbeurs of whatever..reeds voorzien daar.

wel voor:



Gevraagd: Promo Girls!

Wat promogedoe, wat fotogedoe..

yep..inzendingen gaarne via de hakkimailbox..lamakomen.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Gevraagd: Promo Girls!

Wat promogedoe, wat fotogedoe..

yep..inzendingen gaarne via de hakkimailbox..lamakomen.



zoiets??? :?    :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away