Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "QuattroFrits"

:shock: Wanneer is onze eerste proefrit door de ardennen? :wink:

de wielertoeristenverwijderinrichting heeft de doorslag gegeven..... kan nu heuvelland schoonmaaien :mrgreen:

Dan begin maar snel ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "QuattroFrits"

:shock: Wanneer is onze eerste proefrit door de ardennen? :wink:

de wielertoeristenverwijderinrichting heeft de doorslag gegeven..... kan nu heuvelland schoonmaaien :mrgreen:


:twisted: Nou, kom op dan, schiet op. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

In het algemeen (voordat daar weer gezever over komt) wat is dat toch met ons mannen? Geldingsdrang, prestatiezucht of faalangst (al dan niet positieve) wss zullen onze testikels en da ventieltje wel de hoofdschuldige zijn: Ik heb er iig af en toe last van; geef het grif toe :oops: Wel is Ut leven veels te leuk om er te lang bij stil te staan: me wonden likken, ff doorademen of een stukkie gummen met de brommert werkt voor mijn ziel iig zalvend. :yes6rs:

en dan zie je je kameraden weer in de kroeg of hier @ MFL :wink:

Gelukkig hebben vrouwen (je weet wel die "ik weet het betermachines") dat niet, die zijn veel gemakkelijker in de omgang :mrgreen:

soweit das wort zum sontag :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

weet je wat dat is Dwars???
Vrouwen weten gewoon beter te relativeren dan mannen, kunnen eens vaker slikken (ja tis echt waar) dan jullie mannen. :twisted:
Mannen zijn echt veel meer prestatiegericht, en zullen daarom een confrontatie eerder aangaan, waar vrouwen besluiten zich terug te trekken en de lieve  vrede te waarborgen.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

en nou wou ik hier wat schrijven over dat slikken :mrgreen: (jaja a dirty mind is a joy forever :oops: ) maar slik het nu zelf maar in  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"en nou wou ik hier wat schrijven over dat slikken :mrgreen: (jaja a dirty mind is a joy forever :oops: ) maar slik het nu zelf maar in  :wink:

wijs besluit Dwars.. :thumbsup:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Dwars"en nou wou ik hier wat schrijven over dat slikken :mrgreen: (jaja a dirty mind is a joy forever :oops: ) maar slik het nu zelf maar in  :wink:

Goed zo, je leert snel :twisted:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Nog ff wat over die situatie die de gemoederen hier bezig houdt:
Mensen willen graag dat hun mening alom geaccepteerd wordt, ze gaan uit van hun interesses, hun passie, niet eraan denkend dat er ook mensen zijn die mss een andere mening zijn toegedaan. 8)
Dat is heel menselijk en ook heel herkenbaar, we doen dat allemaal wel eens, en is ook niet erg zolang je voor rede vatbaar blijft.
Wat ik zeggen wil: heb respect voor andere meningen, verdiep je daar eens in, kan best interesant zijn :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Nog ff wat over die situatie die de gemoederen hier bezig houdt:
Mensen willen graag dat hun mening alom geaccepteerd wordt, ze gaan uit van hun interesses, hun passie, niet eraan denkend dat er ook mensen zijn die mss een andere mening zijn toegedaan. 8)
Dat is heel menselijk en ook heel herkenbaar, we doen dat allemaal wel eens, en is ook niet erg zolang je voor rede vatbaar blijft.
Wat ik zeggen wil: heb respect voor andere meningen, verdiep je daar eens in, kan best interesant zijn :wink:


wat ik er eigenlijk aan wil toevoegen..

soms is het niet wat het lijkt..

ik heb dat op M-F nogal vaak meegemaakt en het is een nadeel van het geschreven woord..

sommige dingen die op papier worden gezegd komen wel eens anders over dan ze bedoeld zijn..ik denk dat als je er de "fact's " op zou kunnen naslaan dat er op papier (fora) vaker discussies tussen twee mensen zijn dan wanneer die twee mensen  "face to face" zouden converseren..
Het is vanachter je pc nogal makkelijker "proatjes uitslaan"..je hoeft de ander immers niet aan te kijken en er is geen directe confrontatie..ff iemand in de zeik zetten of ff op zijn nummer zetten?  no problemo vanachter je PCke ..
Soms als je het niet eens zo verkeerd bedoeld kan het toch anders overkomen als de ander het leest zo zwart op wit ..die heeft wellicht ff een kort lontje..interpreteerd e.a verkeerd en geeft een reactie..volgt een  volgende reactie en voila..gezever in de hut
daarom hebben ze waarschijnlijk die "emoticons" ne keer uitgevonden, kun je er een knipoog achteraan gooien he

Gewoon niet te moeilijk doen en het lekker relaxt houden..net als in real live zitten er hier verschillende mensen, verschillende meningen , verschillende karakters..het is onmogelijk met dat alles rekening te gaan houden en ik heb daar bovendien totaal geen zin in moest ik me eerst gaan bedenken tegen wie ik het heb alvorens ik een reply tik of een reactie geef ergens..als je in je posten en reacties een beetje relaxt doet komt dat allemaal goed..doe je dat niet en "deel je wel eens wat uit"..ook geen probleem imo maar dan moet je ook ne keer kunnen incaseren

en verder..soms liggen mensen elkaar niet..da kan toch..niks mis mee imo..zou niet goed zijn moesten we allemaal dikke vrienden van elkaar zijn he.. :wink:

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"weet je wat dat is Dwars???
Vrouwen weten gewoon beter te relativeren dan mannen, kunnen eens vaker slikken (ja tis echt waar) dan jullie mannen. :twisted:
Mannen zijn echt veel meer prestatiegericht, en zullen daarom een confrontatie eerder aangaan, waar vrouwen besluiten zich terug te trekken en de lieve  vrede te waarborgen.
:wink:

Als dat waar is zouden vrouwen imo slimmer zijn dan mannen..
ik vraag me echter af of het juist is..
Ik denk namelijk (en ik kan het mis hebben he..roep maar wat ) dat vrouwen weliswaar minder prestatiegericht zijn dan mannen maar dat vrouwen minstens zo goed confrontaties aangaan dan mannen..
volgens mij hebben twee kerels dan vaker zoiets van "..ah,,wtf ,,lao maor lopuh,,geine zin in dae zeik aon miene kop' ..

:wink:

AngelInMe

Denk dat dit een discussie zonder einde is :roll:

Wat typen gaat makkelijker dan in real life en daardoor onstaan er wel meerdere discussies hier. Op zicht wel leuk maar het moet wel leuk blijven en niet op de man gaan spelen :!: Iemand die uitdeelt moet inderdaad kunnen incasseren (dwars :wink: ) en daardoor onstaan vaak misverstanden.

Wat betreft het verschil tussen mannen en vrouwen: dat bestaat altijd al en zal ook altijd blijven bestaan. Er zijn vrouwen die heel erg prestatiegericht zijn en ook mannen die dit niet zo zijn. So what? Ieder zn ding, laat mekaar lekker in hun waarde.

Ook ik ben niet perfect :rofl: dus de rest al zeker niet :rofl:

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Iemand die uitdeelt moet inderdaad kunnen incasseren (dwars :wink: ) en daardoor onstaan vaak misverstanden.

Kan hier nu een heel verhaal aan ophangen en uithalen als een getergde tijger en in real life reageer ik dan meestal heel direct en vaak (te) fel: :?  shoot me :lol:  zo steek ik nou eenmaal in mekaar. Na 41 jaar denk ik niet dat dat nog veel veranderd: voel me er zelfs goed bij: voor mij werkt het iig. :twisted:

Wat ik doe iig op fora dat is mijn grens aangeven. En net zoals iedereen leef ik ook bij de dag en niets menselijks is mij vreemd: Herrie met je vrouw, collega of een vervelende klant kan soms de trigger zijn waarom iemand (ikke iig) net ff feller of ongenuanceerder reageerd dan wanneer je (ik) goed in je vel steekt.

Denk dat als iedereen zijn grens aangeeft het geheel wel transparanter zou kunnen worden: je weet dan gelijk dat vindt zij/hij niet leuk en met die opmerking kom ik wel mee weg: Maar goed zo denk ik erover en dat hoeft niet perse ieders waarheid te zijn.  :roll: het blijft aftasten.  Zoals Hakinnen al schreef: achter het toetsenbord geleuter is van emotie verstoken en de lichaamstaal al helemaal niet te achterhalen. Soms makkelijk, soms lastig, soms fun, soms vernieuwend, soms serieus.....

als we mekaars expressie nu nog zagen online zou het net als het leven zelf zijn......................... (maar ik wil veel van die lelijke koppen helemaal niet zien, that's just the fun :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "suzuki-girl"weet je wat dat is Dwars???
Vrouwen weten gewoon beter te relativeren dan mannen, kunnen eens vaker slikken (ja tis echt waar) dan jullie mannen. :twisted:
Mannen zijn echt veel meer prestatiegericht, en zullen daarom een confrontatie eerder aangaan, waar vrouwen besluiten zich terug te trekken en de lieve  vrede te waarborgen.
:wink:


:rofl: Oh my God . Dit is zoooo niet waar.  Vaker slikken wel  :yes6rs:

Beter relativeren nooit ! Helemaal niet zelfs. Het is zelfs algemeen maatschappelijk geaccepteerd : Mannen kunnen geen 2 dingen tegelijk, vrouwen ook niet en daarbij kunnen ze ook nog eens niet relativeren.

Graag ruzie maken/vechten en daar een reden voor zoeken is iets anders dan niet kunnen relativeren. Sterker nog , na een partijtje kloppen en een pils is alles weer OK. Zie je dat bij vrouwen ?  Neeeeeeee die hebben decennia lang kift en haat en nijd.

Ga eens in je directe omgeving na, waar zit kift ?  Komt deze kift door vrouwen of mannen ?

Waarom is er altijd kift tussen schoonmoeders en echtgenotes?

Waarom kunnen vrouwen op management niveau elkaar niet luchten ?

Waarom is het verkeer in nederland kut ? Omdat er al tig jaren vrouwen als minister opgezet worden die niet kunnen relativeren en uiteindelijk in huilen uitbarstten.

Als je een man hebt die niet kan relativeren dan is die gewoon laag intelligent of een heethoofd, weet ie waarschijnlijk niet eens wat relativeren is.

En voordat er dadelijk allerlei voorbeeld komen van de de nicht van de moeder van je zwager , dit is in het algemeen. Er zal heus wel een vrouw te vinden zijn die kan relativeren , en die altijd "gezellig" is en nooit ruzie maakt. Maar die liggen dan weer te huilen als ze alleen zijn.

Vrouwen relativeren...yeah right.. :banghead4rv:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "The Dominator"en jawel net bericht gekregen dat de deal rond is......
heb mnne eerste porsche gekocht :mrgreen:

weet dus alweer te doen tijdens de koude winteravonden :-


dit zijn de specs:
Boring x slag : 98 x 108 mm

Aantal cilinders / cilinderinhoud : 2 / 1629 cm³

Vermogen : 26 pk

Bouwjaren : ca. 1962 – 1963

Versnellingen : 2 x 4V + 2 x 1A

Opmerking :

Bij de 238 werd de 'opgefokte' motor van de Allgaier AP 17 verbonden met de T-25 versnellingsbak die o.a. ook werd toegepast bij de Standard Star 219. Door het toepassen van grotere cilinders en het opdrijven van het motortoerental verkreeg de motor 26 pk. Net zoals bij de Standard T 217 werd de rechtstreeks van de motor maaibalkaandrijving achterwege gelaten.



:shock: Wanneer is onze eerste proefrit door de ardennen? :wink:

damn had niet gedacht dat er buiten een aantal mensen van hier zelfs nog dames een proefrit wilden maken op de rode bolide, anyway eerste aanvraag is al binnen :mrgreen: alweer een goede motivatie om dat ding zo snel mogelijk hier te hebben!

zaterdag gaat t gebeuren, nu nog effe ergens een autotransporter uit zien te halen, ding weegt 1600kg dus mag ik zelf niet trekken met de luxwagen en terugrijden tegen 16km/h is ook niet alles (wetend dat de porsche 330km verderop staat)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

net ff uitgeteld: 330km tegen 16km/uur zijn 20,625 uur rijden: wel ff bammekes meenemen, maar zondagvroeg moet je dan thuis zijn :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away