Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Ow jee... dat wordt ruzie in de garage :lol:

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

M, zal zeker veel plezier van die Kawa gaan beleven, daar ben ik van overtuigd.
Ik was eigenlijk al veel langer hem aan het verstand aan het peuteren dat het sportsegment niks is voor als je een versleten rug hebt.
Is nu eindelijk gelukt :lol:

nou nog een goeie verzekering voor die motor zien te vinden.
Er zit een Spyball alarm op, mss dat dat nog wat uitmaakt in premie???


eerste weekend van september gaan we die twee naakse motoren es ff aan de tandjes voelen en een weekendje duitsland of luxemburg pakken :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"
Ik was eigenlijk al veel langer hem aan het verstand aan het peuteren dat het sportsegment niks is voor als je een versleten rug hebt.
Is nu eindelijk gelukt :lol:


Het is niet altijd zo, ikzelf heb ook versleten rug en heb veel minder pijn in mijn rug als ik op R1 zit dan normaal zitten, liggen of werken  :o
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"
Ik was eigenlijk al veel langer hem aan het verstand aan het peuteren dat het sportsegment niks is voor als je een versleten rug hebt.
Is nu eindelijk gelukt :lol:


Het is niet altijd zo, ikzelf heb ook versleten rug en heb veel minder pijn in mijn rug als ik op R1 zit dan normaal zitten, liggen of werken  :o

Kan natuurlijk best, ligt er maar aan wat er precies aan je rug versleten is.
Maar hij stapt na een lange rit behoorlijk kreupel af, en na een weekendje zit ie weer aan de diclofenac... :?
van persoon tot persoon verschillend :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Bij mij helpt het rechtop zitten op mijn chopper perfect.
En jouw nieuwe suzuki zat op de camping ook heel fijn.
Onder het rijden weet ik dus niet, maar daar heb ik mijn motorke voor.

Maar nogmaals voor beiden, heel veel plezier met de motorkes. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

Citaat van: "d'r Blieje"@WhomBom:

ik kan dus geen batterij vinden...
dvd, telefoon, koffertje met ab, motortje heb ik ook, motor heeft ledjes, zal dus ook wel een batterij hebben. daar zit ik dus vast.
:cry:

batterij ligt naast het voorwiel  :wink:  

p.s. zet die ledjes op het motortje es aan, en gebruik dan de afstandsbediening op het motorke  8)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"liggend werken  

:shock: toffe job

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "d'r Blieje"@WhomBom:

ik kan dus geen batterij vinden...
dvd, telefoon, koffertje met ab, motortje heb ik ook, motor heeft ledjes, zal dus ook wel een batterij hebben. daar zit ik dus vast.
:cry:

batterij ligt naast het voorwiel  :wink:  

p.s. zet die ledjes op het motortje es aan, en gebruik dan de afstandsbediening op het motorke  8)

ik heb alles maar kan de code op de band niet lezen...(ism wat er in de spiegel verschijnt...iemand een tipje ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ik lach me dood met die Amerikanen op het Bandit forum :rofl:

Ene had zn Bandit 400 helemaal in orde gemaakt, nieuwe motordeksel, alle delen van de ontsteking nieuw, nieuwe carburateurs enz enz. Toen hij het ding wilde starten hing die meteen vast. Iemand maakte daarna de opmerking 'had je de motor met de hand proberen te draaien?', zegt die 'ja, beide kanten op!' :lol: Lekker handig, volgens mij heeft die zn nokkenasketting een halve krukasrotatie verdraaid :rofl: In ieder geval vormt een drijfstang en een zuiger geen paar meer :shock:

Een andere had iets gelezen over de ontsteking vervroegen en dat wilde hij ook doen. Op de vraag 'waarom?' antwoorde hij 'omdat die dan sneller gaat' :lol: Zeker nooit een brommer gehad, dan leer je die flauwekul wel af :roll: Zou toch wel interessant zijn, ik wil wel foto's zien van dat blok nadat die gereden heeft terwijl de ontsteking al afgaat ruim voordat de zuiger boven is geweest.

Leedvermaak, heerlijk :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Herr Tod"Ik lach me dood met die Amerikanen op het Bandit forum :rofl:

Ene had zn Bandit 400 helemaal in orde gemaakt, nieuwe motordeksel, alle delen van de ontsteking nieuw, nieuwe carburateurs enz enz. Toen hij het ding wilde starten hing die meteen vast. Iemand maakte daarna de opmerking 'had je de motor met de hand proberen te draaien?', zegt die 'ja, beide kanten op!' :lol: Lekker handig, volgens mij heeft die zn nokkenasketting een halve krukasrotatie verdraaid :rofl: In ieder geval vormt een drijfstang en een zuiger geen paar meer :shock:

Een andere had iets gelezen over de ontsteking vervroegen en dat wilde hij ook doen. Op de vraag 'waarom?' antwoorde hij 'omdat die dan sneller gaat' :lol: Zeker nooit een brommer gehad, dan leer je die flauwekul wel af :roll: Zou toch wel interessant zijn, ik wil wel foto's zien van dat blok nadat die gereden heeft terwijl de ontsteking al afgaat ruim voordat de zuiger boven is geweest.

Leedvermaak, heerlijk :oops:

al doende leren ze...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "d'r Blieje"@WhomBom:

ik kan dus geen batterij vinden...
dvd, telefoon, koffertje met ab, motortje heb ik ook, motor heeft ledjes, zal dus ook wel een batterij hebben. daar zit ik dus vast.
:cry:

batterij ligt naast het voorwiel  :wink:  

p.s. zet die ledjes op het motortje es aan, en gebruik dan de afstandsbediening op het motorke  8)

ik heb alles maar kan de code op de band niet lezen...(ism wat er in de spiegel verschijnt...iemand een tipje ??

je moet het wiel van de modelmotor aan het draaien krijgen, dat is al 1 keer gelukt....

verder, als je de sloten van de grote motor open hebt zal die ook wel wat naar voor kunnen... dan, dan heb je de spiegel !

grrrrr
Blieve lache...8)

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Mounty

Citaat van: "d'r Blieje"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "d'r Blieje"@WhomBom:

ik kan dus geen batterij vinden...
dvd, telefoon, koffertje met ab, motortje heb ik ook, motor heeft ledjes, zal dus ook wel een batterij hebben. daar zit ik dus vast.
:cry:

batterij ligt naast het voorwiel  :wink:  

p.s. zet die ledjes op het motortje es aan, en gebruik dan de afstandsbediening op het motorke  8)

ik heb alles maar kan de code op de band niet lezen...(ism wat er in de spiegel verschijnt...iemand een tipje ??

je moet het wiel van de modelmotor aan het draaien krijgen, dat is al 1 keer gelukt....

verder, als je de sloten van de grote motor open hebt zal die ook wel wat naar voor kunnen... dan, dan heb je de spiegel !

grrrrr

weet ik allemaal...ik zie wel de symbolen gedeeltelijk op de band en gedeeltelijk in de spiegel..maar krijg er niks van gemaakt..

nog maar es goed kijken...ik weet alles hoe het moet , kan alleen niet lezen wat er staat...(toch een betere bril nodig ??)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"kan alleen niet lezen wat er staat...(toch een betere bril nodig ??)


:twisted: Ron, jampotjes doen wonderen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"kan alleen niet lezen wat er staat...(toch een betere bril nodig ??)


:twisted: Ron, jampotjes doen wonderen. :twisted:

nee hoor...lag niet aan mijn ogen...ik probeerde de code van de band af te lezen....maar hij word ook op de vloer geprojecteerd, dan is ie wel leesbaar...

dus hij is de deur uit...Fin
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009