Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

AngelInMe

Ik ga maar eens naar bed  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"ik baal een beetje van dat "vingerwijs gedrag"..anderen zonodig in "een hokje / catagorietje" duwen

Ik vind dat zo'n man gewoon gelijk heeft en je met recht aanspreekt op dat onverantwoordelijk gedrag, uiteindelijk betaald de gemeenschap het gelag :? : Wordt eens volwassen :mrgreen:


:rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"ik baal een beetje van dat "vingerwijs gedrag"..anderen zonodig in "een hokje / catagorietje" duwen

Ik vind dat zo'n man gewoon gelijk heeft en je met recht aanspreekt op dat onverantwoordelijk gedrag, uiteindelijk betaald de gemeenschap het gelag :? : Wordt eens volwassen :mrgreen:


:rofl: :rofl:

:)}

silly woman

 :wink:

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"

ik baal een beetje van dat "vingerwijs gedrag"..anderen zonodig in "een hokje / catagorietje" duwen en op hun "fouten en verantwoordelijkheden" wijzen..terwijl ze die zelf ook wel weten....


Jep, daar heb ik dus ook wel iedere keer dat ik ga rijden last van. Er gaat geen ritje voorbij of er staat iemand langs de kant van de weg met zijn armen te zwaaien en te doen met de boodschap dat ik rustiger moet rijden... Of waar Q het laatst over had, dat "knipperen met de lichten" als je een inhaalactie doet...
Sommige mensen menen werkelijk dat ze de politieagent moeten uithangen he, kotsmisselijk wordt je ervan  :guns:  Bemoei je verdomme met je eigen zaken  :evil:

Gaat meestal ook nog nergens over... Rij je toevallig 60 in de BB en dan staan ze al als idioten langs de weg te zwaaien en te doen...

Zal wel met het geluid te maken hebben.. Maarja, ik val liever een keer teveel op, dan een keer te weinig  :!:

Schmetzke

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"teruuk  :yes6rs:






Hoe was het in zeeland? Bier, zon en tiete?

veeeel bier, nog meer BBQ, geen zon en weinig tieten  :?

Nou das lekker dan. Hoop dat het bier veel goedgemaakt heeft  :)}

Youp

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Youp"teruuk  :yes6rs:






Hoe was het in zeeland? Bier, zon en tiete?

veeeel bier, nog meer BBQ, geen zon en weinig tieten  :?

Nou das lekker dan. Hoop dat het bier veel goedgemaakt heeft  :)}

reken maar  8)
opeloos benzine verslaafd...

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"



Jep, daar heb ik dus ook wel iedere keer dat ik ga rijden last van. Er gaat geen ritje voorbij of er staat iemand langs de kant van de weg met zijn armen te zwaaien en te doen met de boodschap dat ik rustiger moet rijden...  :evil:
Zal wel met het geluid te maken hebben..




Mijn ergernis No1   :banghead4rv:   en dat gebeurt meestal door  :guns:  kopje koffie toeristen  :guns:
Proud on the South  

Schmetzke


QuattroFrits

Citaat van: "Motzippaldy"en dat gebeurt meestal door  :guns:  kopje koffie toeristen  :guns:


:oops: Sorry hoor, ik drink altijd koffie en dat litersgewijs, maar ik wist niet dat ik zo raar doe als die toerist van jou. :oops:

:twisted: Maar ik ben niet van plan om wat anders te gaan drinken. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Motzippaldy"en dat gebeurt meestal door  :guns:  kopje koffie toeristen  :guns:


:oops: Sorry hoor, ik drink altijd koffie en dat litersgewijs, maar ik wist niet dat ik zo raar doe als die toerist van jou. :oops:

:twisted: Maar ik ben niet van plan om wat anders te gaan drinken. :twisted:

Niks mis met een kopje koffie, dat spul gaat er bij mij ook veel in.
En ik moet zeggen vooral 's morgens doet het goed :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........

Soms is het goed om je horizon eens te verleggen, en op je nieuwe werk zul je je toch weer gauw wennen. :wink:
iig heel veel succes gewenst met je nieuwe baan :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........

Soms is het goed om je horizon eens te verleggen, en op je nieuwe werk zul je je toch weer gauw wennen. :wink:
iig heel veel succes gewenst met je nieuwe baan :!:

Yep!
Dat is ook waarom ik deze keuze gemaakt heb.
Voorlopig zit ik gedurende de werkweek in het noorden des lands "op hotel" dus het gaat tijdelijk wat rustiger worden op MFL.
Ik ga i.i.g. 's avonds eens bij ons aller Tonnie op de koffie, dus da's wel weer leuk!  :D
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

veel suc6 in je nieuwe betrekking  :wink: en doe Tonnie de groeten 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"veel suc6 in je nieuwe betrekking  :wink: en doe Tonnie de groeten 8)




:stupid:
Proud on the South