Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........

Beste Robert, ik kan mij voorstellen, dat je met een dubbelgevoel zit, het is ook niet niks, om deze werkkring na 11 jaar te verlaten, maar ik ben er van overtuigd, dat je in je nieuwe betrekking, een hele mooie uitdaging wacht, en gezien jou inzet en karakter, plukken jullie, daar zeer wel de vruchten van.
Robert kerel, heel veel plezier, in een toch andere werkdicipline, komt helemaal goed.

En we zien jou graag komen, om weer even gezellig bij te praten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

nou gezellig?? :mrgreen:  ben 1 avond bij BB oppe camping blijven pitten, kon niet wachten tot ik weg kon de volgende dag :twisted:

of zou het aan mij gelegen hebben :oops: zal toch niet? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........


toch nie bij ons hé  :shock:

Mounty

Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........

had ik ook na 15 jaar bij dezelfde werkgever, maar ach..het went snel bij die andere.. :lol:

iig suc6
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "Busaberke"alweer middagpauze  8)
nog 1,5 dag werken en dan zet ik er hier een streep onder.

Na 11 jaar ga ik elders werken.
Toch een vreemd gevoel .........


toch nie bij ons hé  :shock:

nee hoor, hij ging werken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

:laughing49so:

Suc6 op je nieuwe werkplek BB'ke  :!:

crazy j

jow mensen ff vraag eh iemand toevalig zaterdag 3fm geluisterd  :?:
want lucky 13 was namelijk op de radio
living the life the way it comes

DeWitte

als wat?? in welke hoedanigheid?? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Bij de megatop 50 gaven ze een prijzenpakket weg......Khoorde onder het autopoetsen alleen dat ern een teamshirt van t ten kate superbike team bij zat.....Dus om 3 uur een smsje gestuurd......Ma niks meer gehoord, totdat ik om 6 uur met volle mond aan tafel zat en de telefoon ging....Jeps life in de uitzending en t shirt + cd's + discman(wist neit dat die nog bestonden) in de pocket:p
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

Schmetzke

Citaat van: "*LUCKY 13*"Bij de megatop 50 gaven ze een prijzenpakket weg......Khoorde onder het autopoetsen alleen dat ern een teamshirt van t ten kate superbike team bij zat.....Dus om 3 uur een smsje gestuurd......Ma niks meer gehoord, totdat ik om 6 uur met volle mond aan tafel zat en de telefoon ging....Jeps life in de uitzending en t shirt + cd's + discman(wist neit dat die nog bestonden) in de pocket:p

Haha, gefeliciteerd  :wink:

*LUCKY 13*

gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

crazy j

en zegt ie dan dat ik lastig ben  :lol:
living the life the way it comes

Busaberke

Citaat van: "Dwars"nou gezellig?? :mrgreen:  ben 1 avond bij BB oppe camping blijven pitten, kon niet wachten tot ik weg kon de volgende dag :twisted:

of zou het aan mij gelegen hebben :oops: zal toch niet? :mrgreen:

:shutup:  breek me de bek niet open ..........  :angel:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

T-shirt met deze opdruk is HIER te bestellen :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

apropos snelheid: de snelheid waarmee sperma de penis van een man verlaat bij een ejaculatie ligt tussen de 17 en 30km/h :shock:

je hebt aan dit gegeven totaal niets :roll: geef het grif toe; mss wel leuk gespreksonderwerp op je werk in de pauze of gewoon aan de teek :mrgreen:

edit: of als wedstrijdelement bij een vrijgezellenavond :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away