Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"apropos snelheid: de snelheid waarmee sperma de penis van een man verlaat bij een ejaculatie ligt tussen de 17 en 30km/h :shock:

je hebt aan dit gegeven totaal niets :roll: geef het grif toe; mss wel leuk gespreksonderwerp op je werk in de pauze of gewoon aan de teek :mrgreen:

edit: of als wedstrijdelement bij een vrijgezellenavond :rofl:

toch niet verkeerd, met slechts 10cc (gemiddeld)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

idd, net nix :lol:  vorige week iemand dat programma gezien over die lange piemels :? de langste piemel volgens die reportage mat 34,5 cm :shock:

maar dat klopt niet :lol: ik ken er van 1.80m :mrgreen: meestal met een blauw hempie en pakkie aan, worden vaak rijdend in een taxibus met strepen en lampen erop aangetroffen in het wild als ze andere hardwerkende mensen de vot uit hangen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Dwars"idd, net nix :lol:  vorige week iemand dat programma gezien over die lange piemels :? de langste piemel volgens die reportage mat 34,5 cm :shock:

maar dat klopt niet :lol: ik ken er van 1.80m :mrgreen: meestal met een blauw hempie en pakkie aan, worden vaak rijdend in een taxibus met strepen en lampen erop aangetroffen in het wild als ze andere hardwerkende mensen de vot uit hangen :rofl:

"oh my god, you've torn my stuff" ;)  :lol:
opeloos benzine verslaafd...

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"apropos snelheid: de snelheid waarmee sperma de penis van een man verlaat bij een ejaculatie ligt tussen de 17 en 30km/h :shock:

Hebben ze zeker gemeten met een lasergun, die zjwoele niepen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Dwars"apropos snelheid: de snelheid waarmee sperma de penis van een man verlaat bij een ejaculatie ligt tussen de 17 en 30km/h :shock:

Mhhhh volgensmij is dat afhankelijk van meerdere zaken... (zelf in te vullen  :shutup: :mrgreen: )

DeWitte

idd met Wiexsen gaat je sneller :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:oops: Hoe meet je zoiets als je klaarkomt in poedervorm?? :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"idd met Wiexsen gaat je sneller :mrgreen:

:roll: Wieks je dan één schoen of alletwee?? :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Zet dr een velocity stack op :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"velocity stack  :roll:


Is dat een leuke meid?? :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Heb mij vandaag maar eens verwendt, moest voor een goede bekende, uit het zuiden, een motor gaan bekijken, en heb mij gelijk een nieuwe helm gekocht.
Merk Schubert, met een apart verstelbaar  donker vizier, lijkt mij ideaal, als je een lange tunnel induikt, niks meer donker vizier, niks meer zonnebril, tevens is de mond-helmafstand veel meer als bij andere helmen, wat voor mij bij zeer warm weer als benauwend overkomt.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Dat is idd zeer handig, dat ingebouwde vizier!
De Schubert helmen schijnen daarnaast tot de allerstilste te behoren.
Ben benieuwd hoe je dat bevalt, veel plezier ermee!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Dat is idd zeer handig, dat ingebouwde vizier!
De Schubert helmen schijnen daarnaast tot de allerstilste te behoren.
Ben benieuwd hoe je dat bevalt, veel plezier ermee!

Is correct Robert, ze zijn de stilste helmen, is ook een zeer prettige bijkomstigheid.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Dan moet ik ook maar twee Shuberts aanschaffen...heb inmiddels 3 intercoms geprobeerd, maar alle 3 storen ze door het windgeluid etc...
Mischien met zo'n schubert dan niet.. :cry:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"Dan moet ik ook maar twee Shuberts aanschaffen...heb inmiddels 3 intercoms geprobeerd, maar alle 3 storen ze door het windgeluid etc...
Mischien met zo'n schubert dan niet.. :cry:

is dat nu net niet de reden waarom we op een motor gaan zitten?? zodat we die alte niet horen?? als je dan toch zo nodig met elkaar wilt praten kan je evengoed in de auto gaan touren :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl