Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Zal uitkijken, en veel piccies maken, moet een hele mooie omgeving zijn daar.

Ben net toch nog maar even naar de motoport geweest, ff een nieuwe achterband erop laten leggen. oude was toch echt te kaal, en veiligheid voor alles toch?
De BT14 is 4500 km meegegaan, nu heb ik een BT20 eronder laten leggen.
dus de eerste km's maar ff oppassen. :?

iig ik ben weg, groetjes :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

CU :wink:

nondeju; alles verrekt of moet gerepareerd worden: eerst de moto (cardan), Auto (homokineet & nw distrubutieriem), 2cv (collector-uitlaat)Tv boven, Tv beneden en de wasmachine begint ook raar te doen zegt me vrouw.

geloof ik ga op zoek naar een nieuwe vrouw :rofl: deze wordt me te duur :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"CU :wink:

nondeju; alles verrekt of moet gerepareerd worden: eerst de moto (cardan), Auto (homokineet & nw distrubutieriem), 2cv (collector-uitlaat)Tv boven, Tv beneden en de wasmachine begint ook raar te doen zegt me vrouw.

geloof ik ga op zoek naar een nieuwe vrouw :rofl: deze wordt me te duur :lol:

wacht maar dat dochterlief met t idee komt echt te gaan studeren.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"CU :wink:

nondeju; alles verrekt of moet gerepareerd worden: eerst de moto (cardan), Auto (homokineet & nw distrubutieriem), 2cv (collector-uitlaat)Tv boven, Tv beneden en de wasmachine begint ook raar te doen zegt me vrouw.

geloof ik ga op zoek naar een nieuwe vrouw :rofl: deze wordt me te duur :lol:

wacht maar dat dochterlief met t idee komt echt te gaan studeren.......

zit er dik in, die trekt (gelukkig of helaas) op haar moeder :cry:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"CU :wink:

nondeju; alles verrekt of moet gerepareerd worden: eerst de moto (cardan), Auto (homokineet & nw distrubutieriem), 2cv (collector-uitlaat)Tv boven, Tv beneden en de wasmachine begint ook raar te doen zegt me vrouw.

geloof ik ga op zoek naar een nieuwe vrouw :rofl: deze wordt me te duur :lol:

wacht maar dat dochterlief met t idee komt echt te gaan studeren.......

zit er dik in, die trekt (gelukkig of helaas) op haar moeder :cry:

:wink:

let maar op voor je t weet deelt ze ook de lakens uit :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Zal uitkijken, en veel piccies maken, moet een hele mooie omgeving zijn daar.

Ben net toch nog maar even naar de motoport geweest, ff een nieuwe achterband erop laten leggen. oude was toch echt te kaal, en veiligheid voor alles toch?
De BT14 is 4500 km meegegaan, nu heb ik een BT20 eronder laten leggen.
dus de eerste km's maar ff oppassen. :?

iig ik ben weg, groetjes :!:  :!:

per SMS: jullie moeten de groeten hebben van MrKawa en Suzuki-girl, ze zaten op een terrasje (is dat niet een liedje?? :? ) aan ut Duitse bier. MrKawa moest wel vanaaf nog achter het kruis zitten :lol: (wss de rozenkranz bidden oid :roll: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

zo, daar gaan we weer, morgen ochtend om half 8 verzamelen in nieuwstadt om ergens ver weg in de eifel een overnachting te maken  8)  zondag avond kom ik weer thuis met heel wat kilometers er bij :P

niet nog leden hier toevallig die mee gaan? er gaan 60 man mee in totaal... is een georganiseerde tocht :)
opeloos benzine verslaafd...

Gieskes

Citaat van: "Youp"zo, daar gaan we weer, morgen ochtend om half 8 verzamelen in nieuwstadt om ergens ver weg in de eifel een overnachting te maken  8)  zondag avond kom ik weer thuis met heel wat kilometers er bij :P

niet nog leden hier toevallig die mee gaan? er gaan 60 man mee in totaal... is een georganiseerde tocht :)

Met Servy zeker?

Voor de gezelligheid en de sjtomme kal is het wel tof, voor het rijden minder, totaal geen tempo maar oke, hoort erbij zeker.

een aantal maten rijden met hun eigen groepje mee...ikke niet, heb nog geen kenteken op de RSV  :(
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Youp

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Youp"zo, daar gaan we weer, morgen ochtend om half 8 verzamelen in nieuwstadt om ergens ver weg in de eifel een overnachting te maken  8)  zondag avond kom ik weer thuis met heel wat kilometers er bij :P

niet nog leden hier toevallig die mee gaan? er gaan 60 man mee in totaal... is een georganiseerde tocht :)

Met Servy zeker?

Voor de gezelligheid en de sjtomme kal is het wel tof, voor het rijden minder, totaal geen tempo maar oke, hoort erbij zeker.

een aantal maten rijden met hun eigen groepje mee...ikke niet, heb nog geen kenteken op de RSV  :(

jep met servy, daar heb ik ook les van gehad, die kerel is compleet maf... laatst heeft hij nog een rondje op mn DRZ gemaakt :) maar hij weet dat ik van doorrijden houd en daar houdt servy zelf ook van dus daarom zit ik in zijn groepje... maarja we zullen wel zien......  :roll:
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

zo 2cv is gasdicht :lol: : nieuwe collector eronder (de ouwe was beetje lek zeg maar), moet je dat hok bijna 1mtr hoog voor opkrikken :? maar binnen 1 uurtje oude eronder uit en nieuwe eronder geprutst.

Werkt als soort balanspijp: :wink:  dus Karz voor 47 pleuro ben je klaar bij de RS en ziet ook nog stoer uit en is bedoeld voor een BoXer :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

zo, en ik ben weer terug!  :D
opeloos benzine verslaafd...

@Nippon

verrek :shock:  volgende week wordt mooi weer voorspeld
volgens m'n kennis in Denemarken is 't daar ook mooi weer :!:
denk dat ik vanaf donderdag in Denemarken zit  :thumbsup:
morgen ff m'n baas vertellen dat ik 2 dagen verlof pak  :twisted:





hij weet 't nog niet  :rofl:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"morgen ff m'n baas vertellen dat ik 2 dagen verlof pak  :twisted:





hij weet 't nog niet  :rofl:

Hij zal er wel nie veel van merken :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wat ik vandaag weer hoorde:
De club van Spee wil alle vaste flitspalen gaan weghalen, deze zouden niet afdoende meer zijn, de mensen zouden ze toch weten te staan (daar hebben ze lang over moeten doen om dat te ontdekken)  :roll:
Enkel de flitsers bij knooppunten en roodlichtcontrole zou blijven.
Een man waar ik voor mijn werk kom (oud motorrijder) vertelde mij dat vanmorgen, hij zei dit op de televisie van de week te hebben gehoord :?:
Altijd beter als die dingen verdwijnen, maar de vraag is is het waar, en waar komen ze dan weer mee, want de centjes moeten toch binnen komen  :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ze gaan de flitspalen weghalen, war niet zo gek vaak te hard gereden wordt.... m.a.w. daar waar de palen niet meer genoeg opleveren  :evil:

ben benieuwd wat ze of met de oude palen gaan doen (nieuwe plekjes zoeken?) of met het geld dat vrijkomt als ze de palen afschaffen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."