Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

daar had je ook niks aan gehad  :wink:  dat is geen kenteken, dus de politie kan (mag) er niks mee....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Citaat van: "WhomBom"denk inderdaad dat dat een zware dobber wordt.... laten we eerlijk zijn... ben daar vandaag met 60 doorheen gereden, als je je aan de 30 houdt kun je daar nog met sneeuw op de weg rijden  :wink:  Waar ben je verzekerd? wielder? die zeggen al gauw dat het moeilijk wordt, maar ik denk echt niet dat de gemeente meteen " uuh... ja.... ja goed dan" zegt  :roll:

Vandaag was niet maandag. Maandag waren ze nog niet zo ver, toen waren ze gestopt midden in de bocht en lag er plaatselijk, niet overdreven, 8 cm split. Rij daar maar eens doorheen :wink: Ik ben er woensdag ook met een aardig vaartje doorheen gereden om enige twijfel tussen de oren weg te halen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Was ook mijn bedoeling, maar die ellendeling had nog zo'n klein verzekerings dingetje, dat kon ik niet ontcijferen :oops:


heb wel zitten doen of ik aan het schrijven en bellen was :twisted:


:P Goed bezig, je mag weer blijven. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

ja ok.... maar 30  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Vanmorgen kwam even mijn dark side naar boven drijven. :twisted:
jaja, een scooterrijder ff achtervolgd om die gast even te wijzen op het feit dat ik hem bijna linksvoor onder mijn cinqie had plakken.
die idioot kwam met volle vaart de kruising opgereden (bij de leen bakker in Sittard) terwijl het rood was voor hem en ik net aan het optrekken was. tot overmaat van ramp had hij een grietje zonder helm met korte mouwtjes ed achterop zitten.  :shock:
Toen ik toeterde werd ie kwaad en kreeg ik de middelvinger........
Tsja toen sloegen de stoppen ff helemaal door. :oops:
Dus ik erachteraan, rijdt die gek richting Nieuwstadt met een gangetje van 70 ofzo en toen hij in de gaten kreeg dat ik hem volgde ging het zeker 80.
Hij sloeg op een gegeven moment een straat in, en dacht schijnbaar dat ik rechtdoor ging, dus hij stopte, ikke ook, heb toen eens op ze geroepen in dat ik naar ze toe liep, kreeg een grote mond van het grietje, dus ik zei (eigenlijk heel rustig) kom maar eens ff hier, kun je vertellen hoe stoer of je bent, nog ff wat erachteraan over hoe dom of ze bezig waren enzo, maar toen ik te kort in de buurt kwam reden ze weer gauw door, dus ik er weer met de auto erachteraan :!:
Ik heb ze op een gegeven moment maar laten gaan en ben naar huis gereden.

Ik had maar eens niet moeten opletten, dan was het einde oefening (voor die griet zeker) geweest, en dan gek vinden dat je pissed bent :?

Boh, dat is etsend he, ik blijf zelf helaas nooit lang pissed genoeg om zo'n hele achtervolging in te zetten. Heb wel een met gierende banden achter een scooter aangeveegt die het nodig vond mij in te halen toen ik net naar links wilde sturen. Maar eer ik bij em was (de rijder gaf ook niet de indruk dat hij uberhaupt in de gaten had wat ie gedaan had) had ik zoiets van .. och laat ook maar, krijg toch alleen maar een grote waffel, en meppen is strafbaar.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

idd, etsend zo'n verhaal :evil: maar ik blijf wel altijd minstens zo lang pissed totdat ik um heb:

mijn medicatie :yes6rs: :

-voetafdruk van een rechter motorlaars aftekenen in autodeur van een blinde die van de rechter naar de linkerbaan kwam zonder opzij te kijken (oppe autoweg) :shock:
-gebalde vuist tegen helm van scootah-debiel die me de pas afsneed(oppe rotonde) :twisted:
-motorlaars tegen spiegel van beun de haas bestelwagen (zelfde verhaal op een andere rotonde) :?

-en vandaag nog een chauffeur van een busje, die echt vol door het rood reed terwijl ik optrok bij groen, op het zijraam geklopt. die maakte dat raampje open (had ie niet moeten doen :mrgreen:) heb um toen ff voor blinde rotte vis geboren uit een hoer uitgemaakt en toen lekker ontspannen doorgekoetscht :idea: . werkt voor mij iig verkwikkend en verlavend. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Youp

Citaat van: "Herr Tod"Bah bah bah :roll: Ik was gisteren bij mn verzekering langs geweest, onder andere met de vraag of mijn premie verandert als de begrenzers uit de motor gaan. Krijg ik vandaag een e-mail samengevat "Je bent nog geen 21 dus je kunt helemaal geen zware motor rijden" :guns: Werkelijk waar, die mensen blèren maar wat zonder er een seconde over na te denken. Ze zeiden ook dat ik bijna geen kans had om een zaak tegen de gemeente te winnen vanwege die split op de weg want er stond een bord '30' en 'opspattende stenen' en dat is genoeg. Jaja, waarom staat er dan in het bestek van Verkeer en Waterstaat dat er ook 'slipgevaar' moet staan? Zeg dan meteen dat je het niet weet, daar heb ik dan nog respect voor maar nu vraag ik me af welke partij het gaat legaliseren om iemand meermaals onder de kloten te stampen, die krijgt mijn stem! :evil:

wat een onzin, mijn motor is ook zwaar op kenteken en ik zit met 25kw rijbewijs... is echter gewoon zonder moeite verzekerd  :?
opeloos benzine verslaafd...

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"idd, etsend zo'n verhaal :evil: maar ik blijf wel altijd minstens zo lang pissed totdat ik um heb:

mijn medicatie :yes6rs: :

-voetafdruk van een rechter motorlaars aftekenen in autodeur van een blinde die van de rechter naar de linkerbaan kwam zonder opzij te kijken (oppe autoweg) :shock:
-gebalde vuist tegen helm van scootah-debiel die me de pas afsneed(oppe rotonde) :twisted:
-motorlaars tegen spiegel van beun de haas bestelwagen (zelfde verhaal op een andere rotonde) :?

-en vandaag nog een chauffeur van een busje, die echt vol door het rood reed terwijl ik optrok bij groen, op het zijraam geklopt. die maakte dat raampje open (had ie niet moeten doen :mrgreen:) heb um toen ff voor blinde rotte vis geboren uit een hoer uitgemaakt en toen lekker ontspannen doorgekoetscht :idea: . werkt voor mij iig verkwikkend en verlavend. :yes6rs:

Als ze dat bij mij flikken gaat zo'n scootah gastje VOL de berm in, daar kunnen ze op rekenen.

Maargoed, ik hou meestal wel even rekening met het feit dat ik zelf ook niet al te sociaal rij...

En bovendien dwing ik op een bepaalde manier respect af bij de figuren die dat soort zaken flikken  {:)  Dus dan durven ze al niks meer  :)}

Schmetzke

Citaat van: "Youp"is echter gewoon zonder moeite verzekerd  :?

[moraalriddermodus]

Todat je een kind invalide rijdt.... Dan is opeens helemaal niets meer verzekerd.

[/moraalriddermodus]

Schmetzke

Enneh... Q, je hebt helemaal niks met die tussenpersoon (waar jij je motor verzekerd) te maken. Als rechtsbijstand in je polis meeverzekerd is, dan kun je daar gewoon aanspraak op maken, en daar heeft die tussenpersoon verder HELEMAAL NIETS mee te maken!

Laat je niet van de wijs brengen door zo'n prutser  :!:

Herr Tod

Dat weet ik. Ik zie wel wat ik aan die rechtsbijstand heb, anders kan ik het later zelf nog eens proberen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


WhomBom

Citaat van: "Schmetzke"

Maargoed, ik hou meestal wel even rekening met het feit dat ik zelf ook niet al te sociaal rij...



:stupid:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Herr Tod"Bah bah bah :roll: Ik was gisteren bij mn verzekering langs geweest, onder andere met de vraag of mijn premie verandert als de begrenzers uit de motor gaan. Krijg ik vandaag een e-mail samengevat "Je bent nog geen 21 dus je kunt helemaal geen zware motor rijden" :guns: Werkelijk waar, die mensen blèren maar wat zonder er een seconde over na te denken. Ze zeiden ook dat ik bijna geen kans had om een zaak tegen de gemeente te winnen vanwege die split op de weg want er stond een bord '30' en 'opspattende stenen' en dat is genoeg. Jaja, waarom staat er dan in het bestek van Verkeer en Waterstaat dat er ook 'slipgevaar' moet staan? Zeg dan meteen dat je het niet weet, daar heb ik dan nog respect voor maar nu vraag ik me af welke partij het gaat legaliseren om iemand meermaals onder de kloten te stampen, die krijgt mijn stem! :evil:

wat een onzin, mijn motor is ook zwaar op kenteken en ik zit met 25kw rijbewijs... is echter gewoon zonder moeite verzekerd  :?

je kunt m wel verzekeren maar je/de motor is alleen verzekert als ie bereden word door iemand met een geldig rijbewijs..dus met een 25KW rijbewijs op een zware motor---->niet verzekerd ! :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Youp

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Herr Tod"Bah bah bah :roll: Ik was gisteren bij mn verzekering langs geweest, onder andere met de vraag of mijn premie verandert als de begrenzers uit de motor gaan. Krijg ik vandaag een e-mail samengevat "Je bent nog geen 21 dus je kunt helemaal geen zware motor rijden" :guns: Werkelijk waar, die mensen blèren maar wat zonder er een seconde over na te denken. Ze zeiden ook dat ik bijna geen kans had om een zaak tegen de gemeente te winnen vanwege die split op de weg want er stond een bord '30' en 'opspattende stenen' en dat is genoeg. Jaja, waarom staat er dan in het bestek van Verkeer en Waterstaat dat er ook 'slipgevaar' moet staan? Zeg dan meteen dat je het niet weet, daar heb ik dan nog respect voor maar nu vraag ik me af welke partij het gaat legaliseren om iemand meermaals onder de kloten te stampen, die krijgt mijn stem! :evil:

wat een onzin, mijn motor is ook zwaar op kenteken en ik zit met 25kw rijbewijs... is echter gewoon zonder moeite verzekerd  :?

je kunt m wel verzekeren maar je/de motor is alleen verzekert als ie bereden word door iemand met een geldig rijbewijs..dus met een 25KW rijbewijs op een zware motor---->niet verzekerd ! :!:

ik heb TÜV papieren er bij dat hij 23kw is + nog een uitdraai ;)
opeloos benzine verslaafd...

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Als ze dat bij mij flikken gaat zo'n scootah gastje VOL de berm in, daar kunnen ze op rekenen.

Maargoed, ik hou meestal wel even rekening met het feit dat ik zelf ook niet al te sociaal rij...

En bovendien dwing ik op een bepaalde manier respect af bij de figuren die dat soort zaken flikken  {:)  Dus dan durven ze al niks meer  :)}

:cry: En toen............kwam hij de verkeerde tegen. :cry:


:twisted: Ja ja, het was toch zo'n goede knul en had nog een heel leven voor zich.( zonder rolstoel ) :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.