Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Net eens even de Kawa van Mr.Kawa gaan uitproberen :twisted:
Die wil wel kan ik melden.
hopelijk heeft nergens een flitsert gestaan, want dan weet ik zeker dat ik me mag gaan verantwoorden bij meneer de rechter :oops:
Een heel stuk gestoeid met een gast op een Thunderace (leek wel of ik honing aan de vot had, die volgde me echt overal) :shock:
Ik moest wel even wennen aan de Kawa, is toch net wat zenuwachtiger dan de GSR, tis echt geen motor voor stadsverkeer, het is net of ie je wil zeggen, geef gas en snel een beetje 8)
De remmen zijn goed, maar mogen voor mij wel wat meer happen. je moet best doorremmen om dat groen monster te temperen. (mss kwestie van gewenning??)
voor de rest, lekkere zit, motor voelt heel erg licht aan, en bochten nemen gaat ook redelijk soepel. (de GSR is hier toch wel weer de winnaar, die laat zich nog makkelijker handelen)
maar ik denk dat ik wel af en toe eens blijf vreemdgaan, en me eens laat verleiden door de charmes van die groene in de garage :wink:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"ik denk dat ik wel af en toe eens blijf vreemdgaan

:shock:  :shock:  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"ik denk dat ik wel af en toe eens blijf vreemdgaan

:shock:  :shock:  :shutup:

:angel:

en ook nog met permissie van mr.Kawa  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

dat moet je maar kunne wat zij nu doet  :P
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "crazy j"dat moet je maar kunne wat zij nu doet  :P

wat moet je kunnen???
begrijp ik ff niet, is echt niet moeilijk, 1 garage 3 motoren, keuze zat, dus zit er dik in dat ik af en toe eens vreemdga. :twisted:

maare Mr. Kawa maakte het vanmorgen nog bonter dan ik gisteren.....
Hij ging vanmorgen om half 6 naar zijn werk, dan rijdt hij altijd ff lekker binnendoor, komt hij op de weg naar Montfort vanuit Maasbracht, rijdt er een auto voor hem, netjes aangegeven snelheid. :roll:
Wat doet hij :?: ...tuurlijk inhalen, alleen toen hij aan het inhalen met een dikke 110 (althans dat zegt hij) was, zag hij pas dat het een woutenwagen was  :shock:
Hij is iig niet langzamer gaan rijden :lol:
Nou tijd zal het leren, of hij degene is die de eerste bekeuring van 2006 in dit huishouden scoort.
Hij is iig niet aangehouden, zal dus wel meevallen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

*LUCKY 13*

:shock: ik zal heir nog es neerzette wat k gedaan/geprobeeert heb :wink:

Maaruh dwars vanavond ook mee een stukje rijden toevallig?
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

WhomBom

nee, je moet niet als een bediel "vlaggenstok-style" ernaast gaan hangen. Ik moet standaard een beetje "verzitten" anders voel ik me niet happy, en als ik het niet doe rij de hele ijzerwinkel aan de grond. dan hoef je als je plat genoeg gaat, alleen maar het knie te laten hagen, en voila, hij komt aan de grond. Ik ga niet bewust naar voren hangen, maar op een of andere manier lijkt het altijd alsof ik deuken in de tank knuffel, zeker als het wat sneller gaat  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Dwars I asked you a question 8)
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "*LUCKY 13*"Dwars I asked you a question 8)

rustig mer, moet ook nog werken tussendoor :rofl: Nee helaas vanaaf niet mogelijk, de baas gaat sporten. Ik ga mogge ri Eifel  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

jammer, veel plezier murge!
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

WhomBom

ouwhoer, wappert me net onder het rijden een lens uit mn oog  :shock:

maar dat zal ik je zeggen, met een oog wel iets zien en met het ander niet is geen pretje  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

*LUCKY 13*

reed je emt een blauw leren jasje? of was dat je broer? dacht een g te herkenne?
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"ouwhoer, wappert me net onder het rijden een lens uit mn oog  

ik hoop toch wel een contactlens?? :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away