Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

WhomBom

Citaat van: "*LUCKY 13*"reed je emt een blauw leren jasje? of was dat je broer? dacht een g te herkenne?

jup, was jij dat op die rode kawa? jij reed bergaf, ik bergop, net toen was mn (ja dwars, contact-  :wink: ) lens uit het oog gewapperd
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"net toen was mn (ja dwars, contact-  :wink: ) lens uit het oog gewapperd

:twisted: En bijna blindelings vervolgde hij zijn weg, om toch nog veilig thuis aan te komen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

:yes6rs:  maar dan zie je cht niet veel  :!:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

behoorlijk shit hoor zonder lens te moeten rijden.
Kan er over meepraten (wel in de auto dan) :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom":yes6rs:  maar dan zie je cht niet veel  :!:

Je hebt geluk gehad, want ik heb het helemaal niet gezien. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Kan er over meepraten (wel in de auto dan) :?

Je mag er ook over meepraten op de motor hoor. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Kan er over meepraten (wel in de auto dan) :?

Je mag er ook over meepraten op de motor hoor. :wink:

nee laat maar, de motor is op het moment de enige plek waar ik mijn kwek langer dan 5 minuten stil kan houden :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Mixed feelings :? kan me 2cvtje verkopen voor de vrpr: maar buiten dat me dochtertje erover miemeld; heb ik er zelf ook mixed feelings over: ken deze als me broekzak (ja en die dingen hebben hun eigenaardigheden; ik dicht ze dan ook vrouwelijke trekjes toe), heeft een nieuw chassis, loopt als een tiet en is echt mijn koekblik :? en dan alleen maar voor een ander kleurtje weer een half jaar lopen zoeken voor een technisch goeie :?  :?

ik wor een emotionele ouwe loelie merk ik :cry:  :oops: en heb mezelf ook al antwoord gegeven: :banghead4rv:

Ik hou um gewoon en bel die koper af :yes6rs:

edit: net zoals Batman de Batmobiel heeft heb ik de Dwarsmobiel (past bij me) 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

*LUCKY 13*

Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "*LUCKY 13*"reed je emt een blauw leren jasje? of was dat je broer? dacht een g te herkenne?

jup, was jij dat op die rode kawa? jij reed bergaf, ik bergop, net toen was mn (ja dwars, contact-  :wink: ) lens uit het oog gewapperd


haalde jij die autos buiten om in en reed fzron bijna van de sokken????

en daarna haalde je me in op de rijksweg richting gulpen???
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

DeWitte

mag ik melden dat BusaBearke aan de BEEMER is  :yes6rs:  :angel:  :worship-cool:  :rofl:  :nana9oi:  :mrgreen:  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "*LUCKY 13*"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "*LUCKY 13*"reed je emt een blauw leren jasje? of was dat je broer? dacht een g te herkenne?

jup, was jij dat op die rode kawa? jij reed bergaf, ik bergop, net toen was mn (ja dwars, contact-  :wink: ) lens uit het oog gewapperd


haalde jij die autos buiten om in en reed fzron bijna van de sokken????

en daarna haalde je me in op de rijksweg richting gulpen???

Rijdt WB met een blauw leren jasje? Dan heb ik hem ook nog gespot vandaag... Weet alleen even niet meer waar...

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"Mixed feelings :? kan me 2cvtje verkopen voor de vrpr: maar buiten dat me dochtertje erover miemeld; heb ik er zelf ook mixed feelings over: ken deze als me broekzak (ja en die dingen hebben hun eigenaardigheden; ik dicht ze dan ook vrouwelijke trekjes toe), heeft een nieuw chassis, loopt als een tiet en is echt mijn koekblik :? en dan alleen maar voor een ander kleurtje weer een half jaar lopen zoeken voor een technisch goeie :?  :?

ik wor een emotionele ouwe loelie merk ik :cry:  :oops: en heb mezelf ook al antwoord gegeven: :banghead4rv:

Ik hou um gewoon en bel die koper af :yes6rs:

edit: net zoals Batman de Batmobiel heeft heb ik de Dwarsmobiel (past bij me) 8)

mooi ...wat je weg doet ben je kwijt.. en als je dochtertje erover aan het zagen is moet je da meiske haar zin geven,,..die 2.5 rooitjes zijn zo weg aan andere flauwekul..


kan ook nooit afstand doen..

WhomBom

Citaat van: "*LUCKY 13*"
Citaat van: "WhomBom"
Citaat van: "*LUCKY 13*"reed je emt een blauw leren jasje? of was dat je broer? dacht een g te herkenne?

jup, was jij dat op die rode kawa? jij reed bergaf, ik bergop, net toen was mn (ja dwars, contact-  :wink: ) lens uit het oog gewapperd


haalde jij die autos buiten om in en reed fzron bijna van de sokken????

en daarna haalde je me in op de rijksweg richting gulpen???

1-plaats zat  :oops:

2 volges mij wel ja, hoewel ik niet zo gek veel zag  :roll:

schmetzke, ik dacht ook jou effe te hebben gespot, samen met nog een (grijze husky?) sm... maarja, ik was op weg naar huis ivm mn lens  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "WhomBom"
1-plaats zat  :oops:

:shock:  maar goed dat Lucky13 en ik het rustig aan deden... :wink:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: "Dwars"mag ik melden dat BusaBearke aan de BEEMER is  :yes6rs:  :angel:  :worship-cool:  :rofl:  :nana9oi:  :mrgreen:  :mrgreen:


:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :?:  :?:  :?:  :?:  :?:

Nee he R, niet jij ook al :?
Het lijkt wel een epedimie te worden..
You may own the bike, but the bike possesses you.