Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

:? ik wist ut? vrouwen de 500 :lol:

en GEEN kwaad woord over me Eend :evil: ben DWARS genoeg om um dan gewoon te houden :mrgreen:

wor gek van mezelf  :banghead4rv:  :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars":? ik wist ut? vrouwen de 500 :lol:

en GEEN kwaad woord over me Eend :evil: ben DWARS genoeg om um dan gewoon te houden :mrgreen:

wor gek van mezelf  :banghead4rv:  :banghead4rv:

Het moet jou beslissing zijn, niet die van je vrouw, je dochter of wie dan ook.
Je weet nu wat je hebt, maar aan de andere kant krijg je met een nieuwe Dwarsmobiel wel weer de uitdaging om die ook goed en 100% te houden, Tis maar net wat je wil. :wink:
Wat ik dus alleen wilde zeggen die 500 is veel zeldzamer, dan je eend, die zie je regelmatig nog rijden. (en dat bedoel ik niet negatief) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

hou die eend nou maar gewoon, anders krijg je nog spijt dat je zo'n sjieke auto verkocht hebt.
(en wil je niet meer op de mail zetten dat dat ding te koop staat!, gelukkig kon ik hem op tijd verwijderen, mijn vrouw is nog al gek op zo'n ding, maar ik wil liever niet met zo'n paraplustok schakelen :guns:  :guns: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

The Dominator

Citaat van: "Dwars":? ik wist ut? vrouwen de 500 :lol:

en GEEN kwaad woord over me Eend :evil: ben DWARS genoeg om um dan gewoon te houden :mrgreen:

wor gek van mezelf  :banghead4rv:  :banghead4rv:

en daarbij deze wat je nu hebt is een rooie en je weet het:
die roten sind immer schneller (wenn sie nicht kaput gehen)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

:? geloof ben echt de weg kwijt :roll: Teveel aan de kop, Ouderdom?? ALzheimer-Light?? Gisteravond wezen pinnen en vergeet het geld uit de automaat te halen :oops:  :oops:

tijd voor vakansie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars":? ben echt de weg kwijt :roll: Teveel aan de kop EN Ouderdom EN ALzheimer-Light!!!! Gisteravond wezen pinnen en vergeet het geld uit de automaat te halen :oops:  :oops:

tijd voor het bejaardenhuis :mrgreen:

:lol:  :lol:  :lol:  Helemaal mee eens  :lol:  :lol:  :lol:

DeWitte

kom je me wel eens opzoeken dan???  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"Gisteravond wezen pinnen en vergeet het geld uit de automaat te halen :oops:  :oops:


:roll:  :shutup:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"kom je me wel eens opzoeken dan???  :?

is dat een hint  :?:

Motzippaldy

Citaat van: "The Dominator"
die roten sind immer schneller (wenn sie nicht kaput gehen)




:stupid:  :o
Proud on the South  

Herr Tod

Hmmmm ik kan een set Keihin FCR 33 carburateurs kopen voor 150 euro zoiets. Dilemma :? Doen of niet doen :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Hoe hard mag je muziek eigenlijk staan als je in de auto zit??
Ik kreeg namelijk een waarschuwing van een motorwout, dat de radio veel te hard stond... :shock:
En ik was nog zo lekker aan het meebleren, met J.Smit :oops:

zijn daar ook al regels voor of hoe zit dat eigenlijk :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Hoe hard mag je muziek eigenlijk staan als je in de auto zit??
Ik kreeg namelijk een waarschuwing van een motorwout, dat de radio veel te hard stond... :shock:
En ik was nog zo lekker aan het meebleren, met J.Smit :oops:

zijn daar ook al regels voor of hoe zit dat eigenlijk :?:

:laughing49so: daarom kraakt mijn rechter box dus ook zo :rofl:

Naar mijn weten geen regels voor hoor...

Maar ik ga eens een kopie van het wetboek opvragen...

Mij werd door een motorwout vriendelijk verzocht of ik mijn trekhaak eraf wil halen aangezien dit een afneembare is en voor de kentekenplaat zit en ze me dus niet kunnen flitsen :lol: als ie had geschreven zou het me €65,- hebben gekost  :shock: en ik heb hem zo bij de dealer gekocht  :?

Ze verwachten dus dat we alle wetten en regels kennen hier in NL, dat ze dan iedereen zo'n kopie opsturen (dus x17miljoen).

Mounty

Dat van die trekhaak is niks nieuws. Van het geluid ook niet,maar wat de uiterste zijn weet ik niet...iig in Belgie schijnt daar ook een wet voor te zijn.....

"muziek mag niet te hard omdat je dan sirenes en andere acoustische signalen niet hoort..."
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Hmmmm ik kan een set Keihin FCR 33 carburateurs kopen voor 150 euro zoiets. Dilemma :? Doen of niet doen :roll:

Moet daar geen setje 35'ers op???????????

ZO NIET: METEEN DOEN  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:

Ik heb voor de DRZ toen 350 voor een single-FCR39 betaald.

Enneuh, beste power/gasresponse update EVER  :!:  (je moet wel kunnen afstellen, anders heb je er weer geen ruk aan, maargoed neem aan dat dat geen probleem is)