Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

35'ers zitten op de GSX-R 400 GK76A SP. Maar het middenvermogen is nu al niet om over naar huis te schrijven met 33'ers. Dan kan ik beter die maat houden en dus het middenvermogen behouden maar wel meer bovenin omdat er meer lucht doorheen kan stromen.

Ik denk dat ik ook een eigen airbox ga maken met een of twee ronde filters er in maar wel een kleinere behuizing. Ik heb geen plaats meer om flauwekul in te bouwen :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"Dat van die trekhaak is niks nieuws. Van het geluid ook niet,maar wat de uiterste zijn weet ik niet...iig in Belgie schijnt daar ook een wet voor te zijn.....

"muziek mag niet te hard omdat je dan sirenes en andere acoustische signalen niet hoort..."

Ik heb in Bree (B) idd al een bordje zien staan dat het verboden is om je muziek zo hard te hebben staan dat je auto een rijdende disco lijkt.

Vind het trouwens ook een slecht argument dat je dan de sirenes niet kan horen, waarom kunnen doven dan hun rbw halen :?: die horen zeker de sirenes niet :?  enne een ambulance oid valt heus wel op in het verkeer, al is het alleen al door de zwaailichten.
Nee vond het gewoon beetje bullshit van die wout, gewoon ff interresant willen doen denk ik :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Youp

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"Hoe hard mag je muziek eigenlijk staan als je in de auto zit??
Ik kreeg namelijk een waarschuwing van een motorwout, dat de radio veel te hard stond... :shock:
En ik was nog zo lekker aan het meebleren, met J.Smit :oops:

zijn daar ook al regels voor of hoe zit dat eigenlijk :?:

:laughing49so: daarom kraakt mijn rechter box dus ook zo :rofl:

Naar mijn weten geen regels voor hoor...

Maar ik ga eens een kopie van het wetboek opvragen... Mij werd door een motorwout vriendelijk verzocht of ik mijn trekhaak eraf wil halen aangezien dit een afneembare is en voor de kentekenplaat zit en ze me dus niet kunnen flitsen :lol: als ie had geschreven zou het me €65,- hebben gekost  :shock: en ik heb hem zo bij de dealer gekocht  :?

Ze verwachten dus dat we alle wetten en regels kennen hier in NL, dat ze dan iedereen zo'n kopie opsturen (dus x17miljoen).

't mooiste is dat agenten zelf nieteens alle wetten weten en er ook vaak naast zitten  :lol:
opeloos benzine verslaafd...

Herr Tod

Over muziek gesproken...

//www.therockradio.com

Super goede radio :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

Citaat van: "Herr Tod"Over muziek gesproken...

//www.therockradio.com

Super goede radio :worship-cool:

ben al een partijtje metallica aan het luisteren  8)
opeloos benzine verslaafd...

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Over muziek gesproken...

//www.therockradio.com

Super goede radio :worship-cool:


Op dit moment een van  me favo band's

Lynyrd Skynyrd-Sweet Home Alabama   :worship-cool:
Proud on the South  

Mounty

Vandaag ff onderweg geweest met een Trike..zo ene met een VW motor.

Best leuk om eens te doen. Nou zet ik toch vraagtekens bij de veiligheid etc...
Achterop kun je een gordel omdoen...of een helm opdoen..een van de twee moet..De rijder hoeft beiden niet schijnbaar.

Bekijks heb je wel met zo'n ding..ik ben er met mijn FZtje erachteaangekoetjst..Naar3landenpunt,kop koffie en dan naar Mesch alwaar een cola voor verfrissing zorgde..

De Motorgroet:
Sommigen groeten wel de trike andere niet....meestal de chopper en chopperachtige groeten wel de trike. Andere rijders groeten mij als motorrijder wel maar de trike dus niet..best lollig soms..

Volgend jaar zomer wil ik ook zo'n ding gaan huren en dan met vrouwlief naar Zeeland of zo koetsjen...samen met een ander stel dan.

IK en de anderen hebben zich ermee geamusseerd..das het belangrijkste..en het weer zat toch nog een beetje mee..droog gebleven..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: "FZ_Ron"

IK en de anderen hebben zich ermee geamusseerd..das het belangrijkste..en het weer zat toch nog een beetje mee..droog gebleven..


:stupid:  :worship-cool:


Ik groet alle motorrijders en trike rijders ook  :wink:
Proud on the South  

Herr Tod

Een trike groeten?? Dan kun je net zo goed alle brommertjes ook gaan groeten :? Ik ben sowieso te druk bezig met schakelen om altijd te groeten :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

er zijn zelfs foto's gemaakt...zal ze plaatsen als ik ze heb ontvangen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Gezocht: een lading WC rolletjes, die van karton dus. Ik heb die nodig om een mal te maken van mijn toekomstige uitlaat :roll: Es kijken dat ik een kleuter een euro in de handen duw en dan regelt die me een doos uit het handenarbeid lokaal of zo :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Net terug van het BK SuperMotard Battice.

Miljaar, we hebben weer genoten van een écht Waals SM spectakel (80% offroad)  8)  8)
Helaas waren Seel en consorten niet aanwezig vanwege de finale van het Italiaans kampioenschap, maar dat mocht de pret absoluut niet drukken  :P

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Gezocht: een lading WC rolletjes, die van karton dus. Ik heb die nodig om een mal te maken van mijn toekomstige uitlaat :roll: Es kijken dat ik een kleuter een euro in de handen duw en dan regelt die me een doos uit het handenarbeid lokaal of zo :lol:


:twisted: Zorgen dat je ergens de schijt van krijgt, krijg je ook rolletjes genoeg. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Ik denk dat ik beter PVC kan gebruiken om een mal te maken. Dat is vormvast en... kan ik alvast ff testen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Ik denk dat ik beter PVC kan gebruiken om een mal te maken. Dat is vormvast en... kan ik alvast ff testen :twisted:

wel ook duurder:

als je geduld hebt: :lol:  ik heb P gevraagd om te kijken in het Hotel waar zij werkt naar leeggescheten rolletjes :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away