Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

:rofl:

Nee bedankt. Die rolletjes zijn meestal ovaal en dat gaat een hoop gepiemel geven om dat allemaal goed te krijgen en uiteindelijk krijg ik er de schijt van en ga ik toch voor de PVC oplossing :roll: Mezelf kennende druk ik toch op die startknop om het geluid te testen, ik ben bang dat ik dan heel even een dubbele expansieuitlaat heb en daarna leren de buren nieuwe woorden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


The Dominator

sow, weer effe lekker gesleuteld... sta dr nog steeds van te kijken dat ik totnutoe alle bouten na effe te laten weken in de WD40 gewoon heb kunnen losdraaien terwijl ze toch al een jaartje of 40 in weer en wind hebben gestaan....... hebben die duitsers toen toch goed werk verricht! hebben iig niet bespaard op inferieure bouten en moeren :mrgreen:

anyway
- velgen zijn eraf en liggen al bij giessen om te stralen verzinken coaten
- nieuw rubber is al besteld en kan dr om als giessen klaar is
- spatborden er al afgeschroefd
- bevestiging van spatborden aan achteras al eraf

kan nu beginnen aan
- de mal te maken voor de bodemplaat vd RVS veiligheidsbeugel
- nieuwe tussenstukken maken om de spatborden wat hoger te monteren ivm dikkere/hogere banden
- kabelboom eruit sleuren en op prikbord nieuwe maken

dus genoeg te doen de komende weken, nu nog de tijd vinden :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Road Racing Tonnie

Marcel een waarschijnlijk overbodige opmerking, maar, indien de tractor geen rolbeugel (veiligheidskooi) heeft, mag alleen de eigenaar er mee gaan rijden, dus geen buitenstaander.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

The Dominator

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Marcel een waarschijnlijk overbodige opmerking, maar, indien de tractor geen rolbeugel (veiligheidskooi) heeft, mag alleen de eigenaar er mee gaan rijden, dus geen buitenstaander.

is toch perfect!! meteen een goed excuus dat er niemand anders op mag rijden....... maareh we gaan een rolbeugel maken al is t maar om de onwetende politieagent tot genoegen te zijn............. :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"er zijn zelfs foto's gemaakt...zal ze plaatsen als ik ze heb ontvangen..

bij deze dus..

Hingerop dat dink..


Nog inge hingerop..


Me dochters willen dan ook ff....


FF Posen.....nou jaahhh..


BTW..ik had het pak echt niet aan om op de trike te rijden..maar ik kwam net terug van een ritje toen deze trike voor de deur stond..

? een vreemde blond schoonheid achterop..

zo zijn we een ritje zuidlimburg gaan maken..Vrienden (jah..die heb ik ook) op de trike en ik met metgezellin volgende.. :lol:

Genoten hebben we...next year more..

{edit by Ron: Fotoformaat aangepast :lol: }
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

volgende keer zal ik de foto's resizen..solly vool het ongemak.. :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

hee Ron, had je die piccies niet es ff wat kunnen verkleinen, ik krijg een muisarm van het scrollen :mrgreen:
















Leuke foto's hoor :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

mijn scrollwieltje heeft het ervan begeven  :?












geintje :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"volgende keer zal ik de foto's resizen..solly vool het ongemak.. :oops:
[/size][/color]

no more 2 say... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Ik heb nergens last van :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Ik heb nergens last van :mrgreen:

:shock: Dan heb je de foto's ook niet gezien. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

WhomBom

jawel, maar met een 100" beeldscherm hoef je niet zo veel te scrollen  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

QuattroFrits

Citaat van: "WhomBom"jawel, maar met een 100" beeldscherm   :roll:

:shock: Daar droom je zeker van, of heb je een kleine bioscoop als computer. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

zeg mag 't ook een maatje kleiner  :roll:


m'n muis loopt warm  :rofl:

Mounty

A hot mice...better than a cold pu##y.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009