Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Ik was vanmiddag in het zuiden met de cinq, moest ergens zijn met de kids, toen kwam ik op het idee dan maar ook een ijsje te halen bij het ijsboerke, dat doe ik dus nooit meer met dat ding  :?

hopelijk heeft niemand me gezien  :oops:

is dat zo'n ding met 'n verzekeringsplaatje  :mrgreen:

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ik was vanmiddag in het zuiden met de cinq, moest ergens zijn met de kids, toen kwam ik op het idee dan maar ook een ijsje te halen bij het ijsboerke, dat doe ik dus nooit meer met dat ding  :?

hopelijk heeft niemand me gezien  :oops:

why?? :?:  :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Wie kent het nog ? CHIPS...met die twee motoragenten.

Vandaag in ik geloof Kerkrade zoiets gezien...Ongeveer zo'n motor (beige)met ongeveer zo'n "agent" in apepakje erop..Moest meteen aan de serie op tv denken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

rsv2002

Jaaahhh, CHiPs!!! Is jeugdsentiment :shock:  8)
Met de politie- Kawa's, die oneindig veel versnellingen hadden, die bleven maar schakelen, ook bij constante snelheden... :lol:

Die ene agent met dat Zuid- Amerikaanse uiterlijk heeft volgens mij een paar jaar geleden nog eens reclame gemaakt voor een of ander afslankmiddel...
geld was zeker op... :roll:
 dirty mind is a joy forever!!!

B-Witch

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik was vanmiddag in het zuiden met de cinq, moest ergens zijn met de kids, toen kwam ik op het idee dan maar ook een ijsje te halen bij het ijsboerke, dat doe ik dus nooit meer met dat ding  :?

hopelijk heeft niemand me gezien  :oops:

why?? :?:  :?:


Omdat die blauwe prul zo supersonisch snel is bergop :roll:  :roll:  :roll:

De kids moeten dan maar kiezen of delen, of achterop op de motor, of ergens anders een ijsje :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Citaat van: "rsv2002"Jaaahhh, CHiPs!!! Is jeugdsentiment :shock:  8)
Met de politie- Kawa's, die oneindig veel versnellingen hadden, die bleven maar schakelen, ook bij constante snelheden... :lol:

Die ene agent met dat Zuid- Amerikaanse uiterlijk heeft volgens mij een paar jaar geleden nog eens reclame gemaakt voor een of ander afslankmiddel...
geld was zeker op... :roll:



geweldige serie....
Als kind zie je dat niet, dat schakelen, dat moest zo, dat was ruig!!!
zou ik best nog wel eens een aflevering van willen zien, mss wel wat van op internet te vinden :!:

enne Ron er rijd in het zuiden idd zo'n soortgelijke motor rond, volgens mij komt die van bij jolanda uit de zaak, en is die ingevoerd uit amerika.
zal het eens navragen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

May Day

edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"[
:wink:

Zo'n helm heb ik hier ook nog liggen. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Net terug van 2 daagjes Amsterdam 8) Toch wel een superstad: van alles te beleven Artis, Musea, multiculti en een boottochtje is ook leuk :yes6rs: en de meeste amsterdammers toch wel relaxte gasten: veel gelachen daar.

Ow ja nog een paar echte "oldie's" gespot: Een Triumph Bonneville en een Beemer stonden voor ons hotel.





enne never herrie zoeken als koekblik met een tram: verlies je geheid  :yes6rs: we waren net opgestapt op lijn 3 toen het kraakte  :lol: ook nog voor het pliessiebureau: moesten we tot aan de Albert Cuyp te voet :?  



leuke stad: wel duur :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

ene weer teruk op gen dörp? :wink:
Smells like rubber

DeWitte

jow :wink: moet morgen nog werken  :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Net terug van 2 daagjes Amsterdam 8) Toch wel een superstad: van alles te beleven Artis, Musea, multiculti en een boottochtje is ook leuk :yes6rs: en de meeste amsterdammers toch wel relaxte gasten: veel gelachen daar.

leuke stad: wel duur :?

kost wat maar dan heb je ook wat :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

:roll:

vandaag op zo'n tweewielig ding waar je op moet staan zeg maar gereden. Ik weet niet hoe het heet, maar het werkt doordat het apparaat voelt als jij naar voren/ achteren op leunt en gas geeft/remt om rechtop te blijven. alsof je een bezem op je vinger balanceert zeg maar alleen ben je nu zelf de bezem.

best wel lachen moet ik zeggen :lol:  alleen geen 5500 euro waard  :shock:  voor dat geld krijg je ook iets dat harder dan 20 gaat  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

pokke suzuki / kayaba..


kom er net achter na een hele hoop gevraag dat ze de voorvorken voor de GSX-R1000K7 zwaar gewijzigd hebben tov de K5/K6 vorken...
meer instelbaarheid (high en lowspeed op de compressie standaard ) maar erger ze zijn van 43mm binnenpoten naar 45mm gegaan..

wow...daar zijn we weer blij mee..

fietsen komen pas voor de klanten volgend jaar beschikbaar, de voorvorken daarmee dus ook...

echter..het raceseizoen start vroeg , vroeg in februari zijn er al de eerste testen met 07 materiaal en dan zal er toch echt racevering op moeten zitten.

aléz...als je geen fiets / vork in handen hebt kun je niet kijken wat er nog past qua modificatie spul...of wat er nieuw gemaakt / ontwikkeld moet worden..

met een beetje geluk krijgt het "Van Mol team" al de eerste fiets voor Danny nog voor de kerst ingevlogen "straight out japan" ..en dan hebben we (ikke en bitubo italie en het team)  dus precies één maand te tijd om de vering eraf te slopen, te kijken wat ze gewijzigd hebben , research en testwerk te gaan doen, nieuwe racecomponenten te maken , ze erin te zetten.

pfffffffffffff....dat gaat kort dag worden..

de aftermarked (en met name de verings en uitlaten branche die in de racerij zitten) worden knettergestoord van de japanse motorfabrikanten..ieder jaar nieuwe fietsen, nieuw materiaal en andere specificaties ...dat spul staat in november op de beurs ieder jaar en kan dan niet uitgeleverd worden terwijl ze toch echt in februari al raceklaar moeten zijn en voorzien van zaken als race-vering en uitlaatsystemen.
geeft je dus veeeeeeeeeeel te weinig tijd om e.a te ontwikkelen

alez...wordt dus weer stress..hopen dat die eerste K7 nog voor de kerst binnen is met de "special nippon delivery" ...dan als een gek de voorvork eruit en naar Italie met het spul..

jaja......

The Dominator

Citeerteam Scuderia Pomodoro Rosso!
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

oftwel team de roej temat  8) (waor iech sjuz euver zilver/blauw aont deenke veur ut CBRke)  :?

mejje es ter zwoer gesubsidieerde blingbling bitubo shit op kump dan zal t waal roed motte weure he??



color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl