Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

jullie zouden met die tomaten en Bertoli meer eens moeten gaan denken aan



breng ik de Vino en de sigaren wel mee :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

jij had gewoon gezellig mee moeten gaan naar milano binnenkort...

tomaten in overvloed daar..

La Scuderia Pomodoro Rosso goes Milano

Alez...moet bij Bitubo Italia de sponsorbesprekingen gaan voeren voor dottore Sjeelski's WK-supersport gerei voor seizoen 2007  :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"jij had gewoon gezellig mee moeten gaan naar milano binnenkort...

ik mag niet meer met Sjeelski weg :cry: de baas is de laatste keer nog niet te boven :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"jij had gewoon gezellig mee moeten gaan naar milano binnenkort...

ik mag niet meer met Sjeelski weg :cry: de baas is de laatste keer nog niet te boven :rofl:

je kan sowieso niet mee deze keer in milaan, we slapen namelijk op 1 kamer :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"jij had gewoon gezellig mee moeten gaan naar milano binnenkort...

ik mag niet meer met Sjeelski weg :cry: de baas is de laatste keer nog niet te boven :rofl:

je kan sowieso niet mee deze keer in milaan, we slapen namelijk op 1 kamer :mrgreen:

stel je niet aan de vorig keer, hebben we ook lekker lepeltje, lepeltje gelegen in die bedstee :rofl: dus dat zou het probje niet zijn: dat ik falliet ben wel dus :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Alez...moet bij Bitubo Italia de sponsorbesprekingen gaan voeren voor dottore Sjeelski's WK-supersport gerei voor seizoen 2007  :mrgreen:

zeg dan maar niet hardop dat herr sjeelski nne cbr van 91 heeft dan, maarja die zullen mn naam nog wel kennen van die "grotemensenshock" voor de rooie domiragger............. hebben ze ook een halfuur over dubbelgelegen..... pronto?? una shock pora dominatore 1988?? pardano?? 100kg?? ey guiseppe regarda al musea d'i pomodore 'd uno shock di vespa scooter pora dominatore de sjeelksi d'olanda :rofl:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

karz

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"
Alez...moet bij Bitubo Italia de sponsorbesprekingen gaan voeren voor dottore Sjeelski's WK-supersport gerei voor seizoen 2007  :mrgreen:

zeg dan maar niet hardop dat herr sjeelski nne cbr van 91 heeft dan, maarja die zullen mn naam nog wel kennen van die "grotemensenshock" voor de rooie domiragger............. hebben ze ook een halfuur over dubbelgelegen..... pronto?? una shock pora dominatore 1988?? pardano?? 100kg?? ey guiseppe regarda al musea d'i pomodore 'd uno shock di vespa scooter pora dominatore de sjeelksi d'olanda :rofl:


:rofl:  doe es gek vraag een shock voor je tractor
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

ouwhoer, er is weer es een duister gek geworden  :shock:
360'er achterband op een GS  :roll:



en nog een mooie



geen idee waarom de pics het niet doen?  :?

edit: piccie's gefixed by dwars :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

dit is pas een achterband :shock: ik vind um trouwens wel onwijs mooi :oops:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

aaaah zo zit dat met die piccies  :roll:

hier zie je de omvang van de achterband wat beter.... maar die is alleen voor show doeleinden, om "gewoon" te rijden heeft ie een 240  :shock:




ps, die hardcore chopper is vet  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Citaat van: "WhomBom"aaaah zo zit dat met die piccies  :roll:

hier zie je de omvang van de achterband wat beter.... maar die is alleen voor show doeleinden, om "gewoon" te rijden heeft ie een 240  :shock:




ps, die hardcore chopper is vet  :yes6rs:

kan aan mij liggen maaruh...zat ook al naar die eerdere pic te kijken...

volgens mij staat dat achterwiel niet "in lijn"..


niet dat t wat uitzal maken he

:wink:

@Nippon

zeg wat zal ik doen  :!:

de stuurmoffen eraf halen  :?:

of wordt 't nog koud dit jaar  :mrgreen:

DeWitte

laten we het niet hopen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "BoxerQ"zeg wat zal ik doen  :!:

de stuurmoffen eraf halen  :?:

of wordt 't nog koud dit jaar  :mrgreen:

erop laten zitten

heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het koud wordt als je ze eraf gooit...zitten laten dus..

:wink:

WhomBom

vorig jaar hadden we eind oktober ook nog wel redelijk weer, maar kwam er toch nog sneeuw. Stuurmoffen mooi laten zitten dus   :yes6rs:
Ik moet mijn brommertje nog verzekeren voordat het koud wordt... en dan maar hopen dat het gaat sneeuwen  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."