Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

MSN = kapot  :roll:

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"MSN = kapot  :roll:


MakSnelNieuwe   :lol:
Proud on the South  

DeWitte

sow, net ffkes 140 km gedraaid met de beemer in der duuster, in me uppie (hoef je ook niet op iemand te wachten  :twisted: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Had me ff gebeld, had ik iemand gehad om op te wachten :mrgreen:

Een nieuw mysterie... mijn Bandit weegt droog 165 kilo. Het blok weegt maar 53 kilo. Waar hangen die andere 112 kilo's dan uit?!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"Had me ff gebeld, had ik iemand gehad om op te wachten :mrgreen:

Een nieuw mysterie... mijn Bandit weegt droog 165 kilo. Het blok weegt maar 53 kilo. Waar hangen die andere 112 kilo's dan uit?!



Wielen met banden, stalen frame, voorvork, tank, zadel etc
Proud on the South  

Mounty

Motorgek of niet...twee en een halve motor in zijn woonkamer heeft deze motorgek. Het ruikt er iig naar benzine. ROKEN VERBODEN !!

Iemand van "ons" die ook zijn motor in zijn/haar woonkamer heeft staan :?:  :?:

Deze heeft ze in de woonkamer staan omdat hij nergens een berging o.d. heeft...

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Motorgek of niet...twee en een halve motor in zijn woonkamer heeft deze motorgek. Het ruikt er iig naar benzine. ROKEN VERBODEN !!

Iemand van "ons" die ook zijn motor in zijn/haar woonkamer heeft staan :?:  :?:

Deze heeft ze in de woonkamer staan omdat hij nergens een berging o.d. heeft...


wel een echte liefhebber 8) : kende vroegah ene die had z'n Guzzi Le-Mans in de keuken staan, zodat ie in de winter toch startte :lol: ging zelfs zover dat z'n vrouw hem voor de keuze stelde: ik of die motor eruit: koos hij voor de moto :rofl: :rofl: (was idd een lelijke vrouw :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Komt bij mij toch niet in de huiskamer hoor!?!

Hakinnen

Bij mij staat er ook één binnen..niet in de huiskamer weliswaar maar netjes in de ruimte waar mijn PC gedoe staat
Vroegah wel...hadden we een tweetakt-soes in de kamer staan...met een rose schemerlampje erop...hahahaha...rook er altijd naar Castrol TTS

B-Witch

Helemaal vreemd vind ik het niet, als je geen goede andere optie hebt, en je motor zou buiten aan de straat moeten staan, dan is het zo'n stom idee nog niet :wink:

Ik weet zelfs  iemand die een auto in de huiskamer had staan, ter decoratie :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Helemaal vreemd vind ik het niet

:shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Moet je zorgen dat je een graasj hebt (huurt desnoods) of een stal ofzo :roll:

Steefke™

Citaat van: "FZ_Ron"Motorgek of niet...twee en een halve motor in zijn woonkamer heeft deze motorgek. Het ruikt er iig naar benzine. ROKEN VERBODEN !!

Iemand van "ons" die ook zijn motor in zijn/haar woonkamer heeft staan :?:  :?:

Deze heeft ze in de woonkamer staan omdat hij nergens een berging o.d. heeft...


ik heb een paar jaar geleden een kennis geholpen met het inelkaar zetten van zijn crossmotor (in de woonkamer) en wat denkje die waam starte het ding ook nog binnen, we konden gelijk allemaal naar buiten vluchten, hij woonde destijds in heugem en had alleen een schuurtje van 2 bij 3 ter beschikking :)}
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "FZ_Ron"Motorgek of niet...twee en een halve motor in zijn woonkamer heeft deze motorgek. Het ruikt er iig naar benzine. ROKEN VERBODEN !!

Iemand van "ons" die ook zijn motor in zijn/haar woonkamer heeft staan :?:  :?:

Deze heeft ze in de woonkamer staan omdat hij nergens een berging o.d. heeft...


ik heb een paar jaar geleden een kennis geholpen met het inelkaar zetten van zijn crossmotor (in de woonkamer) en wat denkje die waam starte het ding ook nog binnen, we konden gelijk allemaal naar buiten vluchten, hij woonde destijds in heugem en had alleen een schuurtje van 2 bij 3 ter beschikking :)}

leuk toch (achteraf gezien dan).
Garage heeft niet iedereen, en om een garagebox te huren, moet ook maar net voor handen zijn  en een beetje schappelijk geprijsd, meestal kost het huren van een garagebox ongeveer de helft van de huur van een eengezinswoning, lekker bezig ben je dan.
Nee gewoon in de woonkamer. 8)
crossmotor in de keuken, bij ons thuis vroeger ook geen vreemd iets :wink:

(om de mam te plagen, of gewoon in onderdelen op een krant in de hoek) :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

wordt me gevraagd of ik de richtingaanwijzer wil vastzetten deze is losgerammeld  :?

ik zeg tis jot jong  :roll:

het gevolg is dat de hele achterkant gesloopt moet worden om erbij te kunnen  :banghead4rv:





wat 'n achterlijk ding zeg   :!:  :evil: