Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

De nieuwe Super-Super Duke


Motzippaldy

Met R1 voorvork  :twisted:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

:rofl: Dat viel ff mee...
Ik had net een CJIB envelop bij de post, en aangezien die me geen kerstkaartje willen sturen, denk ik: Oh jee, nu hebben ze ergens geflitst...als het maar niet met de motor is geweest. :shock:
Gelukkig niet dus, met de auto geflitst en nu moet ik 14 hele eurootjes betalen :rofl:  overschrijding van de maximum snelheid met maar liefst 4 km na correctie (ik had heel verschrikkelijk 87 km gereden) :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl"overschrijding van de maximum snelheid met maar liefst 4 km na correctie (ik had heel verschrikkelijk 87 km gereden) :roll:


Snelheid duivel  :shutup:
Proud on the South  

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"overschrijding van de maximum snelheid met maar liefst 4 km na correctie (ik had heel verschrikkelijk 87 km gereden) :roll:


Snelheid duivel  :shutup:

:oops:  :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "suzuki-girl"overschrijding van de maximum snelheid met maar liefst 4 km na correctie (ik had heel verschrikkelijk 87 km gereden) :roll:


Snelheid duivel  :shutup:

:stupid: Maniak  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"MODA @CETERA Rechtstraat 54 Wyck-Maastricht
Opening vrijdag 16 maart 2007 !!!!!

Kijk Desmo als je Spam verspreid mot je ook vertellen wat er staat te gebeuren :wink:


8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Voor wie zich aangetrokken voelt :mrgreen:
De oplossing voor Pain in the Ass
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Net terug van een middagje rijden. :wink:
Lekker, en helemaal niet koud, en ik moet zeggen behoorlijk druk in het zuiden.
Voor Valkenburg kreeg ik ineens een stopteken van een Motorpliessie die achter me reed, controle van de papieren enzo, nog een tijd met deze man staan praten, was zeer over mijn GSR te spreken, (reed zelf een Bandit prive).
En ook leuk; de eerste keer een GSR (mannelijke berijder) gespot @ het circuitje...eerst voor me, maar niet voor lang :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

:shock:



en nog verdwalen  :roll:

DeWitte

In Echt is iemand de gaskachel om de oren gevlogen :shock: Pand staat op instorten  :shock:  we gaan maar eens kieke wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"In Echt is iemand de gaskachel om de oren gevlogen :shock: Pand staat op instorten  :shock:  we gaan maar eens kieke wa :mrgreen:

:rofl:

DeWitte

ja is geen ouwkutterij. Man in kwestie is per heli naar Aken (brandwondencentrum)

CiteerZwaargewonde bij ontploffing in Echt

Een 58-jarige man is vanochtend zwaargewond geraakt bij een ontploffing in Echt. Hij is niet in levensgevaar.

De Echtenaar was aan het werk in een kantoor waar een gaskachel ontplofte. Het kantoor is een aanbouw van een woning in de Oranjestraat. De man is met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Aken gebracht. De schade aan het kantoor is groot. Bij de ontploffing is de gevel eruit geblazen en ook het dak is verwoest.

bron L1
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

dalijk als ik in Echt kom, eens ff checken daar  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.