Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

AMSTERDAM (ANP) - Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek.

Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen. Op de zin 'Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..... antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).

 :shock: tis maar dat jullie het weten.... :angel:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Zegt genoeg over de nederlandse man van tegenwoordig :rofl:

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"AMSTERDAM (ANP) - Seks is bepaald geen prioriteit voor de goed opgeleide, geëmancipeerde vrouw in Nederland. Die heeft liever een boek. Of iets anders. Alleen de tuin trekt nog minder belangstelling dan een vrijpartij. En ook het verschijnsel partner verliest het nog van het boek.

Dat blijkt uit een onderzoek van het weekblad Opzij, gedaan onder 775 lezeressen. Op de zin 'Ik kan mij geen leven voorstellen zonder..... antwoordden de Opzij-vrouwen: mijn vrienden (82 procent), boeken (80 procent), mijn partner (75 procent), mijn kinderen (70 procent), mijn familie (69 procent), mijn werk (66 procent), vakantie en reizen (56 procent), mijn hobby's (49 procent), seks (38 procent) en mijn tuin (33 procent).

 :shock: tis maar dat jullie het weten.... :angel:


zegt iets over de geëmancipeerde vrouw in Nederland  :shock:

voor de duidelijkheid ( je hebt dus al kinderen  :roll: )

B-Witch

Whahahaa, ik heb idd kinderen, maar ben geen lezeres van dat tijdschrift..  :wink: dan was de uitkomst wel iets anders geweest
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:?:  :?: Als ik goed kan tellen heeft 618% van de lezeressen een antwoord gegeven.
Waar komen die 518% vandaan want ik eindig altijd bij 100%. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

15-11-2005 AMSTERDAM – Opnieuw heeft er een liquidatie plaatsgevonden in Amsterdam. Dit keer was het S. N. die uitschakeld werd in het criminele circuit. S. N. handelde jarenlang in goederen en vervoerde die met een groot schip van Spanje de grens over naar Nederland. Dit leverde deze man veel geld op en hij kocht daarvan een huis in Spanje. De politie zoekt nog steeds naar de dader(s).

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Busaberke

Let ff op als je vandaag soms over de A2 bij Maastricht rijdt.
Er is een grote controle (snelheid + algemene controles) in de nabijheid van de Geuselt.

Ze zijn weer lekker aan het burgertje-pesten.  :evil:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

AngelInMe

Thnx daar kom ik regelmatig ;) En staan ze ook regelmatig te controleren...

Joepie1958

Dat was weer een geweldige aktie van de dienders, file stuk langer en het liep totaal niet op de stadstraverse, zo erg dat ik zelfs voor het laatste (voetgangers) verkeerslicht richting Eijsden moest stoppen :evil:
Volgens mij alleen een paar mensen gepakt die uit frustratie dan nog maar net door rood wilden rijden :(
(kun je nog altijd gooien op uitlokking??)
Dames en heren u bent bedaaaaaaaankt :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

en tegenover de Geuselt waren ze ook nog brommertjes aan het pesten...hadden zelfs een karretje achter hun bus hangen om 3 brommers mee te nemen..

Ik had de riem om, hield me aan me snelheid, geen foon in me hand...dus ik mocht doorrijden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Vandaag de hele dag zitten tellen :? Morgen is balans op t werk, dan wordt alles van de voorraad geteld. Nou vraag ik me af wat ze nog willen tellen want dat hebben de 2 gekken al gedaan :roll: Ik denk dat we kunnen gaan beunen :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: "Herr Tod"Vandaag de hele dag zitten tellen :? Morgen is balans op t werk, dan wordt alles van de voorraad geteld. Nou vraag ik me af wat ze nog willen tellen want dat hebben de 2 gekken al gedaan :roll: Ik denk dat we kunnen gaan beunen :lol:

Succes!!!


Herr Tod

Het lijkt school wel... je staat veel te vroeg op, gaat door de kou en sneeuw er heen en dan valt de les uit en heb je geen fuck te doen :lol: Na de pauze zijn we maar naar huis gegaan. Nu kan ik eindelijk de motor eens poetsen :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Sirkwietjuh

Citaat van: "Busaberke"Let ff op als je vandaag soms over de A2 bij Maastricht rijdt.
Er is een grote controle (snelheid + algemene controles) in de nabijheid van de Geuselt.

Ze zijn weer lekker aan het burgertje-pesten.  :evil:

Miljaar die zie ik nu pas  :roll:
Ben een paar maal over de a2 geknald en heb echt totaal niet opgelet  :roll:

Na ja we zullen wel zien
Fuck the system !!!