Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Dwars"had er aan gerekend: zal tussen de 26 en 66 pleuro liggen: :(  zonde centen: kan je beter verbrassen in de kroeg

:shock: poep gebeurd (shit happens)

Risico van het vak.......helaas :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"vanmiddag geflitst oppe brommert rond 16:40uur :? nog iemand?? Herr Tod mss??

langs imstenrade ri huls/simpelveld ter hoogte van het crematorium :arrow:
nondeju: mistig, regen, helemaal niet op auto's langs de weg aan ut letten. stond daar een fiat met grote flitslampen. Ik zal zo rond de 90 km/h gereden hebben, je mag daar 70 :?

Meestal bleef ik daar achter de auto's hangen totdat ik bij de brug kwam. Maar nu hoef ik daar niet meer te rijden :wink:

Heb net even gekeken.... was een aangekondigde controle :oops: :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Heb net even gekeken.... was een aangekondigde controle :oops: :lol:

:shock: komt ie nu mee :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Mijn evil brommer loopt weer :lol: Ringdingding ... en dan hangt de hele garage vol blauwe kwalm :mrgreen: morgen er mee door het bos pratschen
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Weet je dat ik jou hier nog hoorde toen je bijna thuis was :shock:  :shock: tering maakt die evil-brommert een pokkeherrie :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik bedoel mijn echte brommer, de 0.065 liter 9 gater 8) Overigens klinkt de Bandit nu net zoals de brommer, alleen wat dieper :lol: Morgen heb ik hopelijk de DB-killer.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


AngelInMe

Hier in Oslo is het koud, -7 en een dik pak sneeuw. We komen hier een keer zomers terug met de motor en een tentje 8) Mooie omgeving hier!

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Hier in Oslo is het koud, -7 en een dik pak sneeuw. We komen hier een keer zomers terug met de motor en een tentje 8) Mooie omgeving hier!

OSLO?? :shock:  :shock: brrrrrrrrrrrrrr

have Fun 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Hier in Oslo is het koud, -7 en een dik pak sneeuw. We komen hier een keer zomers terug met de motor en een tentje 8) Mooie omgeving hier!

OSLO?? :shock:  :shock: brrrrrrrrrrrrrr

have Fun 8)

thnx, vannacht wordt het hier -14 ;)

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Hier in Oslo is het koud, -7 en een dik pak sneeuw. We komen hier een keer zomers terug met de motor en een tentje 8) Mooie omgeving hier!

OSLO?? :shock:  :shock: brrrrrrrrrrrrrr

have Fun 8)

thnx, vannacht wordt het hier -14 ;)

Dan laat je maar lekker warmen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Ben er eens 3 weken geweest heb niet veel meer gezien dan meren en de binnekant van ut bos ma wel hele mooie natuur......  :P  :P
Zou er zo van de zomer heen willen rijden tentje mee en wat kleine dingen......
En de rest zie je daar wel, echt super!!!

Have lots of fun  :!:  :!:  :!:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Road Racing Tonnie

Zaterdag is onze dochter (Brenda Racing) met haar gezinnetje, richting Oostenrijk vertrokken, om met hun viertjes lekker een weekje sneeuwpret te hebben, gisteravond belde zeer geemotioneerd, vanuit het Ziekenhuis, ze was toen al geopereerd, daar 1 of andere wilde malloot haar totaal ondersteboven heeft geramd op de piste, heb op het punt gestaan om met de Busa naar haar toe te gaan, daar ik mijn auto aan hun heb meegegeven, en om haar wat moed in te spreken, maar ik vertrouw het weer niet helemaal aldaar, ze zal zeker nog 4 dagen daar in het krankenhaus moeten verblijven, wij vinden het zwaar !#$^*&^%$#@#$%^^%$ voor hun, bah bah bah.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Dat is idd zeer slecht nieuws.
Gelukkig is het in oostenrijk, geloof me maar, de ziekenhuizen en de zorg daar in het algemeen zijn gewoon prima.
Het zou idd zeer onverstandig van je zijn om daar met de Busa naar toe te rijden, het sneeuwt daar nog steeds.
Begrijp wel dat je haar moed in wil spreken, maar ga geen gekke dingen doen, ik geloof niet dat ze daar op zit te wachten.
Ik denk dat ze de Pap liever in one piece wil zien als ze terug komt :wink:
iig veel beterschap voor haar, en veel sterkte voor het hele gezinnetje :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Zaterdag is onze dochter (Brenda Racing) met haar gezinnetje, richting Oostenrijk vertrokken, om met hun viertjes lekker een weekje sneeuwpret te hebben, gisteravond belde zeer geemotioneerd, vanuit het Ziekenhuis, ze was toen al geopereerd, daar 1 of andere wilde malloot haar totaal ondersteboven heeft geramd op de piste, heb op het punt gestaan om met de Busa naar haar toe te gaan, daar ik mijn auto aan hun heb meegegeven, en om haar wat moed in te spreken, maar ik vertrouw het weer niet helemaal aldaar, ze zal zeker nog 4 dagen daar in het krankenhaus moeten verblijven, wij vinden het zwaar !#$^*&^%$#@#$%^^%$ voor hun, bah bah bah.

da's 'n klote bericht Tonnie :? snelle beterschap voor je dochter.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"

da's 'n klote bericht Tonnie :? snelle beterschap voor je dochter.

:stupid:  sterkte ermee!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."