Hoofdmenu

Auw wiever hok

Gestart door Herr Tod, 19 september, 2005, 17:44:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Citaat van: "FZ_Ron"Ik hoef idd geen bril meer voor vast.

Is wel koud dan als je zit te poepen  :shock:


:mrgreen:  :wink:

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"fijn te horen dat het zo goed gegaan is.


:stupid:

Succes met je "scherpe" blik  :wink:

Karin



En dit wordt waarschijnlijk vanavond het nieuwe speeltje van John. Hij heeft zijn R1 nog niet eens klaar en heeft alweer wat nieuws gevonden.
Maar ik moet zeggen...het is wel een mooie duc.  :D

Verder wil ik nog mijn nieuwe huisgenootje aan jullie voorstellen. Het is tot nu toe een echte handenbindertje. Letterlijk en figuurlijk. Tjonge wist niet dat jonge hondjes zo'n scherpe tandjes hadden.


B-Witch

Een hele mooie Duc!!!

wat een leuke hond, ik geloof je graag dat je daar je handen aan vol hebt.

Heel veel plezier met hem,
en voor John, succes met de R1 en de Duc!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

John, moet zich nog ff aanmelden dan wa?  :wink:

zo'n Duitse herder, blaft die nou ook in ut duits? :mrgreen:


Jawohl !! :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Mooie hond en Duc  8)
Proud on the South  

QuattroFrits

Doe mij maar alleen de hond, ik ben wel bereid hem dan DUC te noemen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Vergeet vanavond niet je klok een uurtje vooruit te zetten, de zomertijd gaat weer in



lekker langer licht 's avonds  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Vergeet vanavond niet je klok een uurtje vooruit te zetten, de zomertijd gaat weer in



lekker langer licht 's avonds  8)

En 's morgens weer een uur langer donker. :evil:
Kost weer geld. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Vergeet vanavond niet je klok een uurtje vooruit te zetten, de zomertijd gaat weer in



lekker langer licht 's avonds  8)

En 's morgens weer een uur langer donker. :evil:
Kost weer geld. :roll:

is maar ff :wink:
CiteerOorsprong
Het is wel eens beweerd dat zomertijd voor het eerst voorgesteld werd door Benjamin Franklin in een brief aan de redactie van de Journal of Paris. Het artikel was echter als grap bedoeld en bovendien stelde Franklin niet voor om de zomertijd in te voeren, maar dat men vroeger moest opstaan en naar bed gaan.

Het was voor het eerst een serieus voorstel van de Engelsman William Willet in zijn Waste of Daylight (Verspilling van daglicht) uit 1907, maar hij was niet bij machte om het van de Britse regering gedaan te krijgen ondanks steun van een aanzienlijke groep parlementsleden

bron Wikipedia
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Komen tenminste de dagen van: ff na het eten nog een rondje doen weer 8)

btw, de tijdzone moet aangepast worden in het profiel GMT +2 :wink:

correct me if I'm wrong :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

ja hoor t was weer zover... zelfde bocht, alleen ander weer  :roll:



ik wou zo'n golfje effe eruit remmen... en toen blokkeerde mn voorwiel weer, dus ik dacht; dan gaan we toch weer rechtdoor! Alleen... daar was het een grote modder bende, ik had het nog bijna gehaald maar toen toch nog met 10km/h ofzo neergegaan  :?  nog een hoop gezeik om weer met die gs boven te komen... maargoed, schade: 2,- voor het afspuiten van de gs en mezelf op t tankstation  :lol:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

:shock:  {:) golfje effe eruit remmen :)} mja wees blij dat buiten een deukje in je ego niks ernstigs is gebeurd :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Qua financiĆ«le schade valt het dan nog wel mee. Maar hoe zit het nu tussen je oren ....want die bocht zal je nooit onder de knie krijgen  :twisted:

Sterkte!  :mrgreen:

Motzippaldy

2 keer geluk gehad  :D  maar jij moet toch weer door hetzelfde bocht rijden  :o  dus rijd maar met verstand  :wink:
Proud on the South